Cruisen in het Vroesenpark, spannend hoor, waar t.org al niet toe leidt
Johnn schreef:Er heeft iemand een (vrij nauwkeurige, maar niet preciese) omgeving benoemd waar iemand zou wonen.
Vooral dat laatste schijnt mensen dwars te zitten.
Ik heb geprobeerd je ergens op te wijzen Nannette, dat je me daar niet dankbaar voor bent, is inmiddels wel duidelijk. Maar doe niet zo bitter svp. En dat je foto niet in Rotterdam is genomen, (en dat je het in Duitsland zo te zien niet erg naar je zin had, ja sorry hoor, nou mag ik ook ff) klinkt niet heel slim. Lijkt me toch in grote lijnen hetzelfde gezicht als wat je thuis trekt.
Nannette schreef:Het enige antwoord wat ik hier op kan geven is ook het beste
Goh, en ik maar denken dat je zou zeggen, ja Sticky, misschien heb je wel gelijk, en heb ik nogal afwerend op je gereageerd. En die foto heeft ook wel een hoog Sauerkraut-gehalte ja, vind je het gek met die Duitse keuken?
Maar nee hoor, jij weer op je eiland en ik diep teleurgesteld in de mensheid.
Ik heb een borrel nodig.
Sticky schreef:Goh, en ik maar denken dat je zou zeggen, ja Sticky, misschien heb je wel gelijk, en heb ik nogal afwerend op je gereageerd. En die foto heeft ook wel een hoog Sauerkraut-gehalte ja, vind je het gek met die Duitse keuken? Maar nee hoor, jij weer op je eiland en ik diep teleurgesteld in de mensheid. Ik heb een borrel nodig.
Proost alvast! Maar a propos: vind je het niet een beetje raar om van anderen een dergelijke houding te eisen? Het zijn jouw verwachtingspatronen en daar kun je anderen niet mee opzadelen. Bovendien: als iemand er voor kiest op op een eiland te gaan zitten, is dat haar goed recht!
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Op een onbewoond eiland, lekker liggen in de zon......
(kinderen voor kinderen)
De reden dat ik niet reageerde is omdat het totaal niets toevoegt, en wat ik ook zeg, de kans aanwezig is dat het negatief wordt opgevat, en daar heb ik nu juist geen zin in. Als iemand zonder foto en zonder gebruik eigen naam commentaar heeft op iemand die wel open is, en echt wel weet wanneer je te ver gaat, en dan dankbaarheid verwacht, sorry, vind ik erg ver gezocht. Ik wordt in bijna elk bericht in deze chat wel ergens negatief door haar benaderd. Ik zou eigenlijk degene moeten zijn die excuses eist vanwege de manier waarop ik genoemd en benaderd ben in verschillende messages. Maar zo zit ik nu eenmaal niet in elkaar. Ik hou niet van stoken, ik ben liever eerlijk en open, en wil nog liever dat bij wijze van spreken iedereen weet waar ik woon dan dat ik achter een stel geraniums ga zitten naar buiten kijken de hele dag om een ander uiterste te noemen. Het wordt zo opgeblazen, zo uit de context gehaald, en waarom ? In mijn ogen alleen maar om te proberen iemand te kwetsen. Dat is bij deze dus niet gelukt. Ik ben wie ik ben. Ik ben absoluut niet te ver gegaan in de chat, en durf met open vizier de strijd aan. Vanaf vandaag kan elke medewerker van de Parnassia BAVO groep mij op de foto zien met naam als lid van de cliëntenraad BAVO Europoort, en dat zijn heel wat personeelsleden als grootste GGZ instelling van Nederland. Natuurlijk staat daar niet mijn dossier bij, maar ik heb ook geen huisnummer genoemd van waar ik woon, nog niet eens ter hoogte van waar in de bewuste chat. En ja, er bestaat altijd nog de kans dat ik zelfs gelogen heb over dat adres. Dus, afsluiten die hap, verder gaan met het alledaagse gebeuren, en hopelijk zijn er in de toekomst wat meer chat-ops en kunnen die onderling een goed schema maken van wanneer wie aanwezig is 's avonds.
Joyy schreef:sterker, het gaat niemand geen ene moer aan hoe jij je leven leid
Ik zou toch echt eerder andersom denken hoor, na al die persoonlijke en vrijwilligerswerk info die Nannette alleen al hier in deze draad neergepend heeft.
vroeg me nog meer af of dit gedrag soms besmettelijk zou zijn als gevolg van andro of ander hormoonspul, lijkt er vooralsnog wel op maar tis niet te hopen
vroeg me nog meer af of dit gedrag soms besmettelijk zou zijn als gevolg van andro of ander hormoonspul, lijkt er vooralsnog wel op maar tis niet te hopen
Zo zie je maar weer, alweer een (drog)reden om maar niet aan de hormonen te gaan.
Straks word je nog zoals Frederique versus VU
Ik meende ook al een patroon te herkennen.
Ik wil niemand aanvallen ofzo, maar het is wel zo.
Aan de andere kant ken ik iemand die ook moontjes neemt en die is helemaaaaaal niet zo.., dus.., eh., ja..
Zo zie je maar weer, alweer een (drog)reden om maar niet aan de hormonen te gaan.
Straks word je nog zoals Frederique versus VU
Sticky
No offense maar.
Nog een reden om te zeggen "waar bemoei je je mee?"
Verder vindt ik je best liev hoor, maar soms lijkt het alsof je een kat hebt ingeslikt schat...