ik stop

Algemeen

Moderator: Moderators

Inge-cd
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 18:31

ik stop

Bericht door Inge-cd »

Misschien staat dit berichtje op het verkeerde deel van het forum. Maar ik heb besloten om er met ingang van 8 augustus een punt achter te zetten. Ik ben 28 jaar tv geweest. Na een aantal ruzies (o.a. hier op de chat) ben ik het beu..
Ik heb er totaal geen zin meer in.
Mij zul je dus niet meer op de chat aantreffen maar ik hou wel af en toe het forum in de gaten.
Ik wens iedereen het volgende toe :
Mag alles beter uitkomen dan dat je gepland en voorspeld hebt...

Reageren op dit bericht heeft geen nut want dit is het allerlaatste berichtje dat ik hier plaats

Inge-Jasmijn de Vries
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Zijn dat ruzies geweest met bekenden, of met de bekende raddraaiers die ook weer een ban op het forum hebben. Ik denk dat daar een groot verschil tussen zit, en je dat ook in moet zien. Ruzie met bekenden kun je beter uitpraten. Ruzie met onbekenden moet je proberen aan je voorbij te laten gaan, hoe moeilijk dat ook kan zijn.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik hoop dat we je ooit weer terugzien, hoe meer zielen hoe meer vreugd...
...althans: als we met z'n allen proberen er wat meer vreugd van te maken...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik respecteer ieders wens om te vertrekken al vind ik het soms jammer.
Ik heb zelf ook wel periodes gehad dat ik dacht en nou is het genoeg geweest ik stop ermee, maar ik ben toch steeds weer terug blijven komen.

Irene
Kleine stapjes
Ajira
dagelijks aanwezig
Berichten: 236
Lid geworden op: di jan 01, 2008 12:39
Locatie: 's-Hertogenbosch

Bericht door Ajira »

Ik wou dat die ruzie zoekers vertrekken :-? Kan er af en toe met m'n kop niet bij.. we hebben het al zwaar genoeg, krijgen al bergen gezeik van de maatschappij te verduren, en wat doet men ? i.p.v. steun en hulp bij elkaar te zoeken gaat men elkaar lopen afkankeren... wtf yo ? Juist binnen de community kun je mensen ontmoeten die je probleem snappen en je niet als een of andere freak aankijken.. en die mensen die je begrijpen ga je beledigen en tegen je in het harnas jagen... Je had toch beter naar je therapeut moeten luisteren toen die sprak over support netwerken :(
Gebruikersavatar
lindaR
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: zo jul 27, 2008 17:04
Locatie: rond Amsterdam

Bericht door lindaR »

Ik probeer me altijd voor te stelen hoe ik een antwoord zou willen krijgen.
Meestal helpt dit om de scherpe kantjes eraf te halen. En soms ga ik blind in de verdediging. En dan blijf je elkaar met je eigen waarheden voor de B** slaan. Daarna verzand een draad in haat.
De laatste dagen veel voorbeelden gezien hier op het forum. De week hiervoor was het echt geweldig.

Ik als nieuweling weet niets van het verleden, iedereen die ik zie op het forum is voor mij nieuw. En dus sta ik daar open tegenover, via de draadjes leer je de ene sneller 'kennen' dan de ander.
Who, being loved, is poor? (Oscar Wilde)
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Deze week waren er een paar oud gedienden op bezoek die eigenlijk een ban hebben, en ja, dat verstoort ook behoorlijk, ook omdat ze er (ongemerkt) op aan sturen.
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

In mijn ogen is dit forum ook een samenzijn van gelijk gestemden......
En samen kunnen we elkaar helpen met raad en evt daad.
Sommige draadjes zijn een plezier om aan mee te doen.......en waar ik niets van weet.....hou ik me buiten.............en aldoende leer ook ik weer meer.
Ik vind dit forum een uitkomst en waardeer de vaste forum bezoekers ten zeerste.
Ook deze nieuwelinge weet weinig van de history, maar als voormalig vaste beantwoorder en moderator van een ander (technisch)forum weet ik wel genoeg...........
Een forum staat of valt met zijn vaste bezoek(st)ers.........en dit forum moet blijven.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

lindaR schreef: Ik als nieuweling weet niets van het verleden
Het is een beetje erg banaal allemaal want het gaat in feite om ex homo's tegen ex hetero's. Er was/is (ze lurken druk mee zoals deed blijken) hier een harde kern van ex homo's. Die vonden met z'n allen de overdaad aan nu lesbo transen maar niks. Dus gingen ze heel hard hameren op het hoge vadergehalte. Tot vervelens toe. Iedereen ging voor de bijl. Ook ik. Nou ben ik geen vader, maar je hebt vast wel gezien waar ze mij op denken te kunnen pakken. Op een gegeven moment waren de mensen achter de schermen er wel flauw van en werden er wat bans uitgedeeld. Toen volgde er een tijdje de proxy oorlog waarbij het de banhamer tegen de valse ip adressen was en die valt schijnbaar niet echt te winnen. Daar komt nog bij dat we Sticky hier hebben. Zij is lid van de NSB en staat er om bekend dat ze haar account graag als platform leent voor allerlei vuilspuiterij. Wat jij hebt gezien is een aanval van een paar stumpers die niet weten wanneer ze op moeten geven. Wij hebben namelijk de langste adem. =)
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Morbide schreef: Zij is lid van de NSB en staat er om bekend dat ze haar account graag als platform leent voor allerlei vuilspuiterij. Wat jij hebt gezien is een aanval van een paar stumpers die niet weten wanneer ze op moeten geven. Wij hebben namelijk de langste adem. =)
Je neemt die uitspraak terug, of je moet oprotten van org, walgelijk trutwijf. Ik heb al melding gemaakt bij forumbeheer.
liefs, Josette
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Josette schreef:
Morbide schreef: Zij is lid van de NSB en staat er om bekend dat ze haar account graag als platform leent voor allerlei vuilspuiterij. Wat jij hebt gezien is een aanval van een paar stumpers die niet weten wanneer ze op moeten geven. Wij hebben namelijk de langste adem. =)
Je neemt die uitspraak terug, of je moet oprotten van org, walgelijk trutwijf. Ik heb al melding gemaakt bij forumbeheer.
NSB niet te letterlijk nemen, Josette :D . De hele rest van je quote is namelijk gewoon feitelijkheid.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ingang bieden aan mensen die liever geweerd worden. Dat noem ik NSB. Je weet wel: verraders. Sticky is een gladde aal die met een smerig kunstje is weggekomen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Sticky heeft haar user-id laten gebruiken door anderen, hetgeen niet gebruikelijk is, zeker niet als iemand een ban heeft.
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Nannette schreef: hetgeen niet gebruikelijk is,
:lol: Jij bent wel goed in understatements, zeg.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ben je gek joh, hoe kom je daar nou bij :lol: :lol: :lol:
Gesloten