Transsexuelen en het vinden van een relatie

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
artemis
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: wo mei 07, 2008 20:25

Bericht door artemis »

fenna69 schreef: Overigens kom je binnen de lesbische gemeenschap best een aantal vrouwen tegen die erg huiverig zijn ten opzichte van alles!! wat ook maar een beetje ruikt naar man.
Als ik de hel moet doorstaan om geaccepteerd te worden als vrouw, wil ik niet nog eens die hel moeten doorstaan om als lesbisch geaccepteerd te worden.
Hoi meiden...

Is dat moeilijk ja? Hoe is de acceptatie van transseksuelen bij lesbische vrouwen? Wat maken jullie zoal mee?
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Ik wil geen relatie.

Daar ben ik veel te egoïstisch voor.

En ik vertrouw mannen niet die geen problemen hebben met mijn transseksualiteit.
Ik heb het vooroordeel in mijn hoofd zitten dat die pervers zijn. (Het is heel erg dat ik dat denk, ik weet het.)
Gebruikersavatar
artemis
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: wo mei 07, 2008 20:25

Bericht door artemis »

hoi Jamie

Ik kan die gedachtengang wel een beetje volgen... Als je de types ziet die op TS-en vallen dan is het negen van de 10 keer om dubieuze redenen... bijv... *de extra onderdelen* liefst in combinatie dan met een heel vrouwelijk uiterlijk... of het zijn hele creepy uitziende mannen waarvan je soms vermoed of ze zelf geen TS zijn of travestiet...
Maar los van dat alles.... stel je ontmoet een leuke man in het dagelijks leven, hoe moeilijk is het dan hem te vertrouwen dat hij je leuk vindt als vrouw... heeft iemand die op een trans valt altijd iets achter de ellebogen?
Ik weet het niet...misschien is het ook wel gewoon een voorkeur...(op ieder potje past een dekseltje)...
Ik vraag het me zelf ook wel eens af. Hoe groot is de kans eigenlijk op een relatie met een *normale lieve man* ..
Gebruikersavatar
Vida Jane
ff weer wat posten
Berichten: 56
Lid geworden op: do okt 30, 2003 16:19
Locatie: Amsterdam

Bericht door Vida Jane »

Het kan mij niet zoveel schelen als een man een speciale voorkeur of fetish heeft en dus op ons "fenomenen" valt. We zijn tenslotte ook speciaal toch? Pre, post of...
Wat me wel kan schelen is het feit dat men, (leuke) mannen dus, er in vele gevallen niet voor uit willen, durven of kunnen komen. De kans op een duurzame relatie is daarom best klein. Ok, je hebt best wel doorgewinterde types :evil: die openlijk met je om kunnen gaan maar dat zijn meestal figuren (zwaar in het nachtleven vertoevend op drank, drugs en poppers) uit de zelfkant van de samenleving, uitzonderingen daargelaten. Bijvoorbeeld omdat ze wel al voor andere fetish-achtige zaken uit de kast zijn gekomen of gewoon mafketels zijn. Ik wil eigelijk ook wel iemand waarmee ik voor de dag kan komen maar zeker geen saaie zak of sukkel die geen vrouw kan krijgen en dan maar zijn geluk bij ... zoekt. :wink:
Ik ken een behoorlijk aantal goed uitziende en leuke biovrouwen die ook geen leuke kerel kunnen krijgen die je met goed fatsoen aan je moeder durft voor te stellen. Dat helpt me vaak de boel te relativeren en besef ik dat we hierin dus niet alleen staan. Een kerel versieren of je laten versieren daar ligt het niet aan, dat is redelijk simpel. Een beetje zwart kant en smaakvolle make-up doet wonderen. Ik vind dat zelf ook leuk, niks mis mee maar niet de hele tijd natuurlijk. Het risico is groot van jezelf (uiterlijk) zo vrouwelijk mogelijk presenteren, dat het alleen voor het seksuele spel is. De kans is klein dat je ook de gelegenheid krijgt je boeiende persoonlijkheid te verkopen :wink: om zo een duurzame relatie te kunnen opbouwen.

Positief blijven denken dan maar!
Als je van iemand houdt, heeft alles nog meer zin.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Hè jesses...

Een knuffeltje gaat nog wel maar verder niks hoor.

Blèèègh!
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Seks stinkt!

Figuurlijk dan of je moet aan poep-seks doen...:S
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ieder z'n mening en gevoel (want die mening komt niet uit de lucht vallen, daar zal vast een reden voor zijn).
Gebruikersavatar
San10
dagelijks aanwezig
Berichten: 126
Lid geworden op: zo aug 06, 2006 16:09

Bericht door San10 »

Ik ben getrouwd met mezelf.
Ik droom, dus ik ben.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

San10 schreef:Ik ben getrouwd met mezelf.
En San, heb jij twee ook plannen voor de toekomst.....Kinderen....huis....en dergelijken....of is het een enkel op seks berust huwelijk :roll:

@Jamie.....wacht maar rustig je SRS af en dan vind jij seks nie meer stinken hoor :wink:

groetjes vanuit Ancona

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
donna1
ff weer wat posten
Berichten: 32
Lid geworden op: di aug 05, 2008 15:36

Bericht door donna1 »

Als er genoeg Coca Cola & Pepsi voorhanden is, dan kies je toch ook niet voor River Cola. Zo geldt dat voor die mannen ook. Die gaan toch in eerste instantie voor het echte (wat ook genoeg voorhanden is). En kiezen ze toch voor River Cola dan is het in veel gevallen wel om (de bekende) dubieuze redenen :)
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Och, ik ben zelf Pepsi Max, dat is ook voorhanden :D :wink:
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

donna1 schreef:Als er genoeg Coca Cola & Pepsi voorhanden is, dan kies je toch ook niet voor River Cola. Zo geldt dat voor die mannen ook. Die gaan toch in eerste instantie voor het echte (wat ook genoeg voorhanden is). En kiezen ze toch voor River Cola dan is het in veel gevallen wel om (de bekende) dubieuze redenen :)
Gelukkig zijn er ook mannen die inhoud en persoonlijkheid belangrijker vinden en verder kijken dan hun *** lang is :wink:
liefs,
Betteke
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Als het cola is....dan maar AfriCola.....krijg je alleen nog maar op speciale plaatsen in het Ruhrgebiet :)

lekker hoor

En trouwens.....wat is er mis aan aan een nummertje met een zich ter beschikking stellende kerel.....als je zonder relatie bent en die kerel is leuk en bevalt me, zeg ik heel misschien nie neen.......in that case is het iemand-gebruiken wederzijds en zeker nie onmoralisch.....

seks is leuk!!!!
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

donna1 schreef:Als er genoeg Coca Cola & Pepsi voorhanden is, dan kies je toch ook niet voor River Cola. Zo geldt dat voor die mannen ook. Die gaan toch in eerste instantie voor het echte (wat ook genoeg voorhanden is). En kiezen ze toch voor River Cola dan is het in veel gevallen wel om (de bekende) dubieuze redenen :)
Ik ga voor 3es (Albert Heijn minder-dan-huismerk). € 0,36 per 1,5 liter. Is net zo lekker en veel goedkoper dan die grote-merken-cola-light.

Zo zijn er voor andere mensen ook redenen om -juist- voor transen te kiezen. En lang niet alleen om seksuele redenen... Soms kiezen transen ook voor transen. Er zijn zoveel meer mogelijkheden en zoveel meer smaken en mogelijkheden dan alleen "het beste van het beste" vs "helemaal niets"...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Mara schreef:seks is leuk!!!!
:D Als je dat nou maar vaak genoeg zegt, wordt het misschien wel waar.

Seks kan leuk zijn, maar van alle seks die er op deze aarde geschied, is dat volgens mij minder dan de helft. Wat dat betreft is het net godsdienst :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Plaats reactie