seksuele fantasieën

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Ben jij tevreden met je fantasieën en kun jij ze ook uitleven????

Ja ik ben tevreden met mijn fantasieën en kan ze ongeremt uitleven.
10
29%
Ja ik ben tevreden met mijn fantasieën maar zit met het probleem ze niet te kunnen uitleven.
15
43%
Ik wou dat ik deze fantasieën niet had, ze zitten me dubbel en dwars, want hoe moet ik die in godsnaam fatsoenlijk uitleven.
4
11%
Fantasieën.....bedoel je seksuele...??? Nee heb ik nooit gehad en vind het best okee zo.
3
9%
Antwoord E....ik wil het ff toelichten.
3
9%
 
Totaal aantal stemmen: 35

Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef: Bovendien is de wens tot geslachtsverandering als het goed is geen fantasie.
Misschien verstaan wij wel niet hetzelfde onder fantasie, maar het lijkt me nogal onmogelijk om een wens tot geslachtsverandering boven water te krijgen zonder in je verbeelding te exploreren wat er allemaal mogelijk is voor jou als mens. En door sommige transen wordt wel aangegeven dat het zich terugtrekken in fantasie een (tijdelijke) mogelijkheid is geweest om niet aan de werkelijkheid te hoeven geloven.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik vrees dat voor sommigen de wens tot geslachtsverandering toch een fantasie blijft, in ieder geval lange tijd. Bij mij was dat tot mijn 36e. Op mijn 30e wist ik pas dat het kon, maar durfde toen gewoon niet door alles wat ik gelezen had. Zes jaar later was er voor mij psychisch geen ontkomen meer aan.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Mara schreef:
En nee, bij transen is het geen fantasie een vrouw te zijn, maar er zijn dikwijls mannen die het zo af en toe spannend vinden in de rol vrouw....dat is dan wel ergens een fantasie volgs mij.....
Dat bedoel ik. De vele profielen hier waarin alles maar spannend en opwindend wordt gevonden. De virtuele vrouwen voor wie bijvoorbeeld Second Life (of welk ander roleplay ding dan ook) een uitlaatklep vormt voor hun vermeende vrouw zijn. Er is allemaal niks op tegen, maar als het je uiteindelijk bij een genderteam brengt, dan zit je er mooi met de verkeerde redenen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Janiek_ schreef:
Misschien verstaan wij wel niet hetzelfde onder fantasie, maar het lijkt me nogal onmogelijk om een wens tot geslachtsverandering boven water te krijgen zonder in je verbeelding te exploreren wat er allemaal mogelijk is voor jou als mens. En door sommige transen wordt wel aangegeven dat het zich terugtrekken in fantasie een (tijdelijke) mogelijkheid is geweest om niet aan de werkelijkheid te hoeven geloven.
Dit draadje gaat over seksuele fantasieën. Dat bedoel ik dus. Dat er ook fantasie bij komt kijken als je jezelf afvraagt hoe groen het gras is aan de andere kant van het hek is fantasie van een heel andere orde. Hoop ik. Van geslacht willen veranderen omdat je eigenlijk een geile slet bent die van plan is om zich door de halve wereld plat te laten copuleren (het n woord wordt hier gecensureerd) lijkt me niet echt een goed idee. Een superslet zijn moet je als man ook wel lukken. Des te meer omdat dergelijke fantasieën het beste gedijen bij een dagelijkse dosis testosteron.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Morbide, ik heb toch iemand gekend die letterlijk tegen mij gezegd heeft als travestiet wordt ik nu te oud om voor het raam te zitten, als vrouw niet. Ik geloof niet dat deze persoon helemaal gelukkig is met de geslachtsverandering. Want het gaat zeker dan toch vaak anders dan de fantasieën.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Nannette schreef:Ik vrees dat voor sommigen de wens tot geslachtsverandering toch een fantasie blijft, in ieder geval lange tijd. Bij mij was dat tot mijn 36e. Op mijn 30e wist ik pas dat het kon, maar durfde toen gewoon niet door alles wat ik gelezen had. Zes jaar later was er voor mij psychisch geen ontkomen meer aan.
Dat heeft iedere trans. Er komt een moment van de dood of de gladiolen. Als je maar kunt blijven leuren met de gedachte om je te laten updaten (eerlijk gestolen van een profiel van een of andere tv die toch ook minstens een beetje ts is) dan lijkt het me niet bepaald noodzakelijk om stappen te ondernemen. Transigheid is een acute aandoening. Het is niet iets wat je er op een verdwaalde zaterdagavond bij doet.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Nannette schreef:Morbide, ik heb toch iemand gekend die letterlijk tegen mij gezegd heeft als travestiet wordt ik nu te oud om voor het raam te zitten, als vrouw niet. Ik geloof niet dat deze persoon helemaal gelukkig is met de geslachtsverandering. Want het gaat zeker dan toch vaak anders dan de fantasieën.
Lol! Travestiet of trans, het blijft een afgelikte boterham waar niemand nog trek in heeft. Ik vind het onvoorstelbaar dat zulke gevallen groen licht krijgen. Kom er maar in Frederique met je er worden alleen maar mensen onterecht afgewezen! verhaal.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Morbide schreef:Kom er maar in Frederique met je er worden alleen maar mensen onterecht afgewezen! verhaal.
Nee alstublieft niet doen :o :-?

Trouwens mag Frederique nie meedoen aan deze poll(grapje).....ze wil uiteindelijk af van haar fantasieën en ze nie uitleven :roll: :wink:

Trouwens vind ik die uitspraak met dat updaten grappig maar ik weet ook nie hoe die auteur van het bepaalde profiel het bedoelde :roll:
Morbide schreef:Dit draadje gaat over seksuele fantasieën. Dat bedoel ik dus. Dat er ook fantasie bij komt kijken als je jezelf afvraagt hoe groen het gras is aan de andere kant van het hek is fantasie van een heel andere orde. Hoop ik. Van geslacht willen veranderen omdat je eigenlijk een geile slet bent die van plan is om zich door de halve wereld plat te laten copuleren (het n woord wordt hier gecensureerd) lijkt me niet echt een goed idee. Een superslet zijn moet je als man ook wel lukken. Des te meer omdat dergelijke fantasieën het beste gedijen bij een dagelijkse dosis testosteron.
Hmmm, nou is het eigenlijk ook un beetje de bedoeling van een trans eindelijk over de gewenste lichaam te beschikken om met deze dan ook stoute dingen te gaan doen, die vroeger nie mogelijk waren, nietwaar.....is de intensiteit hoe het dan later word uitgeleeft een criterium om groen licht te krijgen, dacht het niet.....

....het klinkt me te zeer naar, als je graag wipt, dan blijf toch man, want je eigen testosteronproductie geeft je dan toch de nodige drift, die je anders mss niet hebt :roll:

Milliarden vrouwen hebben fantasieën en niet weinig ervan kunnen nie genoeg krijgen die ook uit te leven, zij het als superslet of gewoon als diegene, die zich bij de statistieke doorsneevrouw qua seksleven telt.....

....maar Morb, ik snap je in die mate, dat vooral een op seks berust besluit tot GAB te overdenken valt.....

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Mara schreef:
Hmmm, nou is het eigenlijk ook un beetje de bedoeling van een trans eindelijk over de gewenste lichaam te beschikken om met deze dan ook stoute dingen te gaan doen, die vroeger nie mogelijk waren, nietwaar.....
Nietwaar. =) Nee dus. Tenminste ik hoop dat ik er ook van af mag zien. Seks kan leuk zijn, maar het moet geen verplichting worden.
Mara schreef: is de intensiteit hoe het dan later word uitgeleeft een criterium om groen licht te krijgen, dacht het niet.....
Wel als dat je enige motivatie is. Stoute dingen kunnen ook anaal, een vagina lijkt me geen vereiste. Als je het redt om er een sociaal leven op na te houden als man (en dat kan een heel grote als zijn) dan zie ik geen reden waarom je van geslacht zou moeten veranderen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

De mening, dat een alleen of vooral een op seks berust wens tot GAB te overdenken valt, deel ik.....maar ik bvb deed de GAB nie om later geen seks meer te hebben.....ergens doe ik er toch wel veelste graag aan.....hoe dan ook stond me om mijn fantasieën uit te kunnen leven spreekwoordelijk altijd iets in de weg :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Mara schreef:maar ik bvb deed de GAB nie om later geen seks meer te hebben....
Ik ook niet....
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Morbide schreef: Dat bedoel ik. De vele profielen hier waarin alles maar spannend en opwindend wordt gevonden. De virtuele vrouwen voor wie bijvoorbeeld Second Life (of welk ander roleplay ding dan ook) een uitlaatklep vormt voor hun vermeende vrouw zijn. Er is allemaal niks op tegen, maar als het je uiteindelijk bij een genderteam brengt, dan zit je er mooi met de verkeerde redenen.
De reden waarom velen op Second Life, waaronder ikzelf als vrouw zitten heeft niets met verkeerde redenen of genderteams nodig, Daar kan ik zijn wie ik ben en hoe ik er graag zou uitzien. Wat een genderteam daarvan vind laat me koud..................Ik ben daar wie ik ben en voel me er goed bij, en stoor me niet aan wat een ander ervan vind, mijn gevoel bij deze virtuele wereld, en ik zit daar al ruim 1,5 jaar als vrouw met diverse (VROUWELIJKE!) avatars, is een aanvulling op mijn wens die ik vermoedelijk nooit compleet in vervulling kan laten gaan.
Het heeft NIETS met vermeendheid nodig, bij mij niet in ieder geval.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef:Kom er maar in Frederique met je er worden alleen maar mensen onterecht afgewezen! verhaal.
Deze mens is niet afgewezen. Groen licht krijgen van de VU is ook geen garantie voor blijvende tevredenheid, lijkt me. En al helemaal niet voor dat je dan "klaar" bent.

Misschien is het ook zo dat de VU kijkt of je het echt wilt en of je het aankunt en fysiek gezien zult overleven? Niet zozeer naar hoe de motivatie precies tot stand komt?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef: De vele profielen hier waarin alles maar spannend en opwindend wordt gevonden.
Ben jij nou nieuwsgieriger dan ik of verveel je je vaker :wink: ?

Dat is toch een heel andere wereld, die profielen, ongeveer zoals de paardenrennen of de auto-RAI?


En:
Seks kan leuk zijn, maar het moet geen verplichting worden.
O ja: +1.

Als vorm van intimiteit, oké. Gaat het om 'recreatie', dan vind ik tuinieren, wandelen en zwemmen - ook in gezelschap - veel leuker.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Janiek_ schreef:Als vorm van intimiteit, oké. Gaat het om 'recreatie', dan vind ik tuinieren, wandelen en zwemmen - ook in gezelschap - veel leuker.
Maarja.....tuinieren, wandelen of zwemmen in gezelschap is meestals nie iets waar je naar verlangt als je de ene hoognodige bepaalde kik zoekt :lol:

Alles zu seiner Zeit....nich wahr :D
Janiek_ schreef:Misschien is het ook zo dat de VU kijkt of je het echt wilt en of je het aankunt en fysiek gezien zult overleven? Niet zozeer naar hoe de motivatie precies tot stand komt?
Ja, da's idd waarnaar het VU gaat kijken.....en die miljoenen onterecht afgewezen personen waar Frederique het telkens weer over had, zullen deze stap blijkbaar nie aankunnen, omdat hun blik op de toekomst veelste diffuus is of veelste onrealistisch......zo snel wijzen hun ook niemand af, die sterk in zun schoenen staat.....maargoed....da's allemaal offtoppic :roll:

groetjes vanuit Catania

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie