Flirt-Poll
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Flirt-Poll
Om bij de pollen te blijven
Trouwens ik doe het heel graag......ik vind het het leukste spel wat je met een ander kunt spelen
groetjes
Mara
Trouwens ik doe het heel graag......ik vind het het leukste spel wat je met een ander kunt spelen
groetjes
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Natassia
- ff weer wat posten
- Contacteer:
LOL.. ik ben waarschijnlijk de enige die Nee gestemd heeft.. maar ik ben d'r niet zo van.
Als ik 'n meid leuk vind, dan heb ik vrij snel door of dat wederzijds is.. en dan is 't kijken of 't wat wordt... en anders jammer. Voor de rest hoeft dat toneelspelen voor mij niet zo.
Maar misschien komt 't ook wel doordat het in Delft vrij treurig gesteld is met de hoeveelheid vrouwen.. dus zoveel gelegenheid is er ook weer niet om uberhaupt te flirten..
Als ik 'n meid leuk vind, dan heb ik vrij snel door of dat wederzijds is.. en dan is 't kijken of 't wat wordt... en anders jammer. Voor de rest hoeft dat toneelspelen voor mij niet zo.
Maar misschien komt 't ook wel doordat het in Delft vrij treurig gesteld is met de hoeveelheid vrouwen.. dus zoveel gelegenheid is er ook weer niet om uberhaupt te flirten..
Nou Natas,
een flirt is altijd wederzijds! Het leuke aan een flirt vind ik, dat je er verder helemaal niets mee hoeft! Alleen de knallende energie-uitwisseling is meer dan genoeg. Als je daarna ook nog een avontuurtje of seks wilt, valt het misschien wel dik tegen...
By the way, je kunt ook wel met mannen flirten...
Groetjes en liefs,
Babette.
een flirt is altijd wederzijds! Het leuke aan een flirt vind ik, dat je er verder helemaal niets mee hoeft! Alleen de knallende energie-uitwisseling is meer dan genoeg. Als je daarna ook nog een avontuurtje of seks wilt, valt het misschien wel dik tegen...
By the way, je kunt ook wel met mannen flirten...
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
-
- dagelijks aanwezig
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Dat klinkt un beetje alsof ik een andere vraag had gestelt......maar ik bedoell dus echt alleen maar flirten en nie kijken of ik iemand de lakens inkrijg.....Natassia schreef:Als ik 'n meid leuk vind, dan heb ik vrij snel door of dat wederzijds is.. en dan is 't kijken of 't wat wordt... en anders jammer. Voor de rest hoeft dat toneelspelen voor mij niet zo.
.....ik ging bvb vaak met mun ex samen op stap en ieder ging daar zijn eigen weg.....ik flirtte maar op loos en kwam telkens naar mun ex trug om mun successen of tegenslagen te vertellen.....
....op dit moment ben ik heel erg met ene van ons bedrijf aan het flirten en bijna iedereen denkt, dat daar nog meer van komt.....vind het een best grappig spelletje en wie weet, komt er ook nog wat van.....maar da's zeker nie mun bedoeling erachter.....
....en @ Irene, ja het flirten met mannen is anders dan met vrouwen.....maar ik doe het met beiden graag
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
helemaal niets! Tenminste zoals ik het beleef niet! Ik heb de heftigste flirts gewoon op straat, wandelend naast m'n partner, in de stad gehad; een onverwacht oogcontact en vervolgens een vlammende uitwisseling van energie! Adembenemend! En erg leuk bovendien! Zo van WAUW, wat was dat?!? Het laat bij mij een gevoel achter alsof ik helemaal bijgetankt ben met energie. Misschien is dat ook wel zo...dhiamara schreef:Hier idem dito En dan denk ik ook nog wel eens van: "Wat willen ze nu eigenlijk???"
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela