post-op ongesteldheid simuleren door maandverband te dragen?
Moderator: Moderators
post-op ongesteldheid simuleren door maandverband te dragen?
zijn er hier ook post-ops die maandverband dragen om zo ongesteldheid te simuleren? en dan bedoel ik ook echt om ongesteldheid te simuleren. niet zoals ik hier weleens van iemand heb gelezen die maandverband gebruikte om remsporen in wit ondergoed te voorkomen. dat verhaal kennen we inmiddels al.
volgens mij kan je als post-op nooit echt een ongesteldheid simuleren. of je moet al tomatenketchup oid in je neovagina laten lopen en dan een lap voordoen.
je zal ze de kost maar geven, de transen die stealth leven en waarvan hun vriend/man ook niet weet dat ze TS zijn. dan zal je toch iets moeten verzinnen. je kan ook al geen baby-, kinder- en jeugdfoto's laten zien. dan wordt het al met al allemaal wel erg verdacht.
volgens mij kan je als post-op nooit echt een ongesteldheid simuleren. of je moet al tomatenketchup oid in je neovagina laten lopen en dan een lap voordoen.
je zal ze de kost maar geven, de transen die stealth leven en waarvan hun vriend/man ook niet weet dat ze TS zijn. dan zal je toch iets moeten verzinnen. je kan ook al geen baby-, kinder- en jeugdfoto's laten zien. dan wordt het al met al allemaal wel erg verdacht.
nepvrouw als geuzennaam
aangezien kiki hier revereert aan een onderwerp van een paar jaar terug trek ik de conclusie dat er niets nieuws is aan haar verschijning op het forum
het doet me denken aan iemand die hier al tig keer is gebanned en steeds terugkomt met andere namen
de toon is hetzelfde, aanmatigend en gericht om te bashen, hetzij milder want degene die ik bedoel weet dat ze er anders in no time weer afligt
heb ik het mis, dan blijft de toonzetting hoedanook irri tant en vervelend
ik wil je dan ook aanraden om voordat je iets post even bij jezelf te rade te gaan wat je nu eigenlijk wilt bereiken
9, zo niet 10 van de 10 reacties van jouw hand zijn er op gericht om te bashen , dat maakt de sfeer op het forum niet beter en er zit geen hond op te wachten
het doet me denken aan iemand die hier al tig keer is gebanned en steeds terugkomt met andere namen
de toon is hetzelfde, aanmatigend en gericht om te bashen, hetzij milder want degene die ik bedoel weet dat ze er anders in no time weer afligt
heb ik het mis, dan blijft de toonzetting hoedanook irri tant en vervelend
ik wil je dan ook aanraden om voordat je iets post even bij jezelf te rade te gaan wat je nu eigenlijk wilt bereiken
9, zo niet 10 van de 10 reacties van jouw hand zijn er op gericht om te bashen , dat maakt de sfeer op het forum niet beter en er zit geen hond op te wachten
-
- Banned Lid
ws dat jij eigenlijk best wel een cursus fatsoenlijk nederlands leren kunt gaan doen (gezien al die taalfouten in je postjes). heb je ook gelijk wat afleiding (minder met transitie bezig) en je leert er tevens ook nog van. 2 vliegen in 1 klap.Joyy schreef:wat insemieer jij nou?
nepvrouw als geuzennaam
-
- Banned Lid
zoals ik al eerder schreef: oude wijn in nieuwe zakken! Je kunt wel een nieuw giecheltje en/of een nieuwe naam aanschaffen; het karakter verandert niet...Joyy schreef:het doet me denken aan iemand die hier al tig keer is gebanned en steeds terugkomt met andere namen
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
-
- Banned Lid
dat is dus Duits Joy LOLJoyy schreef:ik heb het over insemieren
lastig he begrijpend lezen
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=insemieren&meta=
nepvrouw als geuzennaam
-
- Banned Lid