Reacties bij profielen

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Morbide schreef:Ik geloof dat er een stukje reden waarom jij op het prikbord te vinden is...
Het rare is dat ik totaal niks met dat stukje te maken heb, is niet van mij afkomstig of niks. Het word steeds gekker hier. En volgens mij is die WilmaCD en Ans Lu dezelfde persoon.
Ik heb een mail gestuurd aan de provider, antwoord terug gehad en precies omschreven wat ik gezien heb, en ik denk dat dat wel tot denken zal aanzette uit welke hoek iets kan of moet komen, anders had ik al wel antwoord terug gehad. Ik word in ieder geval serieus genomen, en dat op zich vind ik al belangrijk.

Ik zou graag willen dat die opmerkingen over mij op het prikbord verwijderd worden, want ze kloppen niet en zijn kwetsend, en waarom ? Gelukkig dat ik hier indertijd niet met mijn dagelijkse naam een profiel kon maken !
lindaR
ForumFan

Bericht door lindaR »

De laatste regel zegt het al, ze zijn bezig de site te hacken.
Mogelijk dat er nog meer vremde verschijnselen zullen zien, alleen weten we dan dat de site gehackt is.
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi,

Moet maar is over zijn, prikbord draad is deleted.

pam
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
lindaR
ForumFan

Bericht door lindaR »

hoera!!!
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Dankjewel Pamela, maar ik verwacht dat er op zeer korte termijn wel weer iets terug komt eerlijk gezegd......
lindaR
ForumFan

Bericht door lindaR »

Weten we zeker dat het een bug was, en niet een door hackers geplaatste bom, waardoor het kan zijn dat er nu een backdoor in onze website zit?
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ja hoor, anders was Nannette's profiel vast weer besmeurd. Er is iemand die dit soort grappen vaak en herhaaldelijk met Nannette uithaalt...

Ik vind dit soort dingen heel vervelend en hoop dat Nannette's actie naar die internetprovider helpt om dit soort ellende in de toekomst te voorkomen.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Ik heb de betreffende persoon informatie gegeven waar niet onder uit te komen valt. Gelukkig weet ik mijn weetje wel op automatiseringsgebied.
lindaR
ForumFan

Bericht door lindaR »

Gelukkig, ik weet maar een beetje van dit spul, net als alles op dit hele forum. Altijd goed om nog betere te hebben. Perfect. En een ieder die deze site in de lucht en up to date houd, petje af.
Who, being loved, is poor? (Oscar Wilde)
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

waarom een profiel? eigenlijk?
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik vind het wel gemakkelijk om heel snel een beschrijving van mijzelf op te sturen als daarom gevraagd wordt. En omdat het toch vaak hetzelfde is wat ik over mijzelf kwijt wil is een profiel wel gemakkelijk.

Klik op knopje www hieronder om mijn profiel te zien ;-)

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Anitamichelle
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Joyy schreef:waarom een profiel? eigenlijk?
Ik vind dat ook wel makkelijk, kan een ieder eenvoudig zien wat die persoon over zichzelf kwijt wil................is makkelijker dan alle draadjes te volgen wat die persoon zegt en denkt.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Profielen worden ook oa vaak gemaakt door mensen die chatten, dan kun je bv zien van degene met wie je chat wat een klein beetje achtergrond is.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Hoewel ik mijn profiel al jaren niet meer bijhoud heeft een of andere idioot het toch nodig gevonden om het te bekladden. Is me tot dusver nooit eerder gebeurd, zou ik iemand voor het hoofd gestoten hebben?

Irene
Kleine stapjes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik wist niet dat een trol een reden nodig had om te trollen. :roll:

't Is een domme trol ook nog, van seks met een panty aan gaan je tenen raar doen. ;)
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Plaats reactie