seksuele fantasieën

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Ben jij tevreden met je fantasieën en kun jij ze ook uitleven????

Ja ik ben tevreden met mijn fantasieën en kan ze ongeremt uitleven.
10
29%
Ja ik ben tevreden met mijn fantasieën maar zit met het probleem ze niet te kunnen uitleven.
15
43%
Ik wou dat ik deze fantasieën niet had, ze zitten me dubbel en dwars, want hoe moet ik die in godsnaam fatsoenlijk uitleven.
4
11%
Fantasieën.....bedoel je seksuele...??? Nee heb ik nooit gehad en vind het best okee zo.
3
9%
Antwoord E....ik wil het ff toelichten.
3
9%
 
Totaal aantal stemmen: 35

Gebruikersavatar
Tara
dagelijks aanwezig
Berichten: 172
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 0:29
Locatie: Ergens in het Gelderse (Genderse?) land

Bericht door Tara »

Mara schreef:...diepe verlangens nie bevredigt te krijgen...
Mijn diepe verlangen is gewoon mezelf kunnen zijn en begrip van anderen te krijgen, maar geldt dat eigenlijk niet voor iedereen?
Maskers zijn leuk voor carnaval (kruip eens in de huid van ...) en dan is er tegelijkertijd de mogelijkheid om ze af te kunnen zetten.
Was het maar elke dag carnaval.
"Tears of a clown?" :cry:
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Tara schreef:
Mijn diepe verlangen is gewoon mezelf kunnen zijn en begrip van anderen te krijgen, maar geldt dat eigenlijk niet voor iedereen?
Nee. Iedereen krijgt dat in de regel wel redelijk voor elkaar. Als dat bij jou maar niet wil lukken is het tijd om jezelf te vragen wie en wat je bent en vervolgens moet je aan de hand van de antwoorden of stappen gaan ondernemen of ophouden met doen alsof. Het leven is geen carnaval.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Tara
dagelijks aanwezig
Berichten: 172
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 0:29
Locatie: Ergens in het Gelderse (Genderse?) land

Bericht door Tara »

Morbide schreef:Nee. Iedereen krijgt dat in de regel wel redelijk voor elkaar. Als dat bij jou maar niet wil lukken is het tijd om jezelf te vragen wie en wat je bent en vervolgens moet je aan de hand van de antwoorden of stappen gaan ondernemen of ophouden met doen alsof. Het leven is geen carnaval.
In de regel misschien wel (spreek je overigens namens anderen?).
Op mijn werk b.v. heerst er een macho-cultuurtje en ik heb dus ervaring met onbegrip.
Verder is onze maatschappij "en publique" met de mond tolerant, maar in de bovenkamertjes speelt zich vaak wat anders af en in klein comité komt dat er ook wel uit.
"Onder ons" van Boudewijn de Groot is wel aardig om eens te horen.
De gemiddelde mens is nogal rechtlijnig en heeft blijkbaar behoefte aan hokjes en raakt de kluts kwijt bij het ontbreken daarvan.
Verder is er vaak weinig kennis en verdieping en een ontbrekende behoefte daartoe.
Ik weet echt wel dat het leven geen carnaval is en ik weet ook wel wie of wat ik ben.
Gebrek aan begrip en acceptatie doet gewoon pijn.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Tara schreef:.....maar in de bovenkamertjes speelt zich vaak wat anders af
Dat is nou juist de redenen waarom ik deze draad heb opgericht.....kom je daar aan toe, wat er boven speelt, ook te kunnen uitleven.....en dan heb ik deze draad ook al een richting voorgegeven....lichamelijke intimiteit met een andere..... :roll:

Hoe ga je daarmee om, als je bvb alleen op carneval een beetje jezelf kunt zijn?

Vraag geldt voor iedere lezer!

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Hoe ga je daar mee om...............voorlopig ben ook ik in de carnavalsfase.....
En lichamelijk een man, dus een intieme andere relatie dan die ik heb met mn vrouw zal er niet inzitten.................en in die relatie zie ik mezelf niet in de andere rol.
Fantasiën heeft iedereen en daar zijn denk ik velen mee bezig...ik zal ze niet hier schrijven...lol....
Voor vrouwen die alles gehad hebben is de stap om fantasie naar werkelijkheid te brengen klein..........voor diegene die dat niet hebben is de drempel 3 etages hoog.......
En een ieder zal daar op zijn eigen manier mee om ( Moeten) gaan.
En voor de een is het een klein offer zo te leven.....................voor de ander een groter..................en voor weer een ander een ondragelijk iets............. maar het belangrijkste is altijd proberen jezelf te zijn..........ook al is het uiterlijk vertoon anders.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Anitamichelle schreef:.......voorlopig ben ook ik in de carnavalsfase.....
Wil je verder dan de huidige fase....???

Anitamichelle schreef:En lichamelijk een man, dus een intieme andere relatie dan die ik heb met mn vrouw zal er niet inzitten.................en in die relatie zie ik mezelf niet in de andere rol.
Je lichaam staat je in de weg.....is je vrouw een alternatief resulterend uit deze situatie en is het dragelijk voor beiden....???

Anitamichelle schreef:Voor vrouwen die alles gehad hebben is de stap om fantasie naar werkelijkheid te brengen klein..........voor diegene die dat niet hebben is de drempel 3 etages hoog.......
Hoe hoog is jou drempel....???

Anitamichelle schreef:En een ieder zal daar op zijn eigen manier mee om ( Moeten) gaan.
En voor de een is het een klein offer zo te leven.....................voor de ander een groter..................en voor weer een ander een ondragelijk iets............. maar het belangrijkste is altijd proberen jezelf te zijn..........ook al is het uiterlijk vertoon anders.
Hoe zit dat bij jou, valt het ermee te leven in die opzichte jezelf nie te kunnen zijn....kun jij un beetje jezelf zijn....???

Ik weet, vragen over vragen.....maar mij interesseerd het wel hoe andere ermee omgaan, wat voor mij toen helemaal mis liep en waar ik wat aan moest doen.....wat een groot offer heeft gekost trouwens.... :roll:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Mara schreef:wat een groot offer heeft gekost trouwens.... :roll:
Om niet te spreken van drempels van 56468784878 etages hoog. ;)
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Morbide schreef:Om niet te spreken van drempels van 56468784878 etages hoog. ;)
.....jau...en dan de enorme hoogdevrees :-?

Liefde is sterk.....heel sterk....en ze te moeten laten is een ramp :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

(((Mara)))

@Moderators, waarom hebben we geen knuffel emote?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

snik :(

Nee, maar serieus.....als ik zoiets van Anitamichelle lees, dan komt heel wat omhoog....maar ik ben wel erover heen hoor.......

........en de rest krijg ik elders vervult, inclusief de knuffels :)
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Dat kan ik me levendig voorstellen. :(

Gelukkig kom ik ook geen knuffels te kort. =)
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Morbide schreef:Gelukkig kom ik ook geen knuffels te kort. =)
Het is ook nie te leven zonder knuffels......en dan bedoel ik nie die, die op de slaapkamerkast gestapelt zitten vol te stoffen.....
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Mara schreef:
1 Wil je verder dan de huidige fase....???

2 Je lichaam staat je in de weg.....is je vrouw een alternatief resulterend uit deze situatie en is het dragelijk voor beiden....???

3 Hoe hoog is jou drempel....???


4 Hoe zit dat bij jou, valt het ermee te leven in die opzichte jezelf nie te kunnen zijn....kun jij un beetje jezelf zijn....???

5 Ik weet, vragen over vragen.....maar mij interesseerd het wel hoe andere ermee omgaan, wat voor mij toen helemaal mis liep en waar ik wat aan moest doen.....wat een groot offer heeft gekost trouwens.... :roll:

Mara
1 ben ik aan het uitvinden...........alles is open.

2 mijn vrouw is geweldig.....nog niet wetende wat ik denk, en de situatie is dragelijk hoor.

3 mijn drempel...idd 3 etages......wat win ik als ik verder ga.............en zijn de kosten en verliezen in verhouding met het gewin( aldus de onderneemster)

4 ik ben de hele dag mezelf...geestelijk......en dat soms de gedachte niet klopt met de rest.......leer je mee leven...............ik weet niet hoe ik het anders uitdruk.........mn profile en blog geven wat meer duidelijk hoe ik denk.

5 ik respecteer je keuze en heb een idee dat het offer groot was en nog steeds is. Ik hoop met mn antwoorden wat duidelijkheid te geven over hoe ik ermee omga.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Anitamichelle schreef:Ik hoop met mn antwoorden wat duidelijkheid te geven over hoe ik ermee omga.
Ja hoor, een en andere is iets duidelijker.....

....ik wou, het was toen voor mij dragelkijk geweest....zonder de aanpassing was voor mij nie mogelijk, voor mun ex was het nie mee leven, dat ik zo ver ging :roll:

Maarja, ook het seksueel leven wat ik nu op nahou was zeker toen nie mogelijk geweest, voor geen van beiden......ik heb ook behoeften, wat zij nie kon vervullen en had ik ze toen al uitgeleefd, was het een ramp voor haar geweest......

.....er was maar een weg......uit mekaar gaan......het was ondanks al un maffe tijd, maar nu ga ik mijn eigen weg verder en zij haar weg.....er is altijd een tijd, daar komen twee mensen bij mekaar, maar op gegeven moment leef je weer uit mekaar.....c'est la vive....of zo....
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Anitamichelle schreef:mijn vrouw is geweldig.....nog niet wetende wat ik denk, en de situatie is dragelijk hoor.
Nog niet wetende dat jij niet uitsluit ooit het roer om te gooien en als vrouw te gaan leven, of nog helemaal niets wetende?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Plaats reactie