seksuele fantasieën

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Ben jij tevreden met je fantasieën en kun jij ze ook uitleven????

Ja ik ben tevreden met mijn fantasieën en kan ze ongeremt uitleven.
10
29%
Ja ik ben tevreden met mijn fantasieën maar zit met het probleem ze niet te kunnen uitleven.
15
43%
Ik wou dat ik deze fantasieën niet had, ze zitten me dubbel en dwars, want hoe moet ik die in godsnaam fatsoenlijk uitleven.
4
11%
Fantasieën.....bedoel je seksuele...??? Nee heb ik nooit gehad en vind het best okee zo.
3
9%
Antwoord E....ik wil het ff toelichten.
3
9%
 
Totaal aantal stemmen: 35

Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Mara schreef:
Janiek_ schreef:Als vorm van intimiteit, oké. Gaat het om 'recreatie', dan vind ik tuinieren, wandelen en zwemmen - ook in gezelschap - veel leuker.
Maarja.....tuinieren, wandelen of zwemmen in gezelschap is meestals nie iets waar je naar verlangt als je de ene hoognodige bepaalde kik zoekt :lol:

Alles zu seiner Zeit....nich wahr :D
Wie weet, maar ik geloof ook wel dat ik niet gewoon ben seksualiteit op dezelfde manier te beleven als jij. Misschien eerder: ieder zijn meug?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Janiek_ schreef:Wie weet, maar ik geloof ook wel dat ik niet gewoon ben seksualiteit op dezelfde manier te beleven als jij. Misschien eerder: ieder zijn meug?
Nee, daar zit wat in.....ik ben ook echt geen typische tuinbroeklesbo(ben ik überhaupt nog lesbo?)....en mun toenemende interesse in kerels is zeker nie, omdat ik met hun truien van schaapswol wil brijen.....

.....maar een gelijknis tussen onze allebeide sekslevens is er dan toch.....blijkbaar zijn we allebei tevreden met het onze :)
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Mara schreef:blijkbaar zijn we allebei tevreden met het onze :)
Ik heb vrede met hoe het op dit ogenblik is. Dat is nog iets anders dan tevreden, hè?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Janiek_ schreef:Ik heb vrede met hoe het op dit ogenblik is. Dat is nog iets anders dan tevreden, hè?
Je ging ook voor optie twee toch :roll:

Maar bij jou weet ik dat daarmee te leven valt en geen zelfmoordpogingen veroorzaakt :)

liefs

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Mara schreef:
Janiek_ schreef:Ik heb vrede met hoe het op dit ogenblik is. Dat is nog iets anders dan tevreden, hè?
Je ging ook voor optie twee toch :roll:

Maar bij jou weet ik dat daarmee te leven valt en geen zelfmoordpogingen veroorzaakt :)
Jij hebt mij goed begrepen :) . Ik vind seks niet onbelangrijk, hoor, maar er zijn voor mij op dit moment belangrijker dingen. Die wil ik niet op het spel zetten om de ontdekkingstochten te ondernemen, waar ik jou zo nu en dan over hoor. Dus misschien is die drang bij mij ook minder sterk.

Geniet er maar van :D .

Liefs, Janiek
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Sommige fantasieën zou ik prima kunnen uitleven maar ik denk niet dat de werkelijkheid er aan kan tippen. ;) :lol:
Anderen moeten fantasieën blijven, niet omdat ze niet kunnen ofzo maar omdat ik het (nog) niet zou willen uitvoeren.
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Wat ik bedoelde (een paar pagina's terug) met het niet willen uitleven van fantasieën heeft op zich niks met mijn seksleven te maken, maar gewoon met fantasieën die fantasieën moeten blijven. Dat mijn seksleven op dit moment op een laag pitje staat is een ander verhaal, dat heeft er maar zijdelings mee te maken en ook daar heb ik vrede mee.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Janiek_ schreef:Geniet er maar van :D
Doen ik :D

@Irene, ik bedenk me opeens, dat ik de pollkeuzes ook anders had moeten stellen....maarja....zo kan het ook.....optie twee lijkt me echt de populairste, saartje gaat er ook voor blijkbaar....

....trouwens benoemenswaardig lijkt me dit.....deze draad is mss mede door zijn titel binnen een dag al bijna 500 keer bekeken en dat op een lullige zondag :)
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

500 keer is best veel, maar het is dan ook wel een poll die ergens over gaat zeg!
Het woord 'fantasie' kun je op veel manieren uitleggen, vaak genoeg fantaseren mensen over dingen die ze in het echt absoluut niet zouden willen. Maar de vraag zie ik als: kun je een beetje met je gevoelens uit de voeten zoals je nu bent? Dan gaat het niet over fantasie.
Voorbeeldje: een leuke fantasie zou kunnen zijn: 'kom, ik ga eens een lekkere vent super verwennen'. Aangename gedachte is dat, ik kan mijn kleren erbij aanhouden.
Dus ik denk dat je toch iets fysiekers bedoelt dan fantasie.
En dan moet ik helaas toch wel 3 antwoorden. Al is het verschil met 2 wel klein voor me, bij allebei die antwoorden is het probleem dat je niet iets fijns met je eigen fysieke gevoel kunt.

Sticky
Vrouw
Valerie_
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di jul 08, 2008 0:19

Bericht door Valerie_ »

ja optie 3 gaat voor mij ook op. Maar optie 2 klinkt zo lekker probleemloos :), zo van "ach het kan nu niet, maar dat komt wel en daar heb ik alle vertrouwen in" ;)
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Tja, ik had ook net zo goed optie 3 kunnen kiezen. Mijn fantasieën veronderstellen dat ik een vrouwelijk lichaam heb.

Ik heb optie 2 gekozen, omdat ik het niet hebben van die fantasieën als een totaal onvoorstelbaar iets zie. Geen optie. Ik heb in het verleden wel heel hard geprobeerd andere beelden over mijzelf en seksualiteit te hebben, maar dat was net zoiets als een tulpenbol op z'n kop in de grond zetten: die zoekt toch het daglicht op.

Mijn probleem is niet te verhelpen door op wat voor wonderbaarlijke wijze dan ook opeens de man te kunnen zijn die bij deze anatomie hoort. Dat is voor mij te onvoorstelbaar. Ik lijd niet onder die fantasieën, wel onder de onmogelijkheid ze in de werkelijkheid te beleven.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik zei al.....ik had andere keuzes moeten neertypen.....maargoed....neem de poll maar nie zo serieus....bovenaan staat een vraag en daar gaat het om :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Mara schreef:
ik had andere keuzes moeten neertypen
Ja, daar kom je meestal later pas achter als de mensen gaan reageren, maar goed je hebt in ieder geval iets losgemaakt :-)

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Janiek_ schreef: Ben jij nou nieuwsgieriger dan ik of verveel je je vaker :wink: ?

Dat is toch een heel andere wereld, die profielen, ongeveer zoals de paardenrennen of de auto-RAI?
Noem het maar research. =P En een stukje verwondering. Of het werkelijk andere werelden zijn, vraag ik me af. Veel van de profielen mensen zie je niet op het forum, maar er zijn wel forum mensen met een profiel.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Anitamichelle schreef:
De reden waarom velen op Second Life, waaronder ikzelf als vrouw zitten heeft niets met verkeerde redenen of genderteams nodig, Daar kan ik zijn wie ik ben en hoe ik er graag zou uitzien. Wat een genderteam daarvan vind laat me koud..................Ik ben daar wie ik ben en voel me er goed bij, en stoor me niet aan wat een ander ervan vind, mijn gevoel bij deze virtuele wereld, en ik zit daar al ruim 1,5 jaar als vrouw met diverse (VROUWELIJKE!) avatars, is een aanvulling op mijn wens die ik vermoedelijk nooit compleet in vervulling kan laten gaan.
Het heeft NIETS met vermeendheid nodig, bij mij niet in ieder geval.
Het ontbreekt me aan genoeg fantasie om Second Life leuk te kunnen vinden. Wat het spelen van een vrouwelijke avatar betreft, dat doen zoveel mensen en die zijn dan irl vaker m dan v. Simpelweg omdat er veel meer mannen online spellen spelen en er dus een tekort aan vrouwen is. Ik heb 2 maandjes Age of Conan gespeeld en daar zie je precies hetzelfde. Helaas was ook dat niet aan mij besteed. Een beetje questen vond ik erg leuk, maar de nogal homofobe epeen community stond me er tegen. Dus ben ik maar weer teruggevallen op single player games. Moet er wel bij zeggen dat het wel amusant is om diezelfde homofobe epeens cyberrelaties aan te zien gaan met andere homofobe epeens.

Als het voor jou allemaal niks met vermeendheid nodig heeft, dan lijkt me dat je wel een probleem hebt als je alleen virtueel echt jezelf kunt zijn.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Plaats reactie