smerig

Algemeen

Moderator: Moderators

kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

yip schreef:Je spreekt jezelf nu tegen Kiki. En nee ik zet hier geen LOL bij. Die foto's en jouw reactie doen alleen maar afbreuk aan wat anderen willen opbouwen.

Yip
tja, ik kan er niets aan doen dat jullie zo zwaar tillen aan 1 idioot die zoiets doet. en gelukkig komt het maar zelden voor. en als de moderators het hier zien/horen dan halen ze het wel weg.
nepvrouw als geuzennaam
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

nou nou wat een discussie

ik zie deze ranzigheid ook liever niet maar het bestaat en je vind het op deze site want het is idd een t beleving

het gaat echter wel ver om vanwege deze profielen dan maar weg te blijven, ik hoop dat je zon in real life ook niet functioneerd, je eindigt geheid achter de geraniums

het maakt mij verder niet uit, het is niet aan mij om te bepalen wat wel en niet door de beugel kan, want eenmaal aangeklikt klik ik het net zo makkelijk weer weg

e doch, ik denk, laat ik eens wat meningen peilen :wink:
yip
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door yip »

kiki schreef:
yip schreef:Je spreekt jezelf nu tegen Kiki. En nee ik zet hier geen LOL bij. Die foto's en jouw reactie doen alleen maar afbreuk aan wat anderen willen opbouwen.

Yip
tja, ik kan er niets aan doen dat jullie zo zwaar tillen aan 1 idioot die zoiets doet. en gelukkig komt het maar zelden voor. en als de moderators het hier zien/horen dan halen ze het wel weg.
Ik til zwaarder aan jouw antwoorden.

Yip
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

wordt dit nu dezelfde discussie over beeldvorming?

wat willen anderen opbouwen en wat doet dit profiel daar aantoonbaar afbreuk aan?
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Joyy schreef:nou nou wat een discussie

ik zie deze ranzigheid ook liever niet maar het bestaat en je vind het op deze site want het is idd een t beleving

het gaat echter wel ver om vanwege deze profielen dan maar weg te blijven, ik hoop dat je zon in real life ook niet functioneerd, je eindigt geheid achter de geraniums

het maakt mij verder niet uit, het is niet aan mij om te bepalen wat wel en niet door de beugel kan, want eenmaal aangeklikt klik ik het net zo makkelijk weer weg

Ik zie niet in waarom ik in het dagelijkse leven achter de geraniums zou eindigen.
Ik heb op straat of mijn omgeving nooit iemand zich zo zien vertonen.
Als ik dat zou willen zijn daar de gelegenheden voor.
En zo is het ook op internet. Dan ga je naar een site die daar voor bedoeld is. Of is deze site wel voor dit soort ranzigheid bedoeld?
DAn wil ik duidelijkheid van de gene die deze site beheren
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Joyy schreef:wordt dit nu dezelfde discussie over beeldvorming?

wat willen anderen opbouwen en wat doet dit profiel daar aantoonbaar afbreuk aan?
Ik ken de topic beeldvorming niet en heb ook geen zin om het te herlezen.
yip
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door yip »

Joyy schreef:nou nou wat een discussie

Waarom ben je deze topic dan begonnen. Alleen maar om een opmerking te plaatsen? Wil je geen discussie? Een forum is toch voor discussies. Moeten wij gewoon alles voor kennisgeving aannemen?

En maak je niet druk. Wij zitten niet achter de geranium. Wij genieten volop van het zonnetje en staan midden in het leven.

Yip
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

tjonge jonge, er zijn wel ergere dingen in het leven hoor om je druk over te maken.
nepvrouw als geuzennaam
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

kiki schreef:tjonge jonge, er zijn wel ergere dingen in het leven hoor om je druk over te maken.
Dat weet ik, er zijn heel veel dingen om je druk over te maken. Maar dat word door niemand gedaan, en zo word alles verloederd
yip
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door yip »

kiki schreef:tjonge jonge, er zijn wel ergere dingen in het leven hoor om je druk over te maken.
Dat is anders niet te merken aan jouw reacties. Makkelijk om overal LOL achter te zetten.

Je hebt alweer gelijk Kiki, waarom zou ik mij druk maken om jouw reacties.

Yip
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

ik wil best een discussie en die is nu bezig

waar ik op doelde mbt achter de geraniums, dit soort dingen gebeuren, ook andere zaken in het leven die je niet aanstaan zul je tegen komen, loop je daar dan ook voor weg ?

dan kun je beter thuisblijven

het is imo ook ranzig, maar ik denk dat het nogal overtrokken is om er persoonlijk van van slag te raken

een beetje relativering mag best

rest nog de vraag hoe 1 profiel afbreuk kan doen aan al die profielen die er gewoon netjes uitzien en waar men zichzelf netejs voorstelt mbt beeldvorming

laatste vraag yildiz, je wijst met je vingertje naar anderen, besef dat je daarmee met 3 naar jezelf wijst, kortom, wat doe je zelf om verloedering tegen te gaan
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

yip schreef:
Dat is anders niet te merken aan jouw reacties. Makkelijk om overal LOL achter te zetten.

Je hebt alweer gelijk Kiki, waarom zou ik mij druk maken om jouw reacties.

Yip
ik zette er LOL achter om dat jullie er zo zwaar aan tillen en jullie je er zo druk over lopen te maken. daar moet ik om lachen idd. dan denk ik, maak je druk om andere, belangrijkere dingen.
nepvrouw als geuzennaam
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

wederom heeft een ( felle) reactie vooral te maken met degene die fel reageert

je zou kunnen bekijken waarom je er zo zwaar aan tilt en zoveel moeite mee hebt ipv het te veroordelen :wink:
yip
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door yip »

Joyy schreef:ik wil best een discussie en die is nu bezig

waar ik op doelde mbt achter de geraniums, dit soort dingen gebeuren, ook andere zaken in het leven die je niet aanstaan zul je tegen komen, loop je daar dan ook voor weg ?

dan kun je beter thuisblijven

het is imo ook ranzig, maar ik denk dat het nogal overtrokken is om er persoonlijk van van slag te raken

een beetje relativering mag best

rest nog de vraag hoe 1 profiel afbreuk kan doen aan al die profielen die er gewoon netjes uitzien en waar men zichzelf netejs voorstelt mbt beeldvorming
Ik begrijp heel goed wat je bedoeld. Ik ben niet begonnen met deze topic. Van slag raak ik hier niet van. De reacties vind ik erger. Dames ik groet u. Ik verdwijn nu van dit forum.

En Kiki voor de derde keer kan ik je gelijk geven wij hebben inderdaad betere dingen waar wij ons mee bezig kunnen houden.

Yip
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

yip schreef:Dames ik groet u. Ik verdwijn nu van dit forum.
erg zwak hoor als je het mij vraagt. ga je in het echte leven ook zo met de dingen om? er voor weglopen dus.
nepvrouw als geuzennaam
Gesloten