games

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
petratv1975
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo nov 18, 2007 14:15
Locatie: papendrecht

Bericht door petratv1975 »

is het eigenlijk onder de gta 4 speelsters opgevallen dat ze in het spel overal hebben over transgenders en travestieten.
Gebruikersavatar
lindaR
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: zo jul 27, 2008 17:04
Locatie: rond Amsterdam

Bericht door lindaR »

huh, nee, meer over ho's en verder. get a baby by night enzo.
Gebruikersavatar
petratv1975
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo nov 18, 2007 14:15
Locatie: papendrecht

Bericht door petratv1975 »

moet je maar eens naar de tv zenders gaan kijken daar maken ze schuine grappen over transgenders.
en ook in het theater die vrouw die optreed beweerd dat ze een travestiet is.
Gebruikersavatar
lindaR
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: zo jul 27, 2008 17:04
Locatie: rond Amsterdam

Bericht door lindaR »

ik heb nog geen vrouw zien optreden, alleen twee komieken.
Of ik was straal dronken in een bar.
:D
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik vond vanmorgen een linkje naar een geweldig leuk point 'n click spelletje in mijn VF inbox. De graphics zijn voornamelijk gemaakt van karton, klei en groenten. Briljant! Gaat dat zien! Gaat dat zien! (Tweede link is de making of)
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Natassia
ff weer wat posten
Berichten: 42
Lid geworden op: do jan 06, 2005 21:20
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Natassia »

Wat ontzettend grappig! :D Wel weer effe lol gehad.. jammer dat 't zo kort was.

Bijna net zo leuk als Monkey Island 1! 8)
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Er is ook een deel één met bijbehorende making of maar dat is veel minder een spelletje en meer reclame voor z'n analoge concept voor digitale spelletjes. Desalniettemin blijft alleen de kunstzinnigheid van het geheel het spelen al meer dan de moeite waard. Vind ik dan, want ik ben nu al helemaal fan. =)

Leuk trouwens dat jij reageert, want ik beleef nog steeds veel plezier aan the Escapist en speel nu op Yathzee's aanraden Painkiller. ^^
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Natassia
ff weer wat posten
Berichten: 42
Lid geworden op: do jan 06, 2005 21:20
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Natassia »

Haha.. ja ach, ik blijf toch altijd 'n beetje 'n games- en computergeek (Tweakers en Slashdot blijven vaste prik elke ochtend), dus deze thread hou ik wel in de gaten en 't boeit me soms meer dan het gekift in andere threads. ;) Nu nog 'n gitaarthread.. lol

En ik ben blij dat je ZP erg leuk vindt.. ik kijk 't nog steeds elke week. De ene week leuker dan de andere.. maar ik moet altijd wel lachen.

En idd.. ik wil Painkiller ook nog 'n keer spelen..
... but any criticism I find is immediately quashed when I remember that one of the guns shoots shurikens and lightning.
Met zo'n kwalificatie kan 't gewoon niet slecht zijn! :D

Maar ik was dus ook eigenlijk door Yahtzee gemotiveerd om effe te kijken wat "The Witcher" nou precies was.. en ik heb andere reviews bekeken.. en ik vind het er wel erg gaaf uit zien. Dus die ga ik binnenkort ook maar es spelen.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Natassia schreef: Maar ik was dus ook eigenlijk door Yahtzee gemotiveerd om effe te kijken wat "The Witcher" nou precies was.. en ik heb andere reviews bekeken.. en ik vind het er wel erg gaaf uit zien. Dus die ga ik binnenkort ook maar es spelen.
Grappig. Ik vond in Yahtzee juist reden om vooral niet the Witcher te gaan spelen. Dat shurikens en lightning ding verliest het bij mij van de shotgun, maar dat kan ook zijn omdat het mij nog ontbeert aan handigheid met dat wapen. Wat ik gemist heb in z'n review is dat Painkiller helemaal niet overweg kan met AMD computers. Het spel draaide zo idioot snel op mijn eigenlijk best wel bijna kreupele bakje dat het meer dan Unreal Tournament in superturbo-overdrive was. Ik heb nu een extra AMD driver geïnstalleerd die Painkiller overtuigt dat ik een lamme Intel doos heb en die het spel dus vooral niet aanmoedigt om gebruik te maken van de rekenkracht die mijn computer biedt omdat mijn reactievermogen anders voorbij het tweede level tekort schiet.

Edit: lol! Nu ik net de review van the Witcher nog een keer heb gezien, zag ik dat aan het einde het intro van Painkiller vastgeplakt zit. Dat is een vrij lang overbodig filmpje waarin je onder andere te horen krijgt dat je alles moet afschieten wat beweegt. Meer doet er niet toe. Tenzij je je, net zoals Yathzee, wilt gaan uitvogelen of het nou een man of een vrouw was die dat net tegen je zei. Dan ben je in mijn boekje trouwens wel behoorlijk gek. O, ik kreeg zojuist toestemming om te schieten op alles dat beweegt. Zal ik dat gewoon gaan doen, of zal ik eerst gaan nadenken wat de persoon die dat zei nou precies in zhaar broek had. o.O
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
lindaR
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: zo jul 27, 2008 17:04
Locatie: rond Amsterdam

Bericht door lindaR »

Filpjes zijn erg leuk, probeer zoveel mogelijk escapist te zien, moet toegeven dat het niet altijd lukt.
Metal gear solid 4 be nik nu aan het spelen. Grappig.
Spel stopt, en dan wordt er gezegt, Snake, je moet disk twee plaatsen (snake zijnde de hoofdrospeler). vraagtekens boven zijn hoofd, gaat nog even door zo. Danwordt er gezegt. Oh stom van mij, dit is een blue ray double layer voor een PS3, je kan gewoon verder. En het spel gaat verder.
Vond ik grappig. Hou ik wel van oonzin dingen, als je net tot je knieen in het bloed hebt gestaan.
Who, being loved, is poor? (Oscar Wilde)
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

lindaR schreef: Spel stopt, en dan wordt er gezegt, Snake, je moet disk twee plaatsen (snake zijnde de hoofdrospeler). vraagtekens boven zijn hoofd, gaat nog even door zo. Danwordt er gezegt. Oh stom van mij, dit is een blue ray double layer voor een PS3, je kan gewoon verder. En het spel gaat verder.
Vond ik grappig. Hou ik wel van oonzin dingen, als je net tot je knieen in het bloed hebt gestaan.
Daar kan ik de humor ook wel van inzien. Het lijkt me trouwens wel sterk dat dat spel 50 gig weegt. Enneh, pc gamers hoeven natuurlijk al jaren geen schijfjes meer te verwisselen. =P
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
lindaR
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: zo jul 27, 2008 17:04
Locatie: rond Amsterdam

Bericht door lindaR »

Tja niet te zien natuurlijk. Nergens staat dit Spel is XX G groot.
Wat wel gebeurt dat hij na bepaalde levels opnieuw installeert. lijkterop dat er gezipte bestanden op staan. Dat duid er weer op dat het anders niet op de disk zou passen.
Who, being loved, is poor? (Oscar Wilde)
Plaats reactie