Bernadette zoveel schreef: Het domein travestie.org is volgens mij verkocht. Dat heb ik zelf uit betrouwbare bron vernomen. Het beheer heeft de brui eraan gegeven. Daarom is het beheer nu waarschijnlijk op vakantie. Ze hebben de buit binnen en als ze terug komen hebben ze ook nog rust.
Jee, die is wel heel snel weg....
Moderator: Moderators
Jee, die is wel heel snel weg....
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Re: Jee, die is wel heel snel weg....
Klopt, samen met nog een (1).Sticky schreef:Bernadette zoveel schreef: Het domein travestie.org is volgens mij verkocht. Dat heb ik zelf uit betrouwbare bron vernomen. Het beheer heeft de brui eraan gegeven. Daarom is het beheer nu waarschijnlijk op vakantie. Ze hebben de buit binnen en als ze terug komen hebben ze ook nog rust.
Dan nog ter geruststelling (voor zover nodig).....Travestie.org is NIET verkocht of anderzins 'weg' .
Ik ben ook vreselijk benieuwd naar die 'betrouwbare bron' .....want als er iemand iets van zou weten lijkt het toch wel de domeinhouder.....toch??
Ook is het vakantieseizoen nog niet aangebroken.......dus ook niet voor het beheer (helaas, gezien het weer)
Dit alles neemt niet weg dat ik (en nu praat ik alleen voor mijzelf, maar vermoed dat de anderen mijn mening delen) er ondertussen echt behoorlijk schijtziek van wordt om dagelijks de pestbende van een enkeling op te moeten ruimen.
Ik zit ook meer en meer te denken of en hoe dit op een andere manier op te lossen is waardoor dit alles niet meer nodig is.
Ik heb wel een paar dingen in mijn hoofd waarbij ik ook eigenlijk hoop dat deze niet nodig zullen zijn......daar wordt namelijk niemand beter cq vrolijk van.
Dus......laat die 'betrouwbare bron' dit ook dan maar doorspelen.
De personen in kwestie kunnen dan kiezen......ophouden met hun gezeik.....of ontdekken welke van mijn ideeen het uiteindelijk kan gaan worden.
(bovenstaande bericht is geheel op persoonlijke titel en GEEN bestuursstandpunt)
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik wens jullie veel succes bij het vinden van een oplossing die jullie minder werk kost dan de huidige. 't Zij jullie gegund!
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
daar sluit ik mij helemaal bij aan, want het loopt echt de spuigaten uit! Het kan niet zo zijn dat een enkeling het voor een hele groep verziekt!Frederique_ schreef:Ik wens jullie veel succes bij het vinden van een oplossing die jullie minder werk kost dan de huidige. 't Zij jullie gegund!
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela