Passabiliteitstopic 187: Wat versta jij onder passabiliteit?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Wat versta jij onder passabiliteit?

Dat mensen je op de gewenste manier aanspreken
15
41%
Dat je als transseksueel niet herkend wordt in 1e 2e of 3e instantie
17
46%
Iets anders, namelijk....
5
14%
 
Totaal aantal stemmen: 37

eefje
Banned Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: ma mei 12, 2008 2:50

Bericht door eefje »

Joyy schreef:ja, en?
ga dan niet lopen roepen hoe passabel je wel niet bent, en dat niemand het in de gaten heeft.
de overige sportvrouwen was onder de douche die onnatuurlijk ogende borsten allang opgevallen, en mannen valt dat *zeker* op. dan kijken ze wat verder en zien een vreemde plooikop, een overmatig gedane neus, ook zoiets typisch TS, en een overmatig gespierd lichaam.
en trekken vervolgens de conclusie: omgebouwd.....en denken: hoe zou het zijn om daarmee te n**ken?
Melina gaat er op in, voor 'de feedback' en geeft ze nog de treat van hun leven ook door zich zonder condoom te laten n**ken.
hoe dom kunnen mannen zijn, denk ik dan? types als Melina kunnen hiv+ zijn en dat op die manier doodleuk verspreiden voor de 'positieve' 'feedback'.
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

ja , en?

ff wat persoonlijke vraagjes:

denk jij ooit wel eens na over jezelf en je gedrag?

denk jij ook wel eens na over wat je nu bereikt met in den treure herhalen van bepaalde manier van posten en bashen van medeforumleden?

denk je dat dat iets te maken zou kunnen hebben met het feit dat je keer op keer wordt gebanned?

of denk je eigenlijk helemaal niet na?

:wink:
eefje
Banned Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: ma mei 12, 2008 2:50

Bericht door eefje »

ga jij post op evt hiv verspreiders met de mantel der liefde goedpraten dan?
ik mag voor Melina hopen dat die niet voor een belgische variant op dat opzettelijk hiv verspreiden in groningen indertijd zorgt. die 'feestjes' toen, weet je wel?
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

ok, ik trek mijn eigen conclusie:

jij denkt helemaal niet na

treurig..
eefje
Banned Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: ma mei 12, 2008 2:50

Bericht door eefje »

ik denk wel na. die mannen kunnen dankzij condoomloze sex met Melina hiv mee naar huis nemen, en hun vrouwen/vriendinnen/toekomstige kinderen er mee besmetten. net als toen in Groningen gebeurt is.
en dat voor de 'positieve' 'feedback' van Melina. die denkt dat ze geen hiv kan oplopen omdat ze geen baarmoeder heeft.
ongeveer dezelfde gedachtengang als in donker afrika, waar hiv besmette mannen denken te kunnen genezen als ze een kind/maagd n**ken.
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

never mind, je leert het nooit :roll:

over tot zinnige zaken
eefje
Banned Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: ma mei 12, 2008 2:50

Bericht door eefje »

Joyy schreef:never mind, je leert het nooit :roll:
never mind, jij hebt ws niet eens zoiets als een seksleven, dus kun jij zoiets gewoonweg niet begrijpen.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Mila schreef :

kaak en kinverkleining zonder bijbehorende facelift


Je hebt het weer eens volledig mis, zoals meestal trouwens.
Er werd nooit een kinverkleining bij mij uitgevoerd.
Aan mijn kin is nooit gewerkt geweest.

En uiteraard heb je het over alles fout .....natuurlijk dat vrouwen zien dat er een borstvergroting werd uitgevoerd ....maar dat is niet zo ongebruikelijk tegenwoordig.
Ze hebben me zelfs gevraagd waar ik het laten doen heb en wat het heeft gekost ....dus ja das zichtbaar. Dat weet ik ook wel.
Maar verder klopt er van je verhaal uiteraard niks.

De kans op HIV besmetting in België is trouwens nihil bij heteroseksuele contacten met een blanke hetero-man, de kans dat ze me omver rijden op een training met de fiets is ongeveer 10.000 keer groter.
Maar toch leuk om te horen dat je zoveel om mij geeft .....ik zou nog beginnen te denken dat je voor mij valt.
Enfin ik val wel voor mannen (ik bedoel dan voor wezens met een mannelijk geslachtsdeel), maar met homoseksuelen of travestieten lukt het toch niet echt hoor.....ik verkies echt wel gewone heteroseksuele mannen.

En zoals reeds verschillende malen gemeld.

1) Je hebt geen zaken met mijn seksleven.
2) HIV bloedtesten laat ik gewoon om de 3 maand uitvoeren bij mijn andere bloedtesten .....dat is gewoon standard procedure, niet speciaal nodig......maar als ze dan toch mijn bloed controleren op vanalles en nog wat .......
3) Als mannen aan het rondneuken zijn dan denk ik dat zij misschien beter eens zouden nadenken over de gevolgen.

Groetjes,

Mel
eefje
Banned Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: ma mei 12, 2008 2:50

Bericht door eefje »

ex-hetero travestiet schreef:Mila schreef :

kaak en kinverkleining zonder bijbehorende facelift


Je hebt het weer eens volledig mis, zoals meestal trouwens.
Er werd nooit een kinverkleining bij mij uitgevoerd.
Aan mijn kin is nooit gewerkt geweest.


De kans op HIV besmetting in België is trouwens nihil bij heteroseksuele contacten met een blanke hetero-man,
En zoals reeds verschillende malen gemeld.

1) Je hebt geen zaken met mijn seksleven.

3) Als mannen aan het rondneuken zijn dan denk ik dat zij misschien beter eens zouden nadenken over de gevolgen.

Groetjes,

Mel
Je hebt je kaakhoeken laten verkleinen schreef je indertijd en de losse huid die dat veroorzaakt heeft is naar voren gezakt, richting kin. het is alom bekend dat na een kaak en kin verkleining ook een lower facelift uitgevoerd moet worden om het teveel aan huid te ondervangen. meestal een na een jaar. na ja, dat heb jij dus duidelijk niet laten doen, vandaar die vreemde plooien in dat gebied van je gezicht.

ga je rascistisch doen? de meeste hiv besmettingen in belgie komen idd voor bij afrikaans belgische mannen, die het weer met blanke belgische vrouwen die het weer met blanke belgische mannen doen. dus bereikt het jou ook wel hoor, hoe dan ook.

ik heb wel zaken met je seksleven, want je postte er frank en vrij over in het verleden, en ja ook dat je het zonder condoom doet, 'omdat dat als echt vrijen voelt'.

als jij rondneukt dan moet JIJ OOK eens na gaan denken over de gevolgen.
it takes two to tango.

enneh, om je tamelijk debiele argument over dat ik om je geef even te ontkrachten: ik val niet op vrouwen en aanverwanten ex heterotravestiet........maar dat wist je al. LOL

als ik in de gaten krijg dat een man eerder contact heeft gehad met post op ts dan ben ik gewaarschuwd, want hij zou heel goed in contact kunnen zijn geweest met zo'n geschifte post op als jij die het zonder condoom doet.
nee hoor jij kunt geen AIDS oplopen, want je hebt geen baarmoeder.....ongelooflijk, werkelijk ongelooflijk, hoe zwakzinnig kun je zijn op dat gebied?

Het zegt allemaal nul komma niks over 'je vrouwelijkheid', wel alles over je labiele post op karakter.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Het zegt allemaal nul komma niks over 'je vrouwelijkheid', wel alles over je labiele post op karakter.

Oh dat valt goed mee hoor.
Ik voel me heel goed in mijn vel.
In elk geval een stuk beter dan sommige mensen hier op dit forum blijkbaar ......
Steeds meer vriendinnen en steeds beter contacten met mannen, dat proces is nog niet af ....maar we leren snel en dat dankzij enkele goede vriendinnen.
Uiteraard is het post-op wel wat zoeken op dat gebied, maar dat is voor iedereen zo in het leven.
Er zijn veel mensen die de 'ware' nog niet gevonden hebben.
Gewoon positief blijven en genieten van het leven als 'vrouw' ....het is echt leuk om zo 'vrij' jezelf te kunnen zijn.

Groetjes,

Melina
Chan
ff weer wat posten
Berichten: 45
Lid geworden op: vr apr 25, 2008 2:07
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Chan »

als je passabiliteit als begrip iets ruimer zou uitleggen, nl. als uberhaupt passend in deze maatschappij, dan vrees ik dat gezien de manier/vormgeving waarop/-in mw. Eefje commentaar vindt te moeten geven op mw. de-exTravestiet, deze mw. Eefje niet echt passabel is. Inhoudelijk ben ik het wel soms deels met haar eens. C'est la ton qui fait la musique.
ben oersaai, dus nix te vertellen
Chan
ff weer wat posten
Berichten: 45
Lid geworden op: vr apr 25, 2008 2:07
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Chan »

Respect overigens voor Melina voor de manier waarop ze met de geleverde kritiek omgaat !
Chan
ff weer wat posten
Berichten: 45
Lid geworden op: vr apr 25, 2008 2:07
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Chan »

Hoe passabel kan je eigenlijk worden ? Verschilt natuurlijk van persoon tot persoon, je eigen zelfvertrouwen > uitstraling is ook nog eens een belangrijke factor. Ben sinds nov.2007 volledig aan de hormonen, dus incl. antitestosteron, en de resultaten zijn duidelijk nu al (deels) aanwezig.
Heb zo ongeveer om de 6 a 8 weken een min of meer vervelende opmerking, toevallig vandaag een surinamer die opmerkte "ha een man in een rokkie", toen ik voorbijfietste... na een middag zonnen op het natuurstrandje, dus flink getranspireerd, dus geen makeup meer... Ben ik hier nou kapot van, lig ik er wakker van ? Neehoor, leg het vrij snel naast me neer, t valt in het niet bij de zo vele positieve ervaringen. Tussen de ontmoeting met dit heerschap en de vorige ervaring misschien wel 10.000 mensen gezien, waarvan de meesten natuurlijk wel vluchtig: op straat, in de supermarkt, het warenhuis, de markt, het station, etc.
Natuurlijk kan het bij verdere lichaamsverandering alleen maar verbeteren, maar het kan ook gelijkblijven, denk dat ik qua uiterlijk, gemiddeld passabel ben, ik zie echter ook genoeg travestieten die hun tijdelijke omvorming alleen als een lolletje zien, maar die er toch nog veel en veel beter uitzien dan sommige TS-en, waaronder ik dus. Das wel een beetje jaloezie-opwekkend eigenlijk. Wat zijn jullie ervaringen in deze ? XXX Chan.
ben oersaai, dus nix te vertellen
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Chan schreef:Respect overigens voor Melina voor de manier waarop ze met de geleverde kritiek omgaat !
Melina zou beter leren haar mond te houden als ze besmeurd wordt...
...ja, ik weet het, da's niet eenvoudig.

Maar wat ze nu doet (regelmatig de verdediging in) heeft geen enkele zin: wie niet overtuigd was (en dat zijn er meer dan je denkt) wordt door die overdreven berichten van Mila echt niet overtuigd. Wie al wel overtuigd was blijft dat wel en geniet alleen maar van de pesterijtjes van Mila cs en de verdediging van Melina... Zowel Mila als de Mila-adapten doe je er een lol mee om je/haar te verdedigen, dus waarom zou je dat nog doen?

En niet antwoorden heeft een enorm voordeel: je geeft geen munitie voor -nog- een antwoord. Denk aan het plaatje: "don't feed the troll".

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Chan,

Ik herken dit wel. Er zijn (veel!) travestieten die meer werk op hun uiterlijk doen dan ik en dan heb je snel ook een beter resultaat. Ach... nog een paar maanden wachten tot einde-zomer en dan kan ik zien of doorgaan met make-up nog zinvol is. Want het liefst zou ik die hele make-up-zooi weggooien (nou ja, wat langere wimpers vind ik wel mooi). Zeker die foundation is gewoon zeer irritant. Moest gister een botfoto maken, dus kleren uit-en-aan. Vrij veel kleren direkt onder de foundation. Erg irritant...

Ik heb zowel positieve als negatieve ervaringen op straat. Sinds ik hormonen gebruik word ik wel passabeler en merk ik dat het aantal reacties afneemt. Aan de andere kant is het ook zo dat je aan negatieve ervaringen went: het doet me (al een paar jaar) vrij weinig meer als jongeren of allochtonen me dingen naroepen of over me giebelen en lachen.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie