Sorry Johnn, B_U_L_L_S_H_I_T !!!!johnn schreef:Dat er berichten verdwenene zijn klopt.Sticky schreef:Het is helaas niet meer terug te vinden, en dat is ook zoiets kwalijks wat hier nu al duizend keer aan de orde is gesteld en nooit bevredigend beantwoord.
Jij geeft aan dat het waarom nooit bevredigend is beantwoord, maar in mijn ogen is dat al een aantal keer verteld.
Het was simpel een kwestie van ruimte.
Er is heel veel selectief verwijderd, juist van de draden waarin Lisa Mila zeer persoonlijk aanviel. Ik ben bepaald niet de eerste die daarover begint.
En hetzelfde argument wat nu wordt gebruikt, zal altijd gebruikt kunnen worden, vandaar dat ik het zo onbevredigend vind.
Dan had ik net zo goed bij de fabeltjeskrant kunnen blijven (als Lisa erover mag schrijven mag ik het ook). Het draadje waarin ik daar opstapte, werd niet meteen verwijderd, maar een klein weekje nadat ik weg was, toen viel het minder op (dacht M.). En dat was niet de eerste keer trouwens, dat zoiets gebeurde.
Het is machtsmisbruik, het is een moderator onwaardig, het is 1984.
Het is techniek die dit mogelijk maakt, en sociale regels die daarbij achterblijven.
Ik praat Mila's gedrag niet goed, maar je kunt het wel over je afroepen.
Juist dan snij je jezelf in je eigen vingers als je zo kinderachtig met geposte berichten om gaat. Het verwijderen is zeer selectief en absoluut niet chronologisch gebeurd. Maar dat blijf ik niet herhalen hoor, zonde van mijn vingers.
Ik moet even werken, ben vanavond laat of morgen weer terug.
Sticky