Wij hebben een kleine briefwisseling met Sticky gehad over de postings onder haar naam. Sticky neemt de verantwoordelijkheid voor alle postings die onder haar naam zijn geschreven, maar bevestigt noch ontkent dat een aantal postings mogelijk door een ander zijn geschreven. Hoewel wij graag een eenduidig antwoord hadden gehad, nemen wij hier genoegen mee, mede omdat ze heeft belooft om maatregelen te nemen om te voorkomen dat in de toekomst een ander onder haar naam post. Voor ons is dit alles reden genoeg om Sticky opnieuw toegang tot het forum te verlenen.Forumwatch schreef:Het is ons de laatste paar dagen opgevallen, dat het lijkt alsof er twee Sticky's zijn. Een is, zoals altijd, kritisch van toon maar toch vriendelijk, terwijl de andere Sticky een harder, scherper toon zich aanmeet. Bij nader onderzoek, blijkt dat de recentelijke postings van, zeg maar, de eerste Sticky vanaf dezelfde IP nummer komen waarvan de meeste van haar postings in het forum tot nu toe afkomstig zijn, terwijl de meer hardere/scherpere postings worden gemaakt via een proxy server. Omdat wij dit vreemd vinden, hebben wij de account van Sticky tijdelijk op non-actief gezet. Wij verzoeken haar daarom om zo spoedig mogelijk een e-mail te sturen aan forum@travestie.org, om duidelijkheid te scheppen over dit gedrag.
Sticky
Moderator: Moderators
- Forumwatch
- de baas van de dag
Sticky
Nou, daar ben ik weer.
Met allereerst complimenten over de afwikkeling van dit akkefietje door forumbeheer. En of het nou een ondeugende streek was of het toppunt van achterbaks wat ik heb gedaan, ik hoop dat de boosheid over mijn out-of-character-gaan inmiddels wat gezakt is. Ook wat dat betreft neem ik alle verantwoordelijkheid voor wat onder mijn naam is geschreven. Ik vind niet dat iemands beentje gelicht is en ik heb zelf veel aan de discussies gehad. Maar ik kan me de boosheid ook voorstellen, dat dan weer wel.
En nu maar hopen dat het weer leuk wordt hier...
Sticky
Met allereerst complimenten over de afwikkeling van dit akkefietje door forumbeheer. En of het nou een ondeugende streek was of het toppunt van achterbaks wat ik heb gedaan, ik hoop dat de boosheid over mijn out-of-character-gaan inmiddels wat gezakt is. Ook wat dat betreft neem ik alle verantwoordelijkheid voor wat onder mijn naam is geschreven. Ik vind niet dat iemands beentje gelicht is en ik heb zelf veel aan de discussies gehad. Maar ik kan me de boosheid ook voorstellen, dat dan weer wel.
En nu maar hopen dat het weer leuk wordt hier...
Sticky
Vrouw
-
- Forumdiva
om met je laatste opmerking te beginnen: ik zou het buitengewoon plezierig vinden als je dat eens haarfijn uit zou willen leggen.Sticky schreef:En of het nou een ondeugende streek was of het toppunt van achterbaks wat ik heb gedaan, ik hoop dat de boosheid over mijn out-of-character-gaan inmiddels wat gezakt is. Ook wat dat betreft neem ik alle verantwoordelijkheid voor wat onder mijn naam is geschreven. Ik vind niet dat iemands beentje gelicht is en ik heb zelf veel aan de discussies gehad. Maar ik kan me de boosheid ook voorstellen, dat dan weer wel.
Je schrijft ook dat je niet vindt dat "je niet iemands beentje hebt gelicht"... Als je iemand anders onder jouw naam bepaalde stellingen laat poneren en ook nog eens op een behoorlijk stevige manier, besodemieter je de tent. Ik vind dat je daar behoorlijk lichtzinnig mee om gaat. Is datgene dat geschreven is jouw standpunt of niet? En waarom zou je dat een ander, of onder leiding van een ander schrijven? Hebben we geen eigen mening?
Wat betreft het "noch ontkennen noch bevestigen", kan ik kort zijn: een ongelooflijk zwaktebod! Dat is nu niet bepaald de consequenties van je daden dragen, lijkt mij. Het door het stof gaan kan een louterende ervaring zijn... Laat me je veel wijsheid toewensen...
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Wat mij betreft: ik vind het een klerestreek om iemand die geband is onder jouw account te laten schrijven. Wat mij betreft ook een permanente ban als ontdekt wordt dat dit weer gebeurt.
En verder laat ik het hier maar bij.
Groetjes,
Frederique
En verder laat ik het hier maar bij.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Wat denk je er zelf van?Babette schreef:Hebben we geen eigen mening?
Eh, sorry, maar 'ik neem de verantwoordelijkheid voor wat er onder de naam Sticky is geschreven', hoezo draag ik geen consequenties dan?Babette schreef:Wat betreft het "noch ontkennen noch bevestigen", kan ik kort zijn: een ongelooflijk zwaktebod! Dat is nu niet bepaald de consequenties van je daden dragen, lijkt mij.
Je had me liever als klikspaantje door m'n knietjes zien gaan?
Ik vertel hier toch ook niet wat jij me zoal in vertrouwen hebt gezegd?
Sticky
Vrouw
Ik heb gezegd wat ik ervan vond. 'Ondeugende streek' vind ik een weinig toepasselijk eufemisme.Sticky schreef: Ik vind niet dat iemands beentje gelicht is en ik heb zelf veel aan de discussies gehad. Maar ik kan me de boosheid ook voorstellen, dat dan weer wel.
Voor wat mij betreft ben jij met deze actie over mijn grenzen gegaan. Dat neem ik je bijzonder kwalijk.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Beste Mensen,
Sticky heeft fouten gemaakt door anderen onder haar naam te laten posten (op welke manier dan ook).
Op het moment dat dit ontdekt werd hebben wij maatregelen genomen.
Sticky heeft aangegeven dat zij de volledige verantwoording draagt voor wat onder haar naam is geschreven of dit nu werkelijk door haarzelf is geschreven of door (een) ander(en) onder haar naam.
Als er dus in berichten zaken staan die iemand gekwetst hebben en/of op een andere manier gegriefd, kan en mag zij daar over worden aangesproken, maar dan wel op basis van de berichten waarin dit is gebeurd.
Het is haar duidelijk gemaakt dat als dit (schrijven onder haar naam door anderen) nogmaals gebeurd, zij een ban krijgt en ze heeft hierop aangegeven dat zij er zorg voor draagt dat dit niet meer voor gaat komen.
Ik denk dat het geen zin heeft om hier over te blijven krakelen.
Dat het niet goed is wat er gebeurd is zijn we het allen over eens en ieder mag daar het hare/zijne van vinden en over denken.
Gelet op de mailwisseling en de intenties die zij heeft aangegeven denk ik dat we het voorlopig moeten laten rusten en niet teruggrijpen op wat iemand fout heeft gedaan (anders dan op basis van inhoud van berichten), maar naar de toekomst kijken.
Dit alles zeg ik niet om Sticky te verdedigen (want het was niet goed, zijn we het over eens), maar om te voorkomen dat we hier het zoveelste 'moddergevecht' gaan krijgen.
Sticky heeft fouten gemaakt door anderen onder haar naam te laten posten (op welke manier dan ook).
Op het moment dat dit ontdekt werd hebben wij maatregelen genomen.
Sticky heeft aangegeven dat zij de volledige verantwoording draagt voor wat onder haar naam is geschreven of dit nu werkelijk door haarzelf is geschreven of door (een) ander(en) onder haar naam.
Als er dus in berichten zaken staan die iemand gekwetst hebben en/of op een andere manier gegriefd, kan en mag zij daar over worden aangesproken, maar dan wel op basis van de berichten waarin dit is gebeurd.
Het is haar duidelijk gemaakt dat als dit (schrijven onder haar naam door anderen) nogmaals gebeurd, zij een ban krijgt en ze heeft hierop aangegeven dat zij er zorg voor draagt dat dit niet meer voor gaat komen.
Ik denk dat het geen zin heeft om hier over te blijven krakelen.
Dat het niet goed is wat er gebeurd is zijn we het allen over eens en ieder mag daar het hare/zijne van vinden en over denken.
Gelet op de mailwisseling en de intenties die zij heeft aangegeven denk ik dat we het voorlopig moeten laten rusten en niet teruggrijpen op wat iemand fout heeft gedaan (anders dan op basis van inhoud van berichten), maar naar de toekomst kijken.
Dit alles zeg ik niet om Sticky te verdedigen (want het was niet goed, zijn we het over eens), maar om te voorkomen dat we hier het zoveelste 'moddergevecht' gaan krijgen.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Lieve schat, zo vriendelijk of constructief was jouw (eerste) pb-tje ook niet hoor. Maar wel sportief dat je nu op het forum reageert, kan de rest het ook lezen.Saartje schreef:De reactie die ik kreeg was allesbehalve positief.
En Johnn, een beetje modder vind ik geen probleem. Stront is een ander verhaal, maar modder gaat best. Als iemand nog iets te zeggen heeft, prima. Ik vraag me wel af of ik nu allerlei berichten die ik volgens iedereen overduidelijk niet zelf heb geschreven, alsnog moet gaan uitleggen. Het zij zo.
Sticky
Vrouw
Wellicht had je dat van te voren kunnen bedenken. Ik blijf er bij dat je behoorlijk lichtzinnig over het gebeurde heenstapt. Het schenden van vertrouwen is mijns inziens een zware misstap. Ook kun je je afvragen in hoeverre je nog serieus genomen wordt..Sticky schreef: Ik vraag me wel af of ik nu allerlei berichten die ik volgens iedereen overduidelijk niet zelf heb geschreven, alsnog moet gaan uitleggen. Het zij zo.
Ik heb overigens nog steeds geen antwoord gehad op de vraag waarom jij en/of je "pen-pal" met je opmerkingen mijn partner diskwalificeerde, en daarbij de "vrouwen van..."
Zullen we het er op houden dat jij en je "pen-pal" daar zelf ook bij geweest zijn?Sticky schreef:En nu maar hopen dat het weer leuk wordt hier...
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
ah gossie.Sticky schreef:Lieve schat, zo vriendelijk of constructief was jouw (eerste) pb-tje ook niet hoor. Maar wel sportief dat je nu op het forum reageert, kan de rest het ook lezen.Saartje schreef:De reactie die ik kreeg was allesbehalve positief.
Dit was wat ik had geschreven:
-------------------------------------
Nou.., Ik heb echt genoten van de persoonlijke aanval op mij.
En ik denk niet dat jij dat was.
m.a.w. accountje uitgeleend aan een "vriendin"/accountje gekaapt door een "vriendin".
We praten er niet meer over.
Lekker makkelijk.
Hoepel lekker op ofzo.
--------------------------------------
Blijkbaar vond je het normaal, dus dan maar openbaar.
Kan iedereen inderdaad even meelezen.
Van mij mag dat.
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
kvind dat forumwatch hier nogal lichtzinnig mee omgaat
te meer vanwege het bevestigen noch ontkennenverhaal
je wil toch weten wat of wie je voor je hebt in dit verhaal en wat er nu wel en niet van klopt,zodat je maatregelen kan nemen
bevestigen noch ontkennen zegt iig dat je weet dat je iets geflikt hebt dat niet door de beugel kan
wat mij betreft heeft betreffende figuur afgedaan, weer 1 in het rijtje die ik voortaan links kan laten liggen, schoont lekker op zo en houd het overzichtelijk
te meer vanwege het bevestigen noch ontkennenverhaal
je wil toch weten wat of wie je voor je hebt in dit verhaal en wat er nu wel en niet van klopt,zodat je maatregelen kan nemen
bevestigen noch ontkennen zegt iig dat je weet dat je iets geflikt hebt dat niet door de beugel kan
wat mij betreft heeft betreffende figuur afgedaan, weer 1 in het rijtje die ik voortaan links kan laten liggen, schoont lekker op zo en houd het overzichtelijk
-
- Forumdiva
Je moet er altijd rekening mee houden dat de forumwatch meer weet dan dat er bekend gemaakt wordt. Ook Sticky heeft waarschijnlijk ook weinig zin om exact uit te leggen wat er aan de hand was.
Nu kunnen we met z'n allen gaan roepen we willen precies weten wat er aan de hand was, maar zo werkt dat in de praktijk niet. Er is ook nog zoiets als zaken in vertrouwen vertellen, en als forumwatch laat je dat vertrouwen nooit vallen, dat kan gewoon niet.
Dat wat er gebeurt is niet klopt, en erg onprettig is, is een feit. Maar er komt ook een moment waarop je moet kunnen zeggen we gaan weer verder.
Anders kunnen we dit forum wel een apart stuk gaan geven wat we noemen Ouwe koeien uit de sloot halen. Dan kunnen moderators dat soort stukken daar naar toe verplaatsen. Ik wil hiermee niet wat er gebeurd is goedpraten, absoluut niet zelfs. Maar is verder gaan geen betere optie ?
Nu kunnen we met z'n allen gaan roepen we willen precies weten wat er aan de hand was, maar zo werkt dat in de praktijk niet. Er is ook nog zoiets als zaken in vertrouwen vertellen, en als forumwatch laat je dat vertrouwen nooit vallen, dat kan gewoon niet.
Dat wat er gebeurt is niet klopt, en erg onprettig is, is een feit. Maar er komt ook een moment waarop je moet kunnen zeggen we gaan weer verder.
Anders kunnen we dit forum wel een apart stuk gaan geven wat we noemen Ouwe koeien uit de sloot halen. Dan kunnen moderators dat soort stukken daar naar toe verplaatsen. Ik wil hiermee niet wat er gebeurd is goedpraten, absoluut niet zelfs. Maar is verder gaan geen betere optie ?