Kent iemand deze zaak/ontharings techniek?
Moderator: Moderators
Kent iemand deze zaak/ontharings techniek?
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
-
- Forumdiva
-
- Forumdiva
[quote="Joyy"]snap wel dat je haast hebt maar in de zomermaanden met veel zon is het niet echt verstandig om te behandelen, een gevolg kan zijn dat je in je huid krijgt die niet of nauwelijks meer wegtrekken
Wel ik ben ook onder behandeling bij Smartpullls en het systeem werkt goed op haren met veel pigment. Maar wat Joyy schrijft is waar. Ik ben behandeld terwijl mijn benen aardig bruin waren. en dat zou geen probleem zijn. Maar tijdens de behandeling zei ik stop maar want het gaat mis volgens mij ik hou branderige gevoel in het been.
Daarna kwamen er allemaal rode vlekken. Die hebben ze goed behandeld zodat de brand eruit was. Maar er kwamen wel allemaal vlekken. en die trekken wel allemaal heel goed weg. je ziet er nu niets meer van. Dus dat gedeelte van Joyy's verhaal klopt niet.
groetjes Bea.
Wel ik ben ook onder behandeling bij Smartpullls en het systeem werkt goed op haren met veel pigment. Maar wat Joyy schrijft is waar. Ik ben behandeld terwijl mijn benen aardig bruin waren. en dat zou geen probleem zijn. Maar tijdens de behandeling zei ik stop maar want het gaat mis volgens mij ik hou branderige gevoel in het been.
Daarna kwamen er allemaal rode vlekken. Die hebben ze goed behandeld zodat de brand eruit was. Maar er kwamen wel allemaal vlekken. en die trekken wel allemaal heel goed weg. je ziet er nu niets meer van. Dus dat gedeelte van Joyy's verhaal klopt niet.
groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Het lijkt me op mij zowieso niet van toepassing aangezien ik nooit meer doelbewust in de zon zit.
Dus, ik ben hooguit iets meer getint door het op straat lopen/fietsen in de zon maar dan heb je het wel gehad.
Ik zal ze wel zeggen, ik brand, jullie ook brand.
Dus, ik ben hooguit iets meer getint door het op straat lopen/fietsen in de zon maar dan heb je het wel gehad.
Ik zal ze wel zeggen, ik brand, jullie ook brand.
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
-
- Forumdiva