Janiek, gelukkig hoeft het ook niet te lukken tussen 2 forumleden. Alleen zonder inhoud praten is weinig zinvol, net iets waarvan Sticky anderen beschuldigd, doet ze zelf ook.Janiek_ schreef:Is goed, hoor. Zo gaat het toch niet lukken tussen ons.
travestie, transseksueel of gewoon verwijfd....
Moderator: Moderators
-
- Forumdiva
Nannette, ik had hierbij eigenlijk een berichtje van voor mijn vakantie in het achterhoofd, waarin ik Sticky aanbood om IRL eens te praten over dezelfde dingen als waartoe zij mij gisteren probeerde te forceren om dat hier te doen. Iets wat ik bij herhaling duidelijk heb aangegeven niet te willen doen.Nannette schreef:Janiek, gelukkig hoeft het ook niet te lukken tussen 2 forumleden. Alleen zonder inhoud praten is weinig zinvol, net iets waarvan Sticky anderen beschuldigd, doet ze zelf ook.Janiek_ schreef:Is goed, hoor. Zo gaat het toch niet lukken tussen ons.
Ik ben er klaar mee. De deur is definitief toe.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
-
- Forumdiva
Niemand is hier toch verplicht om dingen in te vertellen die diegene niet wil ? Als ik nu kijk van wat ik gezegd heb, en hoe dat verkeerd geïnterpreteerd en ook misbruikt wordt, denk ik zelfs dat het (helaas) verstandig is om niet teveel over persoonlijke situaties te vertellen. Het wordt hoe dan ook op een gegeven moment tegen je gebruikt. Elkaar in je waarde laten, zo'n klein zinnetje, en o zo moeilijk voor verschillende mensen.
-
- Forumdiva
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Lmao....Nannette schreef:Ga eens kijken of het niet om de 4 weken is.......
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
Je bent wel instaat om hele oude koeien uit de sloot te halen. Ik zal de laatste zien dien ontkentdat ik af en toe rare dingen zeg. Ik zal ook de laatste zijn die ontkent dat ik soms serieus in de knoop zit. Ik ben op een bepaalde manier gewoon helemaal in de war.donna1 schreef:Maar goed, een redelijk onsamenhangend verhaal verder. Ik vraag me dan wel is af, wat ben ik eigenlijk. Een verwijfd manneke, een travo of een trans?Hier schreef je dus (2002) dat je ts bent (voor het grootste gedeelte in de kast) en je eerste afspraak bij het VU had. Nu 5 jaar later min of meer nog steeds grotendeels in de kast dan?Leonie schreef:Hoi
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Leonie ben 20 jaar en transseksueel (verassing he) maar nog wel voor het gootste gedeeltje in de kast. ben nu 2 keer bij Mary en Ilse(Mariposa) geweest en heb naar aanleiding daar van al mijn eerste afspraak bij het vu staan.
Groetjes,
Leonie
Ik heb de medische documenten om aan te tonen dat ik daar daad werkelijk geweest ben, en dat ik inderdaad met Jos Megens aan tafel gezeten heb, dat ik inderdaad een aantal gesprekken heb gehad met een VU psycholoog.
Mijn vraag aan jou is, wat wil jij hier in godsnaam mee bereiken? jij kunt kennelijk oude koeien uit de sloot halen, maar wie help je daarmee....?
-
- Forumdiva
Leonie,
donna1 is een van de geesten van travestie.org die hier onbedoeld af en toe ronddwalen. Trek je er niet te veel van aan, als je kijkt naar het onderwerp BAN bij subforum de site zul je zien dat dit 1 van 3 personen is die weer een ban heeft. Wil niets zeggen dat deze geesten op een verwacht moment weer te voor schijn kunnen komen hoor, en absoluut onder een andere naam, en absoluut al langere tijd meelezend (zonder te zeggen dat er geen mensen zijn di inderdaad eerst lange tijd meelezen voor ze registeren na posten hier).
Dus reageren erop, ze leest het wel, maar kan niet meer terug reageren zelf.
donna1 is een van de geesten van travestie.org die hier onbedoeld af en toe ronddwalen. Trek je er niet te veel van aan, als je kijkt naar het onderwerp BAN bij subforum de site zul je zien dat dit 1 van 3 personen is die weer een ban heeft. Wil niets zeggen dat deze geesten op een verwacht moment weer te voor schijn kunnen komen hoor, en absoluut onder een andere naam, en absoluut al langere tijd meelezend (zonder te zeggen dat er geen mensen zijn di inderdaad eerst lange tijd meelezen voor ze registeren na posten hier).
Dus reageren erop, ze leest het wel, maar kan niet meer terug reageren zelf.
Best hoor Janiek, maar waar ik je op wees was de hypocrisie dat je iemand hier met 'het' meent te mogen aanspreken omdat ze zich in jouw ogen niet afdoende heeft voorgesteld, terwijl je jezelf achter een zogenaamde principekwestie verschuilt en suggereert dat ik naar je slaapkamergeheimen vraag als een badgast op de camping. Dat heb ik dus niet gedaan.Janiek_ schreef:Nannette, ik had hierbij eigenlijk een berichtje van voor mijn vakantie in het achterhoofd, waarin ik Sticky aanbood om IRL eens te praten over dezelfde dingen als waartoe zij mij gisteren probeerde te forceren om dat hier te doen. Iets wat ik bij herhaling duidelijk heb aangegeven niet te willen doen.
Ik ben er klaar mee. De deur is definitief toe.
Het had best interessant kunnen zijn als je je visie over leven als vrouw met zo weinig mogelijk ingrepen of hormonen hier zou willen delen. Het is in ieder geval informatiever dan babbelen over je vermeende verborgen eierstokken.
Nou is 1 + 1 nog steeds 2, dus volgens jouw eigen logica ben je voor mij een 'het'.
Je IRL-aanbod was vlak voordat je op vakantie ging, dat trek je nu dus in voordat het een kans heeft gehad.
Maar het gaat helemaal niet over mij, krijg ik de indruk. Het gaat over je frustratie en vooral Angst met een grote A voor iemand die je nog even out of the blue als toppunt van onzekerheid moet neerzetten. Daarmee verlaag je jezelf en krijg ik een veeg mee uit de pan, met je insinuaties en oude koeien.
Je hebt er vast nog wel een citaatje van Goethe over in je mouw zitten, of iets dergelijks. Het doet een beetje denken aan een onvergetelijk tv-programma.
Sticky
Vrouw
Sticky, ik heb inmiddels ook begrepen, dat het niet slim van me was om me zo door mijn irritatie over die "invasie" te laten leiden. En ook dat het juist dat bericht was wat jou heeft getriggerd om de wissel om te gooien, waardoor het aanbod waar ik het over had inmiddels een gepasseerd station is.Sticky schreef: de hypocrisie dat je iemand hier met 'het' meent te mogen aanspreken omdat ze zich in jouw ogen niet afdoende heeft voorgesteld
Ik heb na veel gedoe hier op dit forum op een gegeven moment besloten dat ik informatie over "stappen" niet meer prijsgeef, zolang die alleen of vooral gebruikt worden om iemands status als trans of vrouw aan af te meten en inzet worden voor pikorde-achtige spelletjes. Daar ben jij mede verantwoordelijk voor en zolang je je met gebagatelliseer of stoere taal over veiligheid en angst onder de gevolgen van je gespeel daarmee probeert uit te draaien, zullen die oude koeien daar in de sloot op je blijven wachten.
Van je laatste alinea is alleen het woord "frustratie" op z'n plek: leven als vrouw met een minimum aan medische interventie is heel zwaar, dat zal je niet verbazen. Bij tijd en wijle breekt het een mens op. Dat is wel de achtergrond van mijn irritatie toen een paar stiekum doende oude bekenden tegen iemand die mij na staat aan kwamen schoppen en insinuaties over een kalende kruin, die met hormonen te verhelpen zouden zijn, ten beste kwamen geven. De kant van zo iemand kiezen kan zaken die een kans hadden doen ontsporen.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
-
- Forumdiva
Janiek, dat begrijp ik, echt, en respect daarvoor. Je hoort mij ook niet zeggen dat ik mijn transitie altijd zo makkelijk vind, en ik gebruik wel doping, in tegenstelling tot jij geloof ik (en dat is geen poging om je uit een tent te lokken of andere campingachtige taktieken).Janiek_ schreef:Sticky, ik heb inmiddels ook begrepen, dat het niet slim van me was om me zo door mijn irritatie over die "invasie" te laten leiden.
(...)
leven als vrouw met een minimum aan medische interventie is heel zwaar, dat zal je niet verbazen. Bij tijd en wijle breekt het een mens op.
Maar het lijkt mij dat je, net als ik, trots bent op jezelf, tegen de verdrukking in. Ik heb dat tenminste wel nodig, die trots op wat ik heb bereikt en wat ik met mijn leven doe. Het alternatief was mezelf doodzuipen en zoveel mogelijk van de wereld zijn. Vandaar dat ik me niet zo snel aangevallen voel. NSB-kwalificaties vind ik over de schreef, dat wel. Dat lees ik in jouw postjes ook terug.... tot het over die harde-kern-zogenaamd-ex-homo afijn je weet wel gaat, dan zie ik een angst naar boven komen die ik niet goed snap.
Waarom kunnen die paar transen je toch zo raken dat je verblind door emoties de inhoud niet meer ziet en mij meesleept in je woede?
Ik ben bang dat het weer niet aankomt, maar ik heb al vaker geschreven dat ik absoluut respect heb voor hoe jij leeft. Ik vind medische hulp niet iets om trots op te zijn, hooguit blij.
Maar soms vind ik dat je wel erg veel bezig bent met een tentoonstelling van het Plaatje Janiek, da's alles wat ik gezegd heb.
Sticky
Vrouw