travestie, transseksueel of gewoon verwijfd....

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

poentje schreef:Ik keek net even op je www. Ben jij die xxxxxxxxx die 2x dronken achter het stuur werd gepakt en zo haar baan als SP gemeente raadslid van xxxxxxx kwijt geraakt is?
Ikzelf vind een dergelijke opmerking met naam en toenaam Not Done op een forum waar we allemaal een forumnaam hebben....
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
donna1
ff weer wat posten
Berichten: 32
Lid geworden op: di aug 05, 2008 15:36

Bericht door donna1 »

Leonie schreef:homofiel
Die benaming homofiel is zooooooooo jaren 30
Gebruikersavatar
lindaR
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: zo jul 27, 2008 17:04
Locatie: rond Amsterdam

Bericht door lindaR »

Poentje wil waarschijlijk meteen iedereen op de kast hebben.
Maar of enig van deze dingen nuttig is, valt te bezien. (er zijn wel meer niet zulke nuttige teksten op dit forum. Dat dan ook wel weer) maar een PB was wat meer op zijn plaats geweest.
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Anitamichelle schreef: waar we allemaal een forumnaam hebben....
Voor de goede orde: ik heb geen forumnaam. Ik heet gewoon Janiek.

En poentje is kennelijk laf genoeg om zich maar even te registreren, zodat het mee kan genieten van met z'n allen over Morbide heen te vallen. Nog eventjes en de aantijgingen bereiken hun hoogtepunt.

Voor de nieuwelingen hier: dat hebben we eerder meegemaakt.

Ik ga even kaasblokjes snijden...
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Lol Janiek, ik heb ook op een ander forum gezeten als vaste medewerker daar, was ook moderator , dus forumervaring genoeg hoor....lol.

Enne, knap dat je je eigen naam gebruikt...heb ikzelf wat problemen mee 8)

En als je toch met de kaas bezig bent, doe hier ook even een rondje.....
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
poentje
daar ben ik weer
Berichten: 15
Lid geworden op: di aug 05, 2008 22:03

Bericht door poentje »

zodat het mee kan
'Het' omdat ik net als jij nog niet aan de hormonen ben en nog geen srs heb gehad?

en de aantijgingen bereiken hun hoogtepunt.
Dat gebeurde indertijd al op geenstijl en de telegraafsite hoor, met naam en toenaam waarbij Morbide de lezers van harte uitnodigde om toch vooral maar te posten ook op haar website.
En aantijgingen zijn beschuldigingen. Je kunt eerder van gegeven feiten spreken als je 2x dronken achter het stuur word gepakt en daardoor terecht je baan als gemeenteraadslid kwijtraakt.
Niet goed voor de beeldvorming over transen. Dan zie ik toch echt liever een Kelly met haar webcamsex etc. Die is eerbaarder dan een zogenaamd sociaal voelende figuur die ettelijke keren dronken achter het stuur kruipt en allerlei mensen vreselijk leed had kunnen berokkenen.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb altijd geloofd dat je geen srs wilde.

Irene
Kleine stapjes
poentje
daar ben ik weer
Berichten: 15
Lid geworden op: di aug 05, 2008 22:03

Bericht door poentje »

Irene schreef:Ik heb altijd geloofd dat je geen srs wilde.

Irene
Wie, Janiek? "Het" zal er zo redenen toe hebben neem ik aan. Ik wil het wel, maar eerst hormonen en dan wel voor de rest van mijn bestaan.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

En ik ben belangrijk genoeg om speciaal voor mij te komen trollen? wow

Voor de nieuwsgierigen: http://s25.photobucket.com/albums/c61/P ... aardag.jpg

Succes met het Fries. =P
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
lindaR
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: zo jul 27, 2008 17:04
Locatie: rond Amsterdam

Bericht door lindaR »

't ken net. :D
Het viel me mee, het lijkt ook weer een beetje op zuid afrikaans.
Niet alle worden begrepen, maar de grote lijnen wel.
Leonie
ForumFan
Berichten: 327
Lid geworden op: vr okt 11, 2002 14:52

Bericht door Leonie »

Sluit het topic maar, het gaat echt nergens over. Dat gemekker de heletijd. Ik wil verhalen en ervaringen horen/lezen. Of je nu de eindstreep hebt behaald of niet. Wat die eindstreep dan ook mag zijn. Toch nog maar een poging doen om het topic de kant op te sturen waar ik het heen wilde hebben.

Wat ik mezelf de heledag afvraag of ik echt een transseksueel ben of niet, en misschien moet ik daar helemaal niet over nadenken, maar ik doe het wel. Ik wou dat ik een vrouw was, uit het liedje van veldhuis en kemper. Over het algemeen ben ik helemaal niet diep ongelukkig ofzo. Al heb ik wel de heledag de gedachte in mijn kop dat ik liever een vrouw was. Bij bijna alles wat ik doe vraag ik me af, en wat als ik nu een vrouw was. Zou het anders zijn. En ik kom wel te de conclusie dat bij heel veel zaken je geslacht er totaal niet toe doet. En dan vraag ik me ook wel is af, als het toch vaak niet echt uitmaakt, waarom zou ik dan al die moeite doen? Rationeel gezien zou ik dan denken, ik laat het lekker voor wat het is, en toch kan ik dat niet. Ik kan het niet loslaten.

De wens is er wel altijd, en waarom dat is weet ik dus niet. Ik voel me ook niet echt een vrouw ofzp, ik voel me ik, en dat is het. Ik kan me vaak wel beter identificeren met vrouwen dan met mannen.

Wat het omkleden betreft, daar begin ik me wel iets normaler bij te voelen. In het begin was ik heel erg van de rokken en andere echt vrouwlijke kleding. Ik kwam er vrij snel achter dat dat niks voor mij is. Het omkleden zorgt bij mij ook niet zozeer voor verlichting, het geeft me ook niet een rustig gevoel of een gevoel van de ware ik. Ik doe het omdat ik me normaal wil voelen. In mijn huidige leven heb ik zoveel te verbergen, gedraag ik me tegen mensen vaak heel afstandelijk, ik laat moeilijk mensen toe. Ik heb constant dingen te verbergen. Overal en altijd, en dat ben ik helemaal zat. Of ik nu een man of een vrouw ben zal me eigenlijk een worst wezen. Ik wil normaal zijn, niet de heledag bezig zijn met je geslacht, of de rare wens een meid te willen zijn. enz enz enz. Ik ben ook helemaal niet overdreven verwijfd ofzo, maar ik heb wel behoefte om vrij te kunnen zijn in mijn vrouwlijkheid, die er van binnen zeker is.

Goed, weer een heel verhaal met een klaagzang van heb ik jou daar....:). Ik zou graag van zowel TV, CD als Ts'en tips willen krijgen over hoe ik een beetje moet uitvogelen wat ik nu eigenlijk wil. Verhalen over je eigen verleden zijn altijd welkom. Gedachte kronkels, wensen, angsten, bloopers, twijfels en andere nuttige/leuke verhalen. Alstublieft geen discussies meer over halverwegen zijn en eindstrepen. Laat een bericht achter als je dingen herkent, of als dingen toe wil voegen.

Thanx!
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

poentje schreef:
zodat het mee kan
'Het' omdat ik net als jij nog niet aan de hormonen ben en nog geen srs heb gehad?
Nee hoor, ik had tot nog toe uit je berichtjes niet op kunnen maken wie of wat je was, dus liet ik het voor de veiligheid in het midden.

Mag ik drie keer raden, Patricia? Of is het in één keer raak?

Enneh, het is een principekwestie dat ik geen info geef over mijn hormoongebruik of medische status. Dat wil niet zeggen dat aannames hierover of informatie die ik in het verleden wel gegeven heb juist zijn.

Je mag raden tot je een ons weegt :lol: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Leonie
ForumFan
Berichten: 327
Lid geworden op: vr okt 11, 2002 14:52

Bericht door Leonie »

poentje schreef:
Je kunt eerder van gegeven feiten spreken als je 2x dronken achter het stuur word gepakt en daardoor terecht je baan als gemeenteraadslid kwijtraakt.
Ieder mens maakt fouten, ik zie totaal niet waarom dat hier ineens van belang is. En de term donker zal vast wel overdreven zijn.
poentje schreef: Niet goed voor de beeldvorming over transen.
Je leefd in eerste instantie voor jezelf en de dierbare mensen om je heen.

Als je hier behoefte aan hebt om over te praten dan moet je denk ik maar een ander topic openen.
donna1
ff weer wat posten
Berichten: 32
Lid geworden op: di aug 05, 2008 15:36

Bericht door donna1 »

Leonie schreef:Goed, weer een heel verhaal met een klaagzang van heb ik jou daar....:). Ik zou graag van zowel TV, CD als Ts'en tips willen krijgen over hoe ik een beetje moet uitvogelen wat ik nu eigenlijk wil. Verhalen over je eigen verleden zijn altijd welkom. Gedachte kronkels, wensen, angsten, bloopers, twijfels en andere nuttige/leuke verhalen. Alstublieft geen discussies meer over halverwegen zijn en eindstrepen. Laat een bericht achter als je dingen herkent, of als dingen toe wil voegen.

Thanx!
Je kunt toch net zo als Janiek gaan leven?
Niet al te vrouwelijke kleding, maar wel vrouw zonder hormonen of een srs. En klaar is kees.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Leonie schreef:Ik wil normaal zijn, niet de heledag bezig zijn met je geslacht, of de rare wens een meid te willen zijn. enz enz enz. Ik ben ook helemaal niet overdreven verwijfd ofzo, maar ik heb wel behoefte om vrij te kunnen zijn in mijn vrouwlijkheid, die er van binnen zeker is.
Normaal en trans gaat voor de goegemeente niet vaak samen. Toch brengt een transitie volgens mij wel juist dat. Je normaal voelen. Heel simpel gezegd; passen in je lichaam. Maar of dat jouw weg is? Probeer jezelf eens af te vragen of je voor altijd man kunt zijn. Dat dat op je grafsteen gebeiteld wordt.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Plaats reactie