Reacties bij profielen
Moderator: Moderators
-
- Forumdiva
Ik heb de profiel berichten functionaliteit verbeterd. Ik had er een foutje ingemaakt waardoor de admin niet meer foute berichten konden verwijderen.
Maar het 'mooiste' is dat er nu het ip adres wordt opgeslagen. Als je je profiel wijzigt en je loopt naar de profiel berichten dan zie je bij alle berichten die ouder zijn dan nu (zijnde 3 augustus half 10) het ip adres van de plaatser verschijnen. Zo kan je makkelijk zien op er stiekum onder een andere naam geplaatst wordt of iets dergelijks. Niet dat het echt veel zegt want mensen kunnen natuurlijk altijd van ip adres wisselen door bv in te bellen ofzo (maar dat is voor veel mensen te technisch)
Maar het 'mooiste' is dat er nu het ip adres wordt opgeslagen. Als je je profiel wijzigt en je loopt naar de profiel berichten dan zie je bij alle berichten die ouder zijn dan nu (zijnde 3 augustus half 10) het ip adres van de plaatser verschijnen. Zo kan je makkelijk zien op er stiekum onder een andere naam geplaatst wordt of iets dergelijks. Niet dat het echt veel zegt want mensen kunnen natuurlijk altijd van ip adres wisselen door bv in te bellen ofzo (maar dat is voor veel mensen te technisch)
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Ik weet dat notoire griefers IP hiders gebruiken, bijv Hide IP NG, waarmee ze willekeurige IP's genereren vanuit heel de wereld, inbellen ?....kan dat nog???
Maar ik begrijp dat je erg je best gedaan hebt voor ons.........Dank je wel
Maar ik begrijp dat je erg je best gedaan hebt voor ons.........Dank je wel
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
via deze link krijg je wat tools om o.a. een ip adres te traceren.
ok, voor een ip via zo'n 'hider' heb je er niet zoveel aan behalve dat je dat dan weet (en ook via welke dienst dus).
http://www.spyderweb.nl/
ok, voor een ip via zo'n 'hider' heb je er niet zoveel aan behalve dat je dat dan weet (en ook via welke dienst dus).
http://www.spyderweb.nl/
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
-
- Forumdiva
-
- Forumdiva
vanmorgen mijn profiel opengesteld voor reacties, en meteen weer 112 reacties van ene wilmacd. Mijn vraag is of het ip adres ook vermeld kan worden in het notificatiebericht dat gestuurd wordt, dit om iemand bv aan te kunnen klagen wegens smaad.
Na nieuw profiel gemaakt te hebben weer ruim 200 berichten, afkomstig van ip adres 85.17.199.95 .
Per abuse@ gemeld aan domeinhouder.
Na nieuw profiel gemaakt te hebben weer ruim 200 berichten, afkomstig van ip adres 85.17.199.95 .
Per abuse@ gemeld aan domeinhouder.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Smaad? Lijkt me sterk dat je een internet troll daarvoor veroordeeld krijgt.
Was het deze provider?
Postadres:
Neostrada B.V.
Postbus 5032
5004 EA Tilburg
The Netherlands
Bezoekadres:
Neostrada B.V. (Industrieterrein Vossenberg)
Persephonestraat 5-04
5047 TT Tilburg
The Netherlands
Was het deze provider?
Postadres:
Neostrada B.V.
Postbus 5032
5004 EA Tilburg
The Netherlands
Bezoekadres:
Neostrada B.V. (Industrieterrein Vossenberg)
Persephonestraat 5-04
5047 TT Tilburg
The Netherlands
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
-
- Forumdiva
Nou, een subdomein van de provider. Of je iemand veroordeelt krijgt is de vraag, denk niet dat dat lukt, maar ik heb wel mail gestuurd aan betreffende abuse@ adressen.
Het is toch van de gekke dat iemand gewoon z'n gang kan gaan ? Want de F5 functie werkt nog gewoon, 200 berichten in nog geen 5 minuten plaatsen, wat een haat moet je dan wel niet hebben. Ik weet ook niet wat de reden is van diegene om dat te doen. En ook niet waarom specifiek bij mij. Ik heb niemand van de site verwijderd, of een klacht over iemand ingediend waardoor die niet meer op het forum kan komen o.i.d. Het enige wat ik nog zou kunnen verzinnen is misschien afgunst, maar op mij ? Hmmm, lijkt me niet echt nodig.
Het is toch van de gekke dat iemand gewoon z'n gang kan gaan ? Want de F5 functie werkt nog gewoon, 200 berichten in nog geen 5 minuten plaatsen, wat een haat moet je dan wel niet hebben. Ik weet ook niet wat de reden is van diegene om dat te doen. En ook niet waarom specifiek bij mij. Ik heb niemand van de site verwijderd, of een klacht over iemand ingediend waardoor die niet meer op het forum kan komen o.i.d. Het enige wat ik nog zou kunnen verzinnen is misschien afgunst, maar op mij ? Hmmm, lijkt me niet echt nodig.
-
- Forumdiva
Hmmm, zal ik eens zoeken dan, maar ook op het prikbord is het maar de vraag of het echt van mij afkomt, er is geen controle op. Hetzelfde dat iemand zei dat mijn vriend op de chat was geweest. En zijn naam noemde, die ik nooit genoemd heb. Nu kan niemand meer met zijn naam de chat op, dan maar een password er op als het niet anders kan.