travestie, transseksueel of gewoon verwijfd....
Moderator: Moderators
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Een vorig topic is door de moderators gesloten, lijkt me verstandig om problemen onderling via pb op te lossen ipv op een algeheel zichtbaar podium.....................hiermee drukken we onszelf ook weer een stempel op.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
Dat de deur dicht is had ik al gezegd.Sticky schreef:...en dat valt mij dan weer tegen van je. Ik heb echt mijn best gedaan en ga graag het gesprek met je aan. Door niet te reageren keur je ook impliciet Morbides kwalificaties over mij nogmaals goed. Over deur dicht gesproken...
Sticky
Die kwalificaties wil ik ook nog wel expliciet goedkeuren: ik ben niet iemand die zegt "je bent een verrader", maar ik heb me door jouw actie met Mila wel heel diep verraden gevoeld. Ik heb je indertijd via persoonlijke mail en in mijn laatste berichten op een correcte manier geconfronteerd met wat je hebt gedaan en wat dat met mij deed, en je de kans gegeven het beschadigde vertrouwen te herstellen, maar jij geeft zelf telkens niet thuis op dat punt. Ik dacht dat mijn opmerking "ik laat het hierbij" voldoende zou zijn om je duidelijk te maken dat ik liever afstand houd van jou. Maar nee, je steekt je voet nog een keer tussen de deur.
Niet meer doen. De deur is dicht. Definitief. Deze ouwe koe zal nog lang in de sloot staan loeien totdat jij hem bij de horens durft te pakken. Maar dat moet je alleen doen, of met de volgende die zich aandient, want dit is met mij niet meer bespreekbaar. Dat kost mij teveel en ik heb geen vertrouwen meer in jou. Dat beschaam je keer op keer.
Je mag hier een lering uit trekken als je wilt. Voor jezelf en voor je ideeën over een forum waar het over wezenlijke dingen gaat. Als je dichtbij mensen wilt komen, moet je betrouwbaarheid uitstralen. Dat deed jij wel, maar je hebt je door Mila (of je bewondering voor haar) laten verleiden om stiekume spelletjes met andere mensen te spelen. Dat is op zich misschien niet eens onvergeeflijk, maar jij lijkt in de veronderstelling te verkeren dat je niets te vergeven valt, omdat je het al met forumbeheer hebt uitgepraat. En, zoals gezegd, in een persoonlijk mailwisseling kom je niet verder dan "ik snap het niet". Dat kost je in ieder geval mijn vertrouwen. Ik sta niet meer open voor jou. Hier niet en IRL niet.
Als je zo omspringt met de mensen van een gemeenschap waartoe je lijkt te willen behoren, kom je uiteindelijk zelf bedrogen uit.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
-
- Eredivisie
Janiek schreef :
Van je laatste alinea is alleen het woord "frustratie" op z'n plek: leven als vrouw met een minimum aan medische interventie is heel zwaar, dat zal je niet verbazen. Bij tijd en wijle breekt het een mens op.
Hmmm, ja .....moet niet evident zijn.
Meestal gaat dat voor een tijdje heel goed, daarna moet je vaak toch eventjes nadenken over de haalbaarheid.
Als ik vandaag nog steeds zou moeten leven zoals in het begin van mijn RLT dan zou ik er gewoon mee stoppen ......het was gewoon niet houdbaar om elke dag met al die 'work-arounds' te moeten leven.
Het is niet evident .......en als je dan weet dat er vrijwel voor alles een definitieve oplossing bestaat ..... neen liever voor definitieve oplossingen gaan dan voor tijdelijke oplossingen.
Groetjes,
Melina
Van je laatste alinea is alleen het woord "frustratie" op z'n plek: leven als vrouw met een minimum aan medische interventie is heel zwaar, dat zal je niet verbazen. Bij tijd en wijle breekt het een mens op.
Hmmm, ja .....moet niet evident zijn.
Meestal gaat dat voor een tijdje heel goed, daarna moet je vaak toch eventjes nadenken over de haalbaarheid.
Als ik vandaag nog steeds zou moeten leven zoals in het begin van mijn RLT dan zou ik er gewoon mee stoppen ......het was gewoon niet houdbaar om elke dag met al die 'work-arounds' te moeten leven.
Het is niet evident .......en als je dan weet dat er vrijwel voor alles een definitieve oplossing bestaat ..... neen liever voor definitieve oplossingen gaan dan voor tijdelijke oplossingen.
Groetjes,
Melina
-
- Forumdiva
Het punt is dat en ieder alleen voor zichzelf kan bepalen wat haalbaar is. Zelfs al ken je de betreffende persoon van haver tot gort, dan ken je nog niet alle diepe beroerselen die er in iemand afspelen. Een ieder moet keuzes maken, en maakt de keuzes naarmate omstandigheden die er dan wel niet zijn. En dan kunnen sommige mensen wel heel zwart/wit gaan denken, maar dan kunnen ze beter naar de snoepwinkel gaan, daar verkopen ze dat.
- Tara
- dagelijks aanwezig
Dan is het mogelijk voor jou iets anders dan travestie (ander hokje?).lindaR schreef:... met dames /meisjes voelt het meer vertrouwd.
Je lijkt wel meer raakvlakken te hebben met elkaar. Leuk, dat ik dat dus ook heb.
Voor mij geldt dat wel (Tg-hokje, hoewel hokjes me gauw benauwen).
Ik ga bijna elke maandagochtend wandelen met een groepje vrouwen en tijdens het wandelen en daarna tijdens de koffie wordt er veel gekwebbeld en ik voel me er erg op mijn gemak en doe gezellig mee met het kwebbelen en hoor gewoon bij de groep.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Te veel mensen vallen er van af.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Waarom ga je ervanuit dat travestieten dat ook niet hebben? Iemand die zich travestiet noemt, kan dat ook voelen, hoor.Tara schreef:Dan is het mogelijk voor jou iets anders dan travestie (ander hokje?).lindaR schreef:... met dames /meisjes voelt het meer vertrouwd.
Je lijkt wel meer raakvlakken te hebben met elkaar. Leuk, dat ik dat dus ook heb.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Hokjes bestaan niet, zijn gedachtespinsels van mensen om hun leven in regels te hebben...........lindaR schreef:Tara,
Misschien heb je gelijk, maar wat ik op dit moment denk, is nog kompleet open. Ik weet het zelf nog niet, het lijkt veel op travestie, maar een hokje wil ik nu nog niet in.
Hoe bedoel je eigenlijk wat je schreef?
Mensen bestaan en ieder mens is uniek en past niet in een hokje.
Zoals ook ieder hier anders is .....en ieders beleving.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Ben jij dan van mening dat mannen er geen gewone vriendschappen met vrouwen (of vice versa) op na kunnen houden?Tara schreef: Voor mij geldt dat wel (Tg-hokje, hoewel hokjes me gauw benauwen).
Ik ga bijna elke maandagochtend wandelen met een groepje vrouwen en tijdens het wandelen en daarna tijdens de koffie wordt er veel gekwebbeld en ik voel me er erg op mijn gemak en doe gezellig mee met het kwebbelen en hoor gewoon bij de groep.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Weet je wel dat je met dergelijke ik zie wel waar het schip strandt opmerkingen de onzekerheid van je vrouw alleen maar groter maakt? Dat is nogal een nadeel van het niet in een hokje willen.lindaR schreef: Misschien heb je gelijk, maar wat ik op dit moment denk, is nog kompleet open. Ik weet het zelf nog niet, het lijkt veel op travestie, maar een hokje wil ik nu nog niet in.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Jawel, dat kun je wel. Gewoon niet te hard van stapel lopen. Dat ben je, vind ik, aan je vrouw verplicht. Wat is voor jou de reden dat je denkt dat er mogelijk sprake is van verdergaande genderdysforie?
huh. Ik snap het even niet meer.
Leg even uit hoe, of wat ik heb geschreven dat daartoe aanleiding is?
Ik weet dat ik travestie gevoelens heb, maar waar het eind is, of wanneer ik me op mijn plaats van bestemming voel weet ik niet.
Maar misschien heb ik iets geschreven wat niet helemaal hiermee overeen komt. Ik ben even links af geslagen, terwijl ik rechtdoor moest denk ik....
Leg even uit hoe, of wat ik heb geschreven dat daartoe aanleiding is?
Ik weet dat ik travestie gevoelens heb, maar waar het eind is, of wanneer ik me op mijn plaats van bestemming voel weet ik niet.
Maar misschien heb ik iets geschreven wat niet helemaal hiermee overeen komt. Ik ben even links af geslagen, terwijl ik rechtdoor moest denk ik....
Who, being loved, is poor? (Oscar Wilde)