Joyy schreef:het doet me denken aan iemand die hier al tig keer is gebanned en steeds terugkomt met andere namen
9, zo niet 10 van de 10 reacties van jouw hand zijn er op gericht om te bashen , dat maakt de sfeer op het forum niet beter en er zit geen hond op te wachten
zoals ik al eerder schreef: oude wijn in nieuwe zakken! Je kunt wel een nieuw giecheltje en/of een nieuwe naam aanschaffen; het karakter verandert niet...
Groetjes en liefs,
Babette.
ik hoop dat het ipv een karakter een persoonlijkheidsstoornis is, in het laatste is er wat aan te doen en dus hoop
Er zijn zoveel vrouwen die niet kunnen menstrueren. Er komt zelfs een tijd dat er geen menstruatie meer is (na de overgang)
Menstrueren maakt je geen vrouw. Is een vrouw die borstkanker heeft gehad en haar borsten heeft moeten laten weghalen geen vrouw? Is een vrouw die haar baarmoeder en/of eierstokken heeft moeten laten weghalen geen vrouw?
The Progynova@ 's schreef:Is een vrouw die borstkanker heeft gehad en haar borsten heeft moeten laten weghalen geen vrouw? Is een vrouw die haar baarmoeder en/of eierstokken heeft moeten laten weghalen geen vrouw?
ja PIL en is een vrouw met een prostaat wel een vrouw dan?
ooit wel gehoord van vrouwen die een prostaat hebben?
zie je het al voor je, als vrouw met prostaatproblemen naar de uroloog.
The Progynova@ 's schreef:Er zijn zoveel vrouwen die niet kunnen menstrueren. Er komt zelfs een tijd dat er geen menstruatie meer is (na de overgang)
Menstrueren maakt je geen vrouw. Is een vrouw die borstkanker heeft gehad en haar borsten heeft moeten laten weghalen geen vrouw? Is een vrouw die haar baarmoeder en/of eierstokken heeft moeten laten weghalen geen vrouw?
Help mij met jouw visie
als je er zo over denkt en je bent biovrouw, dan lieg je jezelf (en anderen voor) of je neemt de dingen dusdanig verlicht waar dat je een trans ook als een echte vrouw kan zien (dus zonder daar allemaal dingen op te moeten projecteren en bedenken voordat je dat kunt).
Het is nl. voor transvrouwen moeilijk te geloven dat een ander hen echt als vrouw ziet, passabiliteit helpt wel mee... maar als dat er niet is, wordt het nog moeilijker. Ik ben daar heeeeeeeel erg sceptisch over. Temeer omdat ik besef dat als ik transvrouw ben ik dat ook blijf... geen biovrouw dus...
en een normale poes en opvoeding en mentruatie had idd wel geholpen...hoor, alles wat je laat veranderen zal verlichten, maar het zal me nooit echt vrouw maken, maar transvrouw.
tinkerbell_ schreef:Temeer omdat ik besef dat als ik transvrouw ben ik dat ook blijf... geen biovrouw dus...
alles wat je laat veranderen zal verlichten, maar het zal me nooit echt vrouw maken, maar transvrouw.
+1 mee eens.
en toch zien heel veel transen dat heel anders. die denken dus dat ze ooit trans-af zullen zijn. trans zal je blijven tot aan je dood.
Een vraag voor Kiki en Tink. Gewoon een serieus gemeende vraag. Wanneer was de eerste keer dat je een transsexueel tegenkwam of er mee in aanraking kwam. Geen Lol of wat dan ook. Gewoon een vraag.
The Progynova@ 's schreef:Een vraag voor Kiki en Tink. Gewoon een serieus gemeende vraag. Wanneer was de eerste keer dat je een transsexueel tegenkwam of er mee in aanraking kwam. Geen Lol of wat dan ook. Gewoon een vraag.
De Pil
ongeveer 10 jaar geleden. toen heb ik er 1 leren kennen en kwam er dus voor het eerst mee in aaraking toen. hoezo dan?
The Progynova@ 's schreef:Is een vrouw die borstkanker heeft gehad en haar borsten heeft moeten laten weghalen geen vrouw? Is een vrouw die haar baarmoeder en/of eierstokken heeft moeten laten weghalen geen vrouw?
ja PIL en is een vrouw met een prostaat wel een vrouw dan?
ooit wel gehoord van vrouwen die een prostaat hebben?
zie je het al voor je, als vrouw met prostaatproblemen naar de uroloog.
The Progynova@ 's schreef:Een vraag voor Kiki en Tink. Gewoon een serieus gemeende vraag. Wanneer was de eerste keer dat je een transsexueel tegenkwam of er mee in aanraking kwam. Geen Lol of wat dan ook. Gewoon een vraag.
De Pil
Interessante vraag. Weet je dat die vraag mij nog nooit gesteld is. Zou zo snel ook niet op een antwoord kunnen komen eigenlijk !
De Pil
ongeveer 10 jaar geleden. toen heb ik er 1 leren kennen en kwam er dus voor het eerst mee in aaraking toen. hoezo dan?
Ik heb in 1978 voor het eerst een transitie meegemaakt m/v. 30 jaar geleden. Daarna nog heel veel m/v - v/m. Ik denk dat ik je uit ervaring kan vertellen dat er heel veel vrouwen en mannen bij zijn gekomen. Ik weet zelfs zeker dat je ze niet zou herkennen. Onlangs kwam een v/m op het spreekuur. Deze man ken ik al vanaf zijn jeugd. De arts had het niet in de gaten. Heb het ook niet verteld, zou nergens op slaan. Er zijn wel degelijk heel veel vrouwen en mannen waar het goed mee gaat. Die het geen probleem vinden om wel of niet ongesteld te zijn. Die alleen maar blij zijn zichzelf te zijn.