Homo-modeshow verstoord

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

tinkerbell_ schreef:Ben ik het niet mee eens... Ik durf te geloven dat het zelfs in de genen zit of dat het tenminste door de ouders doorgegeven wordt.
Laat naar je kijken! Genen, doe me een lol! Onwetendheid is het grote probleem, en het enigste dat daarvoor helpt is educatie. Maar ja, dat kost geld, hè? Repressie heeft nog nooit iets opgeleverd! Voorbeelden te over, wereldwijd! Bovendien is het reactionair gedrag om iedereen die niet helemaal past of strookt, maar lekker over de landsgrenzen te sturen! Fabelachtige en zeer intelligente oplossing! :roll:
tinkerbell_ schreef: weet je wat meten met verschillende maten is Babette. Toestaan dat een groep mensen anderen het leven zuur en onmogelijk maken. Hoe denk jij dat een trans zich voelt als zij bedreigt of erger: in elkaar geslagen wordt?
Je zult mij niet horen zeggen dat je dergelijk gedrag moet toestaan. Dat is, mijns inziens, in onze rechtsstaat ook niet het geval. Zie ook eerste alinea.. Nu de "oplossingen":

OK, Marokkanen weg. En wie zijn dan de volgende? Surinamers, Antillianen, Turken, oh en vergeet vooral de Polen niet! En als "we" alle "allochtonen" weg gestuurd hebben, welke minderheid volgt dan? Friezen? Limburgers, patatbakkers of gereformeerden? Of nog beter: gehandicapten! En wie gaat dat allemaal regelen, denk je? Tante Rita, of ome Geert? Wij leven met z'n allen nu eenmaal op deze planeet, als één grote multi-culti samenleving en hoe eerder we met z'n allen leren om op een redelijke manier met elkaar om te gaan, hoe beter het mij is.

Ik hoorde andere dag Kees van Kooten zeggen dat we allemaal maar muzikant moesten worden, want dan waren de oorlogen voorbij: kijk, dat is nog eens een goed idee! :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

tinkerbell_ schreef:ja dat vind ik ook juist het probleem... dat groepje mensen richt veel meer schade aan omdat heel veel mensen rechtser gaan denken, door die kleine groep wat er voor gezorgd heeft dat we nu al fundamentele vrijheiden moeten inleveren omdat een kleine groep is losgeslagen.
Is ook volstrekte onzin! De enige reden waarom wij met z'n allen onze verworven vrijheden aan het inleveren zijn, is door 9/11 en de wereldwijde gevolgen daarvan. Vinden regeringen overigens helemaal niet erg hoor; houden ze het gepeupel tenminste een beetje in de hand! Big Brother is watching you! 'T is maar wat je lekker vindt!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

tinkerbell_ schreef:weet je wat meten met verschillende maten is Babette. Toestaan dat een groep mensen anderen het leven zuur en onmogelijk maken. Hoe denk jij dat een trans zich voelt als zij bedreigt of erger: in elkaar geslagen wordt?
ik zou het bijna vergeten: ik ben ook een aantal keren in elkaar geslagen, omdat ik een afwijkende mening had, of omdat m'n giechel iemand niet aanstond... Of dat ik in m'n jeugd met enige regelmaat door een gefrustreerde homo (m'n paps) in elkaar ben gerost.... Telt dat ook? Het heeft mij er niet toe gebracht om m'n mening bij te stellen, kan ik je melden! Fysiek geweld gebruiken is een zwaktebod bij uitstek!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Hoi Babette...

... *onwetendheid* en *educatie* dat vind ik toch van een lachwekkende naïviteit getuigen! Alsof die arme *jochies* niet weten wat homoseksualiteit is.

Ik generaliseer niet Babette. Dat laat ik liever aan jou over (we zijn allemaal mensjes). Ik constateer iets, als statistisch gezien meer problemen worden veroorzaakt door een bepaalde groep mensen, moet je het vervolgens niet gaan ontkennen... Daar is niemand mee geholpen.

Dat jij een kwart allochtoon tegenkomt waar jij woont en er nooit hinder van ervaart omdat je niet als vrouw leeft lijkt me logisch he.

Al een hele lange tijd gooien we dit land in de uitverkoop. Het is niet 11 september die er alleen voor heeft gezorgd dat dingen zijn gaan escaleren... Het is de groeiende onvrede onder de mensen over bepaalde bevolkingsgroepen die niet kunnen en willen leven in een westerse maatschappij en voor problemen zorgen.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Al een hele lange tijd gooien we dit land in de uitverkoop. Het is niet 11 september die er alleen voor heeft gezorgd dat dingen zijn gaan escaleren... Het is de groeiende onvrede onder de mensen over bepaalde bevolkingsgroepen die niet kunnen en willen leven in een westerse maatschappij en voor problemen zorgen.

Er is inderdaad wel een probleem ....en niet alleen in Nederland.
We hebben in België immers exact hetzelfde probleem.
Bijvoorbeeld : Geweld op het openbaar vervoer door tieners.
Tieners die goed genoeg weten dat ze minderjarig zijn en dus moeilijk kunnen gestraft worden.
Ik ben ook voor een zeer harde aanpak ...... de zachte hand helpt duidelijk niet.
We moeten de ouders van die jochies echt wel op hun plichten wijzen vind ik.
Uitwijzing als stok achter de deur lijkt me een mogelijke oplossing.
Je kan het zo niet laten verdergaan, waar gaat dat eindigen ?
In bepaalde wijken hebben bejaarde mensen echt angst om op straat te komen ....ze worden soms overvallen bij volle dag.

Gewoon mijn opinie,

Gr,

Melina
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi Mina,

ik ontken helemaal niets. Nog een keer: repressie werkt niet en de oplossingen die ik hier aangedragen heb gezien zijn van een stuitende kortzichtigheid, en getuigen bovendien van weinig creativiteit. Mijn stelling over onwetendheid en educatie heb ik overigens niet van mezelf: Nelson Mandela, u ongetwijfeld niet onbekend, roept al jaren: "We have to fight ignorance!" (+1 :D )

Over oplossingen gesproken: onze regering had bijvoorbeeld al jaren geleden er zorg voor moeten dragen dat er hier een Imamschool kwam, met een Nederlandse opleiding voor voorgangers die in een vrije democratische maatschappij zijn opgegroeid, in plaats van mensen, die de taal niet beheersen, ergens uit de Atlas te plukken, en geen idee hebben waar ze in terecht komen. Dat is vragen om problemen. Ook zou je kunnen denken om eens werk te maken van het doorbreken van de onvoorstelbare taboes op seksualiteit, die er in allerlei religieuze kringen, ook de plaatselijke, rond waren. Of echt werk maken van het Israelisch/Palestijnse conflict. Dan sla je pas echt spijkers met koppen! Maar nee, de onderbuikgevoelens spreken het luidst, en dus gaan we lekker met onze ruggetjes naar de wereld staan.

Laten we ook vooral even niet vergeten hoe deze mensen, waarover in den lande zo schaamteloos wordt gesproken, hierheen zijn gekomen... Ooit van gastarbeiders gehoord? Die hebben we met z'n allen hierheen gehaald omdat wij te verwend en te volgevreten waren om die vieze karweitjes zelf op te knappen. Of ons geweldige koloniale verleden, en niet te vergeten onze ondernemende VOC, waar Balkenende zo graag mee pronkt. Slavenhandel, uitbuiting, pure diefstal, om maar eens een paar voorbeelden te noemen! Had ik de politionele acties in Indonesie al benoemd? Gooien we die ook nog even in de groep! Na vijf jaar van repressie door onze oosterburen, gaan wij gelijk over tot de orde van de dag, en doen daar precies hetzelfde: we zijn een hardleers stel, maar we hebben mazzel: we schijnen niet de enigsten te zijn... :oops:

Problemen die wij hier tegen komen zijn van alle tijden en mondiaal. Me dunkt dat je de oplossingen ook in die richting moet zoeken, in plaats van er provinciaal gedachtengoed op los te laten. Bovendien moet ik er niet aan denken om in een boerenkool-met-worst-land te leven waar alles lekker blank is en je straatje mooi schoon. Doe mij maar een kleurtje, is wel zo prettig!

Nog een laatste tip over die "uitverkoop": misschien moeten we met z'n allen die landsgrenzen permanent afschaffen: kunnen we daar ook niet meer over zeiken... :roll:

Groetjes en liefs,

Babette.

Ps: ik ben overigens heel benieuwd hoe het zal gaan met die "groeiende onvrede" bij de volgende verkiezingen: het zal wel weer op het CDA uitdraaien want "wij mensjes"* houden nu eenmaal niet van onzekerheid in de politiek!

(*) voor alle duidelijkheid: als ik het over "wij mensjes" heb, houdt dit in dat ik het niet zo heb op het maken van onderscheid op basis van kleur, geloof, sekse of welke andere reden je kunt verzinnen... We moeten het uiteindelijk met z'n allen rooien lijkt mij...
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

wavebird schreef: Ik wed dat het gewoon een groepje turken betrof die zich uit verveling stortte op die groep homo's. Ze moesten celstraf krijgen. en verscherpte extra straffen omdat het allochtonen zijn.(wederom)
Gelijk het wijzend vingertje naar Turken als een van hun wat gedaan heeft?? Het zijn zoals eerder is geschreven wel de jeugd die hier is geboren en opgegroeid.
Hoe weet jij zo goed dat het Turkse jongeren zijn geweest?
En wavebird moeten de autochtonen jongere minder gestraft worden voor hun daden???
Ik heb even gegoogled en zal hieronder wat recente links meesturen van wat autochtone jongeren hebben uitgevoerd.
Ik vind gerechtelijke zwaardere straf voor ieder,
Ook vind ik dat ouders geleerd moet worden hoe ze hun kinderen moeten opvoeden.
Ouders weten niet eens hoe ze hun kinderen moeten opvoeden en krijgen dan kinderen in hun schoot geworpen.


Pony bijna doodgeslagen
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6865 ... lagen.html

De Zeeuwse postbode die op Koninginnedag in het Bosatlas onwaardige ggggristelijke gehucht Zaamslag (bekend als "het Staphorst van Zeeland")aan gort werd geslagen door minderjarige catechisatiegangers (christelijke jeugd)
http://www.nujij.nl/zeeuws-slachtoffer- ... 0866.lynkx
http://www.nu.nl/news/1551185/10/rss/Za ... eweld.html

32 drachtige schapen dood ingejaagd
http://www.ad.nl/utrecht/stad/article18 ... =topStoryA

Hond doodgeslagen om overlast
http://www.ad.nl/binnenland/2249142/Hon ... haren.html

Rechtszaak dood bakker
http://www.nu.nl/news/1219412/15/rss/Re ... ndeld.html
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

als we dan toch bezig zijn met landgrenzen opdoeken, ja het hunnie/zij en wij id komt mede daarvandaan, schaf dan gelijk het geloof af, hebben we daar ook meteen geen zorgen meer over, dat die bepaald net zo goed het hunnie/zij/wij gedrag :wink:

je betoog klopt weliswaar babette maar we leven in het hier en nu, met problemen in het hier en nu, en het feit dat gastarbeiders hier ooit heen zijn gehaald om de vuile klussen op te knappen heeft nauwelijks nog een relatie met hoe mensen in het hier en nu zich misdragen, anders dan historisch

ook vind ik dat je zelf met het vingertje wijst door te opperen dat onze regering eea al lang had moeten doen

dat is niet gebeurd, 'als' en 'hadden' , daar bouw je geen conctsructieve oplossingen mee op

overigens weet ik ook niet hoe je dit soort situaties kunt voorkomen, wat je er aan kan doen, ook ik loop een boogje om als ik een groepje uit de kluiten geschoten pubers op een straathoekje waarneem waarvan ik dnek dat gaat mot geven
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Joyy schreef:als we dan toch bezig zijn met landgrenzen opdoeken, ja het hunnie/zij en wij id komt mede daarvandaan, schaf dan gelijk het geloof af, hebben we daar ook meteen geen zorgen meer over, dat die bepaald net zo goed het hunnie/zij/wij gedrag
Groot gelijk, Joyy..
Geloof verbieden, iedereen zelfde kleding man of vrouw, een uniform, strafkampen in uit hoeken van de EU, voor de staat moeten werken.
Creëer je dan niet weer een communisme, waaruit al lang blijkt dat het gefaald heeft.
Je lost er inderdaad wel wat mee op.
Ik denk niet dat je in zo'n unie gelukkig zal leven.
Het gaat niet om het geloof die mensen uitoefenen maar om het fanatisme.
Ook zoals sommige voetbal fans te keer gaan.
Dat zou ook eens afgeschat moeten worden.
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

precies,en dan nog, mannen in jurken die er nie uit zien

de grens over, enkeltje albanie, kijken hoe hard je dan nog klaagt

:wink:
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Joyy schreef:precies,en dan nog, mannen in jurken die er nie uit zien

de grens over, enkeltje albanie, kijken hoe hard je dan nog klaagt

progydingus, probeer eens begrijpend te lezen :wink:
Wat kan jij goed begrijpend lezen.
Lees mijn verhaal dan nog eens, en als je het niet snapt nog eens lezen, totdat je het wel begrijpt.
Kom dan terug met een zinnige reactie en laat aub je waardeloze ideeen voor je.....
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

stuur me maar even een pm met je gedachtengoed, dan blijft het topic verschoont van persoonlijk getinte 1 op 1 reacties zoal nu het geval is
:wink:
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

ach jee, nou voelt 1 van de pillen zich weer aangesproken omdat 'ze' Turks is. wat zal jij het moeilijk hebben in het echte leven.
nepvrouw als geuzennaam
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

kiki schreef:ach jee, nou voelt 1 van de pillen zich weer aangesproken omdat ze Turks is. wat zal jij het moeilijk hebben in het echte leven.
Ik ben in Nederland geboren en opgegroeid en heb Nederlandse kinderen.
Ben ik opeens Turks omdat ik ze verdedig?
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Joyy schreef:stuur me maar even een pm met je gedachtengoed, dan blijft het topic verschoont van persoonlijk getinte 1 op 1 reacties zoal nu het geval is
:wink:
PB verzonden.
Plaats reactie