BAN
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Diegene moet een triest en saai bestaan hebben om zo bezig te zijn lijkt mij
Het spijt me voor die persoon
Het spijt me voor die persoon
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- Forumdiva
Joyy, doordat je het drukker krijgt heb je helaas geen tijd om actief werk te leveren voor het forum, maar je zou natuurlijk wel een pb kunnen sturen als je iemand er van verdenkt terug te zijn die een ban heeft. Dat kost een stuk minder tijd dan het hele traject. Trouwens, ik denk dat iedereen die dat wil een soort waarschuwing kan geven als ie zeker weet dat die gegrond is (niet allemaal tegelijk, krijgt Johnn het nog drukker....).
Misschien slecht idee hoor, ik opper het alleen.
Misschien slecht idee hoor, ik opper het alleen.
- Forumwatch
- de baas van de dag
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Iedereen een grote ban knop geven gaat wat ver, maar een dit is niet ok knop lijkt me een prima idee.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hihihi... Hoewel heel creatief weet niet of het ook een -goed- idee is...
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Gelukkig, het werd echt niet leuker met die erop, zo constructief als een slopershamer in een nieuwbouwwijk die figuren............Opgeruimd staat netjes.
Dan wel een iets kleiner knopje dan jou Herbivore knop...............lolMorbide schreef:Iedereen een grote ban knop geven gaat wat ver, maar een dit is niet ok knop lijkt me een prima idee.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Dat is geen knop. Het is een plaatje.Anitamichelle schreef: Dan wel een iets kleiner knopje dan jou Herbivore knop...............lol
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.