travestie, transseksueel of gewoon verwijfd....
Moderator: Moderators
Nou ja, ik hoef je dus niks na te dragen: je neemt het zelf wel mee op deze manier.Sticky schreef:Nadragen is duidelijk ook aan jou besteed dus.
En ja, ik ben een slecht meisje, jij je zin, maar het waren allebei pogingen om wat leven in de brouwerij te brengen toen het hier op een forum voor digitale geheelonthouders begon te lijken.
Je suggesties 'grensoverschrijdend' en 'indiscreet' neem ik dus niet serieus. Ik lijk ook niet op je borrelende medecampinggasten.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Mooi. Mag ik je daar aan houden? Vast niet. Het is wat als je na ongeveer 100.000 instabans toch blijft meelezen met een zoveelste proxy. Dan heb je toch wel een behoorlijk bord voor je kop.donna1 schreef:+10Saartje schreef:Ik weet nu wat ik wil. Vanaf nu ga ik alleen nog maar lezen en niet meer schrijven.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Maar goed, een redelijk onsamenhangend verhaal verder. Ik vraag me dan wel is af, wat ben ik eigenlijk. Een verwijfd manneke, een travo of een trans?
Hier schreef je dus (2002) dat je ts bent (voor het grootste gedeelte in de kast) en je eerste afspraak bij het VU had. Nu 5 jaar later min of meer nog steeds grotendeels in de kast dan?Leonie schreef:Hoi
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Leonie ben 20 jaar en transseksueel (verassing he) maar nog wel voor het gootste gedeeltje in de kast. ben nu 2 keer bij Mary en Ilse(Mariposa) geweest en heb naar aanleiding daar van al mijn eerste afspraak bij het vu staan.
Groetjes,
Leonie
Ik heb es even terug gebladerd in het 'hallo allemaal' deel en warempel Joyy die bovenstaand bericht op gedecideerde toon heeft geschreven heeft zichzelf niet eens voorgesteld. sinds 28-2-2008.Joyy schreef:zolang iemand zich niet voorstelt is 'het' een uitstekende oplossing
Alweer een sterk staaltje van hypocrisie. Wat is dat toch met sommige forumleden hier?
Of gewoon ook een 'het'?
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Ik weet dat jij hier erg goed op de hoogte bent voor iemand die net nieuw komt kijken. Dat zegt genoeg.donna1 schreef:Jij weet helemaal niet waar je over praat. En verder lees ik hier helemaal niet mee met een proxy.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Ja ik heb ook een hele tijd meegelezen. Een vriendin van mij was hier ooit eens lid namelijk. En soms vraag ik wie is die en die... en dan krijg ik meestal een heel verhaal haha. Ik probeer daardoor niet bevooroordeeld te zijn hoor.
Ik denk trouwens dat travorg best gevolgd word door een aantal transjes, maar die zelf niet schrijven. Ik vind er soms ook wel interessante topics tussen... laatst wat info over ontharen gevraagd enz.
Ik denk trouwens dat travorg best gevolgd word door een aantal transjes, maar die zelf niet schrijven. Ik vind er soms ook wel interessante topics tussen... laatst wat info over ontharen gevraagd enz.