seksuele fantasieën

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Ben jij tevreden met je fantasieën en kun jij ze ook uitleven????

Ja ik ben tevreden met mijn fantasieën en kan ze ongeremt uitleven.
10
29%
Ja ik ben tevreden met mijn fantasieën maar zit met het probleem ze niet te kunnen uitleven.
15
43%
Ik wou dat ik deze fantasieën niet had, ze zitten me dubbel en dwars, want hoe moet ik die in godsnaam fatsoenlijk uitleven.
4
11%
Fantasieën.....bedoel je seksuele...??? Nee heb ik nooit gehad en vind het best okee zo.
3
9%
Antwoord E....ik wil het ff toelichten.
3
9%
 
Totaal aantal stemmen: 35

ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Klopt, a-seksuele mensen zijn niet zielig, iedereen is toch vrij in eigen keuze ?
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef:seks is niet synoniem met intimiteit. Aseksuele mensen zijn niet zielig. ^^
Klopt. Als je het woord "wippen" uit Mara's lijstje hierboven schrapt, heb je een heleboel woorden voor fysieke intimiteit en het tonen van affectie over, die op zich niks met seks te maken hoeven te hebben. En er is ook nog intimiteit die niet direct lichamelijk is.

http://lesbisch.nl/themas/leefstijlcomi ... ibidoisme/

http://web.syr.edu/~jisincla/definitions.htm
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Morbide schreef:*stampvoet* Hou me maar eens tegen.
Okee Morb....maar ben wel ff vantevoren mun grote broer aan halen....en mun werkcolega Tim....en de duitse herder van de buren.....en....... :roll:

En verder lijkt me een nieuwe draad.....lichamelijke intimiteit en hoe leef je deze verlangens uit......ook nie zo verkeert.....wie verlangt er nou niet naar.....vandaar :roll:

Ik kom het ook veelte kort :cry: :-?
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Goed Mara. Dan maak jij even een nieuwe draad en ga ik ondertussen even naar de supermarkt.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Morbide schreef:Goed Mara. Dan maak jij even een nieuwe draad en ga ik ondertussen even naar de supermarkt.
Ik bedenk me in eens, dat ik eigenlijk helemaal geen zin heb :roll:

Moet dan toch met deze draad verder gaan....helaas....
Nanette schreef:Klopt, a-seksuele mensen zijn niet zielig, iedereen is toch vrij in eigen keuze ?
Nanette, ik geloof dat echte a-seksualiteit helemaal geen keuze is......tenminste nie bij die mensen, die zich nie chemisch of chireugisch laten kastreren en a-seksualiteit nastreven :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Mara schreef: Nanette, ik geloof dat echte a-seksualiteit helemaal geen keuze is......tenminste nie bij die mensen, die zich nie chemisch of chireugisch laten kastreren en a-seksualiteit nastreven :roll:
Of juist wel. 't Is maar net hoe je het bekijkt. Aseksueel is een leuke paraplu-term. xD
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Hanno de Boer:

Hey ben je homo?

Guus:

Nee, ik ben a-seksueel!

Hanno de Boer:

Ja maakt mij nie uit.....zolang je mij maar met rust laat!
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Een aseksueel kan best ook homo zijn...

Jammer hè?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Morbide schreef:Een aseksueel kan best ook homo zijn...

Jammer hè?
Jij pronkt weer met je intelekt he.....daar waar het om een eenvoudige boerengrapje gaat, bedoelt voor een snelle lacher.....foei....
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Huh? Ik zaai slechts verwarring, meer niet. =P Daarmee bedoelde ik te hinten op de overeenkomst tussen de termen transseksualiteit en aseksualiteit. Ze zeggen beide niks over waar je op valt en ze zijn beide nogal aan erosie onderhevig. Een echte (...) aseksueel zal mij geen aseksueel vinden bijvoorbeeld.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef: Een echte (...) aseksueel zal mij geen aseksueel vinden bijvoorbeeld.
Of andersom: aseksueel staat ook voor mensen die wel seksuele gevoelens hebben en dus bijvoorbeeld wel masturberen, maar die geen behoefte hebben aan seksuele betrekkingen met andere mensen.

Er wordt aanstaande zaterdag in een kraakpand een queer feest georganiseerd, waar expliciet aseksuelen worden uitgenodigd om met hun parapluutje onder de grote queer paraplu te komen kijken of het nog regent:
a wiLd nIght of ***, trAns,
dYke,faG, queEr, queerheRteD,
squatTer, frigiD,Asexual,trasHy,celibatE,
Op de sterretjes stond kcufRedneg, maar dan in spiegelbeeld.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Is dat dan niet een autoseksueel ipv een aseksueel?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef:Is dat dan niet een autoseksueel ipv een aseksueel?
Ach ja, natuurlijk :-? .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Morbide schreef:Huh? Ik zaai slechts verwarring, meer niet. =P Daarmee bedoelde ik te hinten op de overeenkomst tussen de termen transseksualiteit en aseksualiteit. Ze zeggen beide niks over waar je op valt en ze zijn beide nogal aan erosie onderhevig. Een echte (...) aseksueel zal mij geen aseksueel vinden bijvoorbeeld.
Nee idd....je bent nep-a-seksueel.....je ontwijkt je eigen drift met wat drastische middelen....verwarrend voor een heleboel mensen..... :D

Maar trouwens, wat moet de partner van een nep-a denken, als je zegt, ja hoor, ik masturbeer in mun uppie, maar met jou wil ik alleen maar koesjelen :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Mara schreef: Maar trouwens, wat moet de partner van een nep-a denken, als je zegt, ja hoor, ik masturbeer in mun uppie, maar met jou wil ik alleen maar koesjelen :roll:
Ehm, ongeveer hetzelfde als de partner van een T die plotseling uit de kast komt?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Plaats reactie