seksuele fantasieën

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Ben jij tevreden met je fantasieën en kun jij ze ook uitleven????

Ja ik ben tevreden met mijn fantasieën en kan ze ongeremt uitleven.
10
29%
Ja ik ben tevreden met mijn fantasieën maar zit met het probleem ze niet te kunnen uitleven.
15
43%
Ik wou dat ik deze fantasieën niet had, ze zitten me dubbel en dwars, want hoe moet ik die in godsnaam fatsoenlijk uitleven.
4
11%
Fantasieën.....bedoel je seksuele...??? Nee heb ik nooit gehad en vind het best okee zo.
3
9%
Antwoord E....ik wil het ff toelichten.
3
9%
 
Totaal aantal stemmen: 35

ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Tara schreef:Als er echt een keuze gemaakt moet worden zal dat niet makkelijk zijn.
Wat wil of kun je opgeven?
Ik zou van binnen dood gaan van de pijn.
Het is niet altijd en voor iedereen een keuze. Het is fijn als het een keuze kan zijn, maar dan gaat het genderteam zicht afvragen als je dat zou vertellen of het vrouw zijn van binnen wel onverdringbaar is, want als je er mee kunt leven, gaan hun (of gingen in ieder geval) er van uit dat het wel verdringbaar is, of draaglijk is voor je zonder geslachtsverandering.
Voor mij voelde het op het moment dat het gevoel van vrouw zijn weer heel hard aan de oppervlakte kwam als geen keuze, daar waar ik eigenlijk wel wilde dat het een keuze zou zijn voor me. Maar niks van wat ik me had voorgenomen is gelukt, bv uitstellen aanmelden bij genderteam, volledig als vrouw gaan leven. Voor mij voelde het toentertijd als slikken of stikken om maar een toepasselijk gezegde te gebruiken.
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Mara schreef:
Anitamichelle schreef:.........en dan zal er heel veel stuk gaan......
Als jij maar nie stuk gaat als je niks aan doet.... :roll:
Ik ga hier eigenlijk al jaren mee overweg......ik ben zeker niet van plan stuk te gaan :-)
Mara schreef:Jij kunt goe leven in die situatie zeg jij.....kun jij dat echt....??? En heeft dit verlangen naar meer nie ook gevolgen voor je omgeving.....kun jij diegene zijn, waar Morb zo leuk zegt, waarvoor je vrouw heeft getekend :roll:
Ik ben altijd mezelf.........qua karakter en persoonlijkheid...okay, in strikt privemomenten denk ik anders dan zij vermoedt, doe ik anders dan zij verwacht.....maar bij haar en in openbaar ben ik die iedereen kent.En ook dat is grotendeels mijn eigen persoonlijkheid.
En Morb heeft gelijk als ze zegt dat mijn vrouw puur een man getrouwd heeft........dat extraatje erbij zat niet in de huwelijksnota vermeld.
Mara schreef:Ik lees ook, dat jij je eerder als travo ziet......zal het nie mogelijk zijn, er een gangbare weg te kunnen vinden samen met je vrouw......met mijn ex bvb was dat nooit een probleem geweest namelijk, ik kon doen en laten wat ik wou, als ik maar mun lichaam zo liet, hoe die toen was.....en geloof me, ik ben heel extreem rondgelopen hoor......
Ik geloof je.....die weg om er mee om te gaan ben ik aan het zoeken...ik wil eerst voor mezelf goed weten wat ik wil en hoever ik wil...........en dat ver is niet zover als jij en anderen zijn gegaan.
Mara schreef:....je hebt toch een relationele basis met je vrouw en ik neem aan, dat jullie al wat langer bijmekaar zijn en ieder de andere al goed kent.....dus daar moet toch begrip voor het een en andere zijn......

....ik zal zeggen, doe rustig aan en praat bijtijds met je vrouw over je geheime verlangens.....misschien valt het allemaal erg mee.....wellicht stoot jij op begrip en jullie kunnen dit ruimte geven en misschien is het zelfs un aanvulling in jullie samenleving....

Openheit doet soms wonderen werkelijkheit worden, jullie zullen zeker nie het eerste stel zijn, waar zulke verlangens ruimte krijgen :wink:

Mara
Mijn vrouw en ik kennen elkaar zeg 20 jaar, er is dus wederzijds respect en begrip..................in hoeverre in deze....ik hoop genoeg.....ik dank je voor je advies..........zal zeker eea verder overwegen :wink: AnitaMichelle
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Anitamichelle schreef: En Morb heeft gelijk als ze zegt dat mijn vrouw puur een man getrouwd heeft........dat extraatje erbij zat niet in de huwelijksnota vermeld.
Ehm, Mara mag mij Morb noemen omdat we elkaar al een tijdje kennen en voornamelijk omdat ze een lekker ding is. Zo close waren wij nog niet met elkaar geloof ik. En als we dat volgens jou wel zijn, dan wil ik wel even weten hoe je jouw naam afkort. Dat extraatje tsja. Het zou me niet verbazen dat je vrouw dat als minpunt aanmerkt. Hoe lollig jij er ook over doet.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Tara
dagelijks aanwezig
Berichten: 172
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 0:29
Locatie: Ergens in het Gelderse (Genderse?) land

Bericht door Tara »

Nannette schreef:Het is niet altijd en voor iedereen een keuze.

Voor mij voelde het op het moment dat het gevoel van vrouw zijn weer heel hard aan de oppervlakte kwam als geen keuze, daar waar ik eigenlijk wel wilde dat het een keuze zou zijn voor me.

Voor mij voelde het toentertijd als slikken of stikken om maar een toepasselijk gezegde te gebruiken.
Dat klinkt als hooguit een keuze tussen leven en dood en dan kun je dat inderdaad geen keuze meer noemen.
Ik red het wel, maar het is niet makkelijk.
Zou het makkelijker zijn om travestiet te zijn?
Ik heb geen idee, want ik weet niet hoe dat is.
En dan maar voor de travestieten:
Voelen jullie je thuis tussen mannen of vrouwen of komt beide voor?
En hoe staat het met wat meestal als vrouwelijke eigenschappen aangemerkt wordt?
B.v. 2 dingen tegelijk kunnen doen en noem verder zelf nog het één en ander.
Ik ben wel nieuwsgierig hè of valt dat wel mee?
Of vindt iemand het gewoon gezwets of gezeur?
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Morb schreef:......en voornamelijk omdat ze een lekker ding is.
Goh.....wat ben je toch een lieve schat zeg :D

@Mods.....waarom hebben we hier geen knuffel en knoeddel emoticon :roll:
Anitamichelle schreef:......zal zeker eea verder overwegen :wink:
Maarja.....alleen overwegen :roll:

Jullie kennen mekaar dus al lang en willen jullie zeker nog verder leren kennen.....als je nie wil, dat het T* jou geheim blijft :roll:

Succes met je verdere stappen in die opzichte

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Mara schreef:@Mods.....waarom hebben we hier geen knuffel en knoeddel emoticon :roll:
Misschien tijd voor een knuffel- en knoeddelhoekje? :D

Ik hou wel van knuffelen en knoeddelen.... :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Babette schreef:
Mara schreef:@Mods.....waarom hebben we hier geen knuffel en knoeddel emoticon :roll:
Misschien tijd voor een knuffel- en knoeddelhoekje? :D

Ik hou wel van knuffelen en knoeddelen.... :D

Groetjes en liefs,

Babette.
Hier lieverd, alvast een knuffel van mij! :wink:
AfbeeldingAfbeelding
liefs,
Betteke
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

betteke schreef:
Babette schreef:
Mara schreef:@Mods.....waarom hebben we hier geen knuffel en knoeddel emoticon :roll:
Misschien tijd voor een knuffel- en knoeddelhoekje? :D

Ik hou wel van knuffelen en knoeddelen.... :D

Groetjes en liefs,

Babette.
Hier lieverd, alvast een knuffel van mij! :wink:
AfbeeldingAfbeelding
En van mij knuffels terug!

Groetjes en liefs,

Babette.

AfbeeldingAfbeelding
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Leuk dat M & M elkaar zo leuk vinden .....

Mag ik er als dinnetje nog effe bij (tussen hoeft nie meteen) ? :)
De derde M zeg maar ............ :D

Mel
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

lief dinnetje schreef:Mag ik er als dinnetje nog effe bij (tussen hoeft nie meteen) ? :)
Tuuuuuurlijk hoor......als je je gedraagt tenminste :D

M
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Het wordt alleen maar nog gezelliger dus. En daar is niks mis mee.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nannette schreef:Het wordt alleen maar nog gezelliger dus. En daar is niks mis mee.
Laat ons un trav.org-fietstocht organiseren.... :D
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

als ik het tempo van Melina niet hoef te volgen lijkt het me best gezellig :-)

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Irene schreef:als ik het tempo van Melina niet hoef te volgen lijkt het me best gezellig :-)
Ik ben ook nie de snelste met mun mountainbike hoor.....kword nog regelmatig ingehaald in de stad door gewone fietsers :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie