waarom zoveel Vijandigheid hier op de site
Moderator: Moderators
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
waarom zoveel Vijandigheid hier op de site
ik heb vandaag onderstaand bericht op het prikbord gezet en ook op het forum bij vraag en aanbod..Dacht dat wel de juiste plek ervoor was maar schijnbaar niet..Ten eerste krijg ik op het prikbord al een bericht wat ercht nergens op slaat maar ok.Ik kan er opzich niet meer wakker van liggen maar snap niet dat er beter op het prikbord wordt gelet met wat daar gezegt wordt want af en toe heb ik er de kriebels van..Wat voor nut heeft het om mensen de grond in te proberen te trappen als het je niet lukt na 1000 keer proberen dat vraag ik me dan wel eens af..Wat is dat toch steeds om telkens maar weer oude dingen op te rakkelen..Wat wil je ermee bereiken misschien zelf er beter van worden omdat je misschien jaloers bent op die ander..Denk eerst eens na voor je wat zegt en kijk eens in een spiegel..En ja ik weet het trollen voeren doen we hier niet aan maar als die trollen nou steeds maar weer doorgaan met van alles en nog wat dan??
Daarnaast wat ik niet snap is waarom het bericht van het forum is gehaald dacht dat ik het op het juiste forum had gezet maar het is zonder ook maar iets te zeggen zomaar verwijdert..Als ik geen link mag plaatsen naar iets dergelijks als naar een pagina waar pruiken op worden verkocht dan weet ik het ook niet meer..Ik heb dan ook zoiets wat doe ik dan nog op een site als deze..Ik krijg steeds meer het gevoel dat somige mensen hier de boel goed aan het verzieken zijn geweest..
Ik ben van mening dat ik een net bericht heb geplaats en dat er niets fout in stond en dat het bericht dus onterecht verwijdert is van het forum..En Ga bij deze nog even nadenken of ik nog wel hier op de site langer aanwezig wil zijn..Op deze manier wordt het er niet leuker op in mijn ogen als er zomaar berichten worden verwijdert zonder iemand daar een waarschuwing voor te geven..
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht prikbord
Hallo allemaal,
Vanaf nu heb ik een nieuwe pagina op mijn site staan..Op deze pagina vind je allemaal pruiken die een vriend van mij verkoopt.Het zijn pruiken van zeer goede kwaliteit en zijn allemaal nieuw..Er is mogelijkheid om de pruik in madel te laten knippen tegen een meerprijs van wat op de site vermeld is de prijzen zijn exclusief verzendkosten hou daar rekening mee..Heb je intresse in een mooie pruik neem dan eens een kijkje op de pagina die je kan vinden op het onderstaande adres..
AANGEPAST DOOR MODERATORS
Groetjes Prescilla
--------------------------------------------------------------------------------
Antwoord van iemand die de bpoel verziekt hier
mevr zuidema:
hallo ben je nu een PR trutje geworden.
beter he dan geld verdien als homohoertje
Daarnaast wat ik niet snap is waarom het bericht van het forum is gehaald dacht dat ik het op het juiste forum had gezet maar het is zonder ook maar iets te zeggen zomaar verwijdert..Als ik geen link mag plaatsen naar iets dergelijks als naar een pagina waar pruiken op worden verkocht dan weet ik het ook niet meer..Ik heb dan ook zoiets wat doe ik dan nog op een site als deze..Ik krijg steeds meer het gevoel dat somige mensen hier de boel goed aan het verzieken zijn geweest..
Ik ben van mening dat ik een net bericht heb geplaats en dat er niets fout in stond en dat het bericht dus onterecht verwijdert is van het forum..En Ga bij deze nog even nadenken of ik nog wel hier op de site langer aanwezig wil zijn..Op deze manier wordt het er niet leuker op in mijn ogen als er zomaar berichten worden verwijdert zonder iemand daar een waarschuwing voor te geven..
Bericht prikbord
Hallo allemaal,
Vanaf nu heb ik een nieuwe pagina op mijn site staan..Op deze pagina vind je allemaal pruiken die een vriend van mij verkoopt.Het zijn pruiken van zeer goede kwaliteit en zijn allemaal nieuw..Er is mogelijkheid om de pruik in madel te laten knippen tegen een meerprijs van wat op de site vermeld is de prijzen zijn exclusief verzendkosten hou daar rekening mee..Heb je intresse in een mooie pruik neem dan eens een kijkje op de pagina die je kan vinden op het onderstaande adres..
AANGEPAST DOOR MODERATORS
Groetjes Prescilla
Antwoord van iemand die de bpoel verziekt hier
mevr zuidema:
hallo ben je nu een PR trutje geworden.
beter he dan geld verdien als homohoertje
Groetjes Prescilla
-
- Forumdiva
Prescillia,
als je vriend die pruiken commercieel, dus als bedrijf verkoopt, hoort het niet bij vraag en aanbod thuis, maar hoort er gewoon en advertentie op de site geplaatst te worden. Dat hier kosten aan verbonden zijn, tja, de kosten gaan voor de baat uit. Als je vriend dit echter als hobby er bij doet, denk ik dat als je daar de forumwatch of zo iemand een pb stuurt met hoe of wat de advertentie wel mogelijk zou zijn.
groetjes, Nannette
ps. van lelijke opmerkingen moet je altijd proberen je niks aan te trekken, hoe moeilijk het ook is.
als je vriend die pruiken commercieel, dus als bedrijf verkoopt, hoort het niet bij vraag en aanbod thuis, maar hoort er gewoon en advertentie op de site geplaatst te worden. Dat hier kosten aan verbonden zijn, tja, de kosten gaan voor de baat uit. Als je vriend dit echter als hobby er bij doet, denk ik dat als je daar de forumwatch of zo iemand een pb stuurt met hoe of wat de advertentie wel mogelijk zou zijn.
groetjes, Nannette
ps. van lelijke opmerkingen moet je altijd proberen je niks aan te trekken, hoe moeilijk het ook is.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Re: waarom zoveel Vijandigheid hier op de site
Er was een e-mail gestuurd naar het e-mail adres dat in jouw forumprofiel staat, met de reden waarom jouw bericht in het forum werd verwijderd.Prescilla schreef:Daarnaast wat ik niet snap is waarom het bericht van het forum is gehaald dacht dat ik het op het juiste forum had gezet maar het is zonder ook maar iets te zeggen zomaar verwijdert..
Overigens, ik citeer uit het forumreglement:
LisaForumwatch schreef:Forum Reglement
Het forum is bedoeld om op vriendelijke wijze te discussieren, lief en leed te delen en informatie te vergaren. Om het forum zo leuk mogelijk te houden word je geacht je aan de volgende regels te houden. Een aantal spreekt voor zich, maar voor de duidelijkheid noemen we ze toch even. De volgende zaken vallen onder de algemene netiquette:
....
- Geen reclame maken voor internetsites van welke aarde dan ook; deze kun je toevoegen bij onze linksrubriek, of je kunt ons verzoeken om een site op te nemen onder T-vriendelijke gelegenheden of bij T*organisaties. Wij behouden het recht om elke link die geplaatst is in het forum, die wij achten in overtreding te zijn met deze regel, te verwijderen. Om irritatie te voorkomen, is het aan te raden om bij twijfel eerst met ons te checken.
If all else fails, buy new shoes
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Re: waarom zoveel Vijandigheid hier op de site
Hoi LisaLisa met een S schreef:Er was een e-mail gestuurd naar het e-mail adres dat in jouw forumprofiel staat, met de reden waarom jouw bericht in het forum werd verwijderd.Prescilla schreef:Daarnaast wat ik niet snap is waarom het bericht van het forum is gehaald dacht dat ik het op het juiste forum had gezet maar het is zonder ook maar iets te zeggen zomaar verwijdert..
Overigens, ik citeer uit het forumreglement:
LisaForumwatch schreef:Forum Reglement
Het forum is bedoeld om op vriendelijke wijze te discussieren, lief en leed te delen en informatie te vergaren. Om het forum zo leuk mogelijk te houden word je geacht je aan de volgende regels te houden. Een aantal spreekt voor zich, maar voor de duidelijkheid noemen we ze toch even. De volgende zaken vallen onder de algemene netiquette:
....
- Geen reclame maken voor internetsites van welke aarde dan ook; deze kun je toevoegen bij onze linksrubriek, of je kunt ons verzoeken om een site op te nemen onder T-vriendelijke gelegenheden of bij T*organisaties. Wij behouden het recht om elke link die geplaatst is in het forum, die wij achten in overtreding te zijn met deze regel, te verwijderen. Om irritatie te voorkomen, is het aan te raden om bij twijfel eerst met ons te checken.
ik heb net gekeken maar ik heb geen mail van travestie.org gehad hierover..En over de oproep die ik had geplaatst sorry daar dan voor maar ik had zoiets van we hebben wat aan te bieden dus dat kan wel op vraag een aanbod aangezien die sectie daar voor bedoelt is..En ik verder er niet van bewust was dat ik een fout heb gemaakt..Ik heb eerst gekeken naar de andere topics in de vraag een aanbod groep voor ik zelf een link ging plaatsen..Dus in hoevere wordt er naar de links gekeken en wordt er wat mee gedaan..
Dan is deze topic ook tegen de regels in volgens mij http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=5765 want daar staan ook een aantal links in..
groetjes Prescilla
Groetjes Prescilla
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Inderdaad, selectieve moderatie. Daarvoor zijn er moderators, om alles op waarde te schatten, en met gebruik van gezond verstand de regels toe te passen wanneer het nodig is. De regel luidt: "Geen reclame maken voor internetsites..."Saartje schreef:Beetje vreemd...
Vraag en aanbod/Make up en kleding staan vol met links.
Selectieve moderatie?
Bleh!
Wanneer iemand iets aanbevelt dat hij of zij ergens heeft gezien, enz., of prive iets uit eigen voorraad aanbiedt, vinden wij dat prima en staan wij dat toe, dat beschouwen wij niet als "reclame".
Wanneer iemand nieuwe producten aanbiedt, dat ze dan verkopen vanaf hun eigen website, lijkt dat ons op reclame, en dat is dan in strijd met de reglement, en verwijderen wij dat. Hebben wij het mis, dan is een openbare posting niet de manier om dat recht te trekken, en is zeker het opnieuw plaatsen van de tekst dat ook weer niet. Daarom ook de tekst: "Om irritatie te voorkomen, is het aan te raden om bij twijfel eerst met ons te checken."
@Prescilla, de e-mail werd verstuurd vanuit het forum om 20.59 gisteravond, dus al ruim een uur voordat jij je klacht hier had geplaatst, en zelfs voordat wij het bericht hebben verwijderd. Als je het niet heb gehad, dan kijk eerst in jouw spamfilter of hij daar is terechtgekomen, en als hij daar niet is, log in tot jouw profiel en kijk of het e-mailadres van jouw profiel overeenkomt met de e-mailadres waar je hebt gekeken. En anders stuur mij een e-mail vanuit je e-mailadres, en ik stuur de e-mail alsnog door.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Natuurlijk...Lisa met een S schreef: Inderdaad, selectieve moderatie. Daarvoor zijn er moderators, om alles op waarde te schatten, en met gebruik van gezond verstand de regels toe te passen wanneer het nodig is. De regel luidt: "Geen reclame maken voor internetsites..."
Wanneer iemand iets aanbevelt dat hij of zij ergens heeft gezien, enz., of prive iets uit eigen voorraad aanbiedt, vinden wij dat prima en staan wij dat toe, dat beschouwen wij niet als "reclame".
Wanneer iemand nieuwe producten aanbiedt, dat ze dan verkopen vanaf hun eigen website, lijkt dat ons op reclame, en dat is dan in strijd met de reglement, en verwijderen wij dat.
Pruiken adverteren, waar veel mensen hier iets aan hebben, mag niet, maar 100 euro vragen voor een boottochtje tijdens de gay pride via een eigen site mag wel?
Wat een onzin weer!
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Het gaat me er niet eens om het hoe en wat want het is gewoon duidelijk dat er onderscheid wordt gemaakt zoals saartje al zei over het boottochtje op de gaypride dat mag wel maar als ik via een link iets aanbied wat particulier is en door een vriend van mij aangeboden wordt niet mag snap ik je niet helemaal lisa..Lisa met een S schreef:Inderdaad, selectieve moderatie. Daarvoor zijn er moderators, om alles op waarde te schatten, en met gebruik van gezond verstand de regels toe te passen wanneer het nodig is. De regel luidt: "Geen reclame maken voor internetsites..."Saartje schreef:Beetje vreemd...
Vraag en aanbod/Make up en kleding staan vol met links.
Selectieve moderatie?
Bleh!
Wanneer iemand nieuwe producten aanbiedt, dat ze dan verkopen vanaf hun eigen website, lijkt dat ons op reclame, en dat is dan in strijd met de reglement, en verwijderen wij dat. Hebben wij het mis, dan is een openbare posting niet de manier om dat recht te trekken, en is zeker het opnieuw plaatsen van de tekst dat ook weer niet. Daarom ook de tekst: "Om irritatie te voorkomen, is het aan te raden om bij twijfel eerst met ons te checken."
@Prescilla, de e-mail werd verstuurd vanuit het forum om 20.59 gisteravond, dus al ruim een uur voordat jij je klacht hier had geplaatst, en zelfs voordat wij het bericht hebben verwijderd. Als je het niet heb gehad, dan kijk eerst in jouw spamfilter of hij daar is terechtgekomen, en als hij daar niet is, log in tot jouw profiel en kijk of het e-mailadres van jouw profiel overeenkomt met de e-mailadres waar je hebt gekeken. En anders stuur mij een e-mail vanuit je e-mailadres, en ik stuur de e-mail alsnog door.
Lisa
Het gaat hier erom dat ik die link heb geplaatst voor verkoop van pruiken niet om meer bezoekers op mijn site te proberen te krijgen..Daarnaast wil ik niet lullig klinken maar mijn website staat ook als afsluiting onder mijn berichten..dus snap het niet dat die wel gewoon mag blijven staan en een link naar een pagina waar pruiken op worden verkocht weer niet..Hoe krom is het dan wel niet hier..Ik weet welk mailadres in mijn profiel staat en nee hij staat ook niet tussen ongewenste post.
Maar leg me eens simpel uit lisa wat is het verschil tussen mijn site die ik opgeef en een site die door wordt gegeven die schoenen of pruiken verkopen volgens mij zit daar geen enkel verschil in..Het verschil is alleen maar dat ik geen bedrijf ben en wel dingen aanbied via een vriend van mij en de sites die hier wel worden vermeld dus wel berdrijven zijn..Dan moet je ook geen sectie vraag een aanbod op een forum als dit zetten waarvoor is die sectie anders dan niet om dingen gratis aan te bieden neem ik aan...en in welk oogpunt zie jij dit als reclame en niet als iets aan bieden ik kan ook alle fotos wel hier op het forum zetten met alles erbij maar dan ben ik een hele week bezig aangezien het hier om 96 fotos gaat..
Maar ok ik laat het verder wel rusten hier
Groetjes Prescilla
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Ik denk dat ik e.e.a. simpel kan uitleggen.
Wij hebben adverteerders die betalen om op deze site reclame te maken.
Deze adverteerders bieden -zakelijk/commercieel- zaken aan.
De vriend van Prescilla biedt -zakelijk/commercieel- pruiken aan (en heeft bij Prescilla ruimte op haar site daarvoor gekregen).
Dat is dus tegenstrijdig met onze betalende adverteerders.
De afdeling "vraag en aanbod" is bedoeld voor particuliere initiatieven.
Je kunt dan denken aan een pruik die je niet meer gebruikt, schoenen; kleding enz.
Kortom, zaken die je zelf 'over' hebt.
Dan werd ook de boottocht tijdens de Gaypride genoemd.
Dit is iets wat niet zakelijk/commercieel op reguliere basis is......een eenmalig gebeuren dus.
Als dus de vriend van Priscilla eenmalig 5 of 10 pruiken in de aanbieding zou hebben zou e.e.a. al anders liggen.
Helaas is dat dus niet het geval, maar heeft hij een pruikenhandel.....en dat is het verschil.
Hij kan hier op de site best reclame maken voor zijn handel, maar dan middels een advertentie hier.....en daar hangt een prijskaartje aan (waarmee wij de site in de lucht proberen te houden).
De vriend van Prescilla biedt -zakelijk/commercieel- pruiken aan (en heeft bij Prescilla ruimte op haar site daarvoor gekregen).
Je kunt dan denken aan een pruik die je niet meer gebruikt, schoenen; kleding enz.
Dit is iets wat niet zakelijk/commercieel op reguliere basis is......een eenmalig gebeuren dus.
Als dus de vriend van Priscilla eenmalig 5 of 10 pruiken in de aanbieding zou hebben zou e.e.a. al anders liggen.
Helaas is dat dus niet het geval, maar heeft hij een pruikenhandel.....en dat is het verschil.
Hij kan hier op de site best reclame maken voor zijn handel, maar dan middels een advertentie hier.....en daar hangt een prijskaartje aan (waarmee wij de site in de lucht proberen te houden).
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Misschien om de boel even op te vrolijken, de meest idiote reclame die ik geloof ik ooit op het web heb gezien:
http://www.northernconcord.org.uk/Him-2-Her-ad.jpg
Sticky
http://www.northernconcord.org.uk/Him-2-Her-ad.jpg
Sticky
Vrouw
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Vraagje kunnen mensen soms ook lezen met wat ik schrijf??johnn schreef:Ik denk dat ik e.e.a. simpel kan uitleggen.
Ik heb dus al in andere posts aangegeven dat het niet zakelijk is maar particulier..Ja hij heeft een aantal pruiken te koop maar dat is nog steeds niet zakelijk het is geen webwinkel of iets dergelijks..Dus ik snap niet hoe je erbij komt dat het zakelijk is..Het gaat hier om 36 pruiken en niet om 100 pruiken die even uit de groothandel komen..
als het nu van een bedrijf was geweest dan had ik daar ook geen ruimte voor vrijgemaakt op mijn site snap je..Daarnaast komt erbij als de pruiken op zijn zijn ze op dus er komen niet meer bij dus het is maar eenmallig..Maar ok jullie zien het schijnbaar anders en trekken gelijk maar een conclussie van o die heeft zoveel pruiken dus het is een bedrijf wat dus niet het geval is..
Maar ok boeit me ook niet meer denk dat ik de doelgroep wel op een andere manier te pakken heb gelkregen aangezien er al een aantal mensen zijn die intresse hebben..
Groetjes Prescilla
Groetjes Prescilla