Mogen Mila en Patricia terugkomen?

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Gesloten

wat vindt jij?

ja
7
21%
nee
27
79%
HAHA LOL (ja dus)
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 34

Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

ok, een voorstel

mila en patricia terug

bij de eerste misdraging neemt mina de volledige verantwoordelijkheid en wordt gezamelijk met die andere 2 gebanned bij de eerste mistap van 1 van de 3

:wink:

zonder gekheid, dit gaat toch nergens over mina, denk je nu werkelijk dat je hiermee mila en patricia terugkrijgt, nee toch? :wink:
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Mina_ schreef:Nou ja... zoals het er nu uitziet... 5 stemmen waren voor de opheffing van de ban van Mila en Pat.... uit onderstaande bijdragen blijkt dat ook Irene en Sticky het daar mee eens zijn..dat is dus 7 stemmen, dan mijn stem nog =8. Natuurlijk willen Mila en Patricia ook stemmen maar dat kunnen ze niet vanwege de ban, dat zorgt voor een oneerlijke uitkomst... bij elkaar wordt dat 10... er zijn vast nog wel leden die mee willen doen met deze nieuwe positieve transhippy vibes!
Ik weet het natuurlijk niet, maar misschien hebben Irene en Sticky al wel gestemd....en zijn ze dus al meegeteld in de 5.
Dan zijn op zeker patricia en met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid Mila hier eergisten (onder 'valse' naam) binnen geweest.
Mogelijk hebben zij dus wel gestemd.....zijn er dan ook 2 van de 5.
Even de zaken op een rijtje:
Mina, Irene, Sticky, Patricia en Mila voor terugkeer....= 5
De tegenstanders voor een terugkeer....die is moeilijker te berekenen....vooral ook door het (relatief) grote aantal.

(let op, dit becijfer ik hier ter plaatse en is absoluut niet gebaseerd op enige kennis op welke manier dan ook.........is eigenlijk allen maar even beetje advocaat van de duivel spelend......hecht er dus ook niet al te veel waarde aan).
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

Joyy schreef: toelaten? ok best, onder de voorwaarden dat de eerste mistap de allerlaatste is
dat is zowat hetzelfde als niet toelaten gezien geschiedenis van beide dames
kortom, waarom nog toelaten?
Als ik me goed herinner heb jij ook 2 keer een ban gehad hier dus onbegrijpelijk dat je zo hoog van de toren blaast.:P

Maar goed;
Om even een voorbeeld te geven. Ook als reactie op het postje van Frederique waarvoor dank! Vrolijke postjes ook de laatste tijd leuk!

Stel er komt hier iemand meeschrijven die niet tot de doelgroep behoort maar zijn of haar *mening* over transseksuelen/transgenders/travestieten kwijt zou willen. En die persoon zegt: Ik vind het ziek.
Dan kan ik begrijpen dat je beledigd bent MAAR! nog geen reden iemand een ban te geven toch? Soms is het juist heel erg interessant te horen hoe een ander over je denkt die NIET helemaal aansluit bij je eigen visie op je leven en je persoonlijke waarheden. Dat Mila niet populair is vanwege haar meningen, dat vind ik begrijpelijk, maar dat wil nog niet zeggen dat zij voor haar ban over de schreef ging door mensen opzettelijk te beledigen. Het gebeurde vaak op de volgende wijze. Mila maakt een opmerking over exheterotransen, bijvoorbeeld dat ze die doorgaans heel mannelijk vind. Dan reageert een exheterotrans met schoenmaat 48 blijkbaar, zulke lange tenen, met iets als: Wat weet jij daar nu van je bent immers een man. (Kijk - hier onstaat de eerste belediging)... een mening had geweest: Ik VIND jou een man. Nee Mila werd vaak voor *man* uitgemaakt door mensen die het oneens waren met haar postjes. Dat ze vervolgens een beetje feller terughapt is dan logisch. Maar de meerderheid hier herinnert zich alleen maar de mening van Mila... niet de misdragingen van andere mensen die erop reageerden. Zo zul je ook sneller geneigd zijn de persoon eruit te zetten die zei *Ik vind jullie ziek*...omdat je je er persoonlijk door gekwetst of geraakt voelt. Maar dat betekent niet dat de ander zich misdragen heeft! Maar ja de waarheid is subjectief he.
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Mina,

Allereerst moet ik zeggen dat ik wel waardering heb voor de manier waarop jij je inzet voor Patricia en Mila.
Dan de discussie die hier nu eigenlijk gaande is (en dat slaat niet alleen op Mina maar eigenlijk op ieder die hier bezig is (incl mijzelf))....hebben we die niet al een aantal malen gevoerd????
Het moet me wel van het hart dat (met name Mina) datgene wat er in het verleden is gebeurd (en dus ban,s opleverde) zodanig draait dat eigenlijk anderen 'schuld' zijn en de 2 genoemde dames 'slachtoffer' .
(Dit is absoluut niet 'rotttig' bedoeld, maar zo komt het op mij over.)
Ik zal ook zeker niet ontkennen dat er ook door anderen wel opmerkingen geplaatst zijn die (zacht gezegd) niet de schoonheidsprijs verdienen....en dat daar dan heftig(er) op gereageerd werd.......kan ik ook nog billiken.
We zijn het (denk en hoop ik) toch wel met elkaar eens dat zeker de 2 'hoofdrolspelsters' gemiddeld wat vaker 'uit hun slof schoten' dan anderen.En dat gedrag heeft nu juist de ban(s) opgeleverd.
Zoals ik al in een eerdere post schreef.....terugkeren (onder 'valse' naam) en gelijk tig berichten plaatsen met inhoud die zeker niet als constructief bezien kan worden.
Ik heb dan ook 'nee' gestemd.....maar sta zeker open voor gesprek met de dames.
Het zal dan van de argumeten afhangen of ik mijn 'nee' in een 'ja' zal ombuigen.....en zo ja , onder welke voorwaarden.
Voor alle duidelijkheid.....ik ga hier niet alleen over, maar ben slechts 1 van de 'stemmers' die hier een beslissing moeten nemen in voorkomend geval.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Ach ja, wat maakt het ook uit eigenlijk. Een ban of geen ban, ze komen toch gewoon terug om dan vervolgens anderen de tent uit te vechten. Ik word er een beetje moedeloos en murw van

Vroeger was dit een leuk forum, nu heb je alleen maar stokpaardjes tot en met doorspekt met dat je mening maar beter compatibel is met degenen met de grootste mond. geen wonder dat men niet meer durft te posten ?

Ik weet het, ik hoef hier niet te komen, niemand verplicht me maar wilde het gewoon even kwijt :wink:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Even voor de goede orde ik heb niet gestemd!
Ik stem namelijk nooit op Minapolls.
Hebben Mila en Patricia zich misdragen: ja
hebben ze zinvolle bijdrage geleverd aan dit forum: ja
Mogen ze van mij terugkomen? Ja, liever dan dat ze terugkomen onder een vreemde naam, wat nu regelmatig het geval is.
Wil ik voor het karretje van Mina gespannen worden? : NEEN!

Irene
Kleine stapjes
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

Mina_ schreef:
Joyy schreef: toelaten? ok best, onder de voorwaarden dat de eerste mistap de allerlaatste is
dat is zowat hetzelfde als niet toelaten gezien geschiedenis van beide dames
kortom, waarom nog toelaten?
Als ik me goed herinner heb jij ook 2 keer een ban gehad hier dus onbegrijpelijk dat je zo hoog van de toren blaast.:P

.
1 x

de eerste keer ben ik zelf vertrokken

nu ben ik terug nadat ik forumwatch gewoon ff een meel heb gestuurd, niks aan de hand dus :wink:

ik blijf bij mijn standpunt, kansen genoeg gehad
troeteltrans
Banned Lid

mireille schreef: Ik weet het, ik hoef hier niet te komen, niemand verplicht me maar wilde het gewoon even kwijt :wink:
Er zit ook een knop op je computer, moet je eens proberen, kan heel verhelderend werken :D x
troeteltrans
Banned Lid

Joyy schreef: 1 x

de eerste keer ben ik zelf vertrokken
Ik dacht even dat er stond *+1*... maar jammer genoeg is het wat anders.
Wat mij betreft een gemiste kans, want door *+1* te posten had je je in kunnen zetten voor een beter forum zonder mensen die zich misdragen onder pseudoniemen, maar wanhoop niet, het is nooit te laat voor een positief berichtje of om je mening te herzien. Loop niet meer vrijwillig weg van dit forum, maar stem voor. Het is nooit te laat voor positieve vibes!
troeteltrans
Banned Lid

johnn schreef:Mina,
Allereerst moet ik zeggen dat ik wel waardering heb voor de manier waarop jij je inzet voor Patricia en Mila.
Niet alleen voor Mila en Patricia hoor... maar voor het gehele forum zet ik mij in ! 8) :D
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Dat vind ik erg vriendelijk van je.

En verder over dat verschil van mening: er zit een verschil tussen in 1 of 2 threads binnen een bestaande discussie zeggen dat "mensen die getrouwd zijn zich ten opzichte van hun vrouw misdragen hebben omdat ze tenslotte wisten dat ze trans zijn" of "mensen die zich TS noemen en niet 24/7 als vrouw leven geen TS zijn" en in iedere thread waar zoiemand meeschrijft gepast of ongepast dit heel aanvallend onder zoiemands neus wrijven. Dat soort acties is voor mijn gevoel een vorm van pesten en "eigen rechter spelen". En als ik dan mag kiezen tussen een groot aantal mensen met heel veel verschillende vormen van genderdysforie-beleving die op een rustige manier met elkaar omgaan (wat nu toch wel wat de situatie is) en een forum waarop alleen mensen meeschrijven die op een manier leven die door Mila gedoogd wordt omdat de rest op een agressieve manier wordt weggepest - dan is de keuze voor mij niet zo moeilijk.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

transgenderhomo schreef:Zoals al eerder aangegeven in dit draadje, niet het eerste voorbeeld van inconsequent beleid. Door Mina, die zich niet verveelt als je het mij vraagt, maar zo lief is om deze discussie te starten, voor de betrokkenen, maar ook voor dit verziekte forum. Van mij was het niet meer gekomen, ik acht de kans groter dat Mila zwanger wordt dan dat ze hier terugkeert. En dat ze erom zou gaan vragen is onwaarschijnlijker dan dat haar lover zwanger wordt.
zelden zo'n kromme redenatie gelezen! Omdat een heel klein aantal schrijfstertjes, die schijnbaar de belangetjes van twee gebande schrijfstertjes behartigen, niet hun zin kunnen krijgen, is het forum verziekt. Toe maar weer! Persoonlijk vind ik het niet zo vanzelfsprekend dat als mensen die zich niet conform de forumregels gedragen hebben, zomaar weer terug mogen, zonder daarover in overleg met de Forumwatch te treden. Als men zich niet aan de spelregels wil houden, moet men ook niet zaniken als men eruit geknikkerd wordt.

Ik begrijp werkelijk niet waarom er zo moeilijk wordt gedaan over een gedragscode die voorschrijft dat men elkaar met respect bejegend.

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Babette, je slaat de spijker op z'n kop, respect voor elkaar. Je kunt nog zo van mening verschillen met elkaar. Maar dan hoef je elkaar niet voor rotte vis uit te gaan maken. Een discussie kun je ook voeren met respect voor elkaar. Dat heeft Frederique toch ook een aantal keren gedaan ? Je hoeft het niet eens te worden, maar lees goed wat er staat, en reageer op een manier zoals je zelf ook behandeld wil worden. En ja, wil je rot behandeld worden, zoek dan een ander forum misschien ?
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Nannette schreef:Babette, je slaat de spijker op z'n kop, respect voor elkaar. Je kunt nog zo van mening verschillen met elkaar. Maar dan hoef je elkaar niet voor rotte vis uit te gaan maken. Een discussie kun je ook voeren met respect voor elkaar. Dat heeft Frederique toch ook een aantal keren gedaan ? Je hoeft het niet eens te worden, maar lees goed wat er staat, en reageer op een manier zoals je zelf ook behandeld wil worden. En ja, wil je rot behandeld worden, zoek dan een ander forum misschien ?
Precies! Mijns inziens is het helemaal niet zo moeilijk om op een respectvolle en menswaardige manier met elkaar om te gaan. Het is een kwestie van willen. Ook is het helemaal niet erg om het grondig met elkaar oneens te zijn, zolang je de standpunten van de andere partij maar respecteert. Ik schrijf ook op diverse andere fora, en daar gaat men met alle egards met elkaar om onder vergelijkbare spelregels...

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Babette schreef:Omdat een heel klein aantal schrijfstertjes, die schijnbaar de belangetjes van twee gebande schrijfstertjes behartigen, niet hun zin kunnen krijgen, is het forum verziekt. Toe maar weer! Persoonlijk vind ik het niet zo vanzelfsprekend dat als mensen die zich niet conform de forumregels gedragen hebben, zomaar weer terug mogen, zonder daarover in overleg met de Forumwatch te treden. Als men zich niet aan de spelregels wil houden, moet men ook niet zaniken als men eruit geknikkerd wordt.
Verziekt, daarmee bedoel ik het inconsequente beleid.
Ik wil niet in herhaling vallen, maar wel even terugwijzen naar de periode die vooraf ging aan de bans, met een moderator die meerdere keren enorm over de schreef is gegaan met aanvallen richting vooral Mila. Dat heeft gewoon meegespeeld in hoe het uit de hand gelopen is.
Dat daar nu aan voorbij wordt gegaan, maakt de sfeer er niet gezonder op.

Wat ik gezond zou vinden, is een sfeer waarin kritiek mogelijk is en meningsverschillen hoog kunnen oplopen. Dat je elkaar dan niet altijd even lieve mensjes vindt, hoort er weleens bij. Ik heb daar soms veel van opgestoken. Het gaat hier nou eenmaal over ingrijpende persoonlijke zaken, da's heftiger dan een theekransje over bloemschikken.

Als ik me goed herinner Babette, vond jij me al respectloos toen ik me erover verwonderde dat je jezelf TS noemt, terwijl je zo niet leeft. Het holle begrip respect komt dan al snel neer op 'jij mag niks over mij zeggen'. En toen werd het stil.

Sticky
Vrouw
Gesloten