seksuele relatie

Algemeen

Moderator: Moderators

Florence
ff weer wat posten
Berichten: 75
Lid geworden op: do nov 10, 2005 10:14
Locatie: noord Belgie

seksuele relatie

Bericht door Florence »

In Miks travestie notities lees ik:

In een normale man-vrouw relatie is sex het bindmiddel,bij travestie of transgender heeft de man vaak een relatie met zijn vervrouwelijkte beeld opgebouwd,daardoor wordt de vrouw makelijk seksueel overbodig of minder belangrijk.Ik herken dit duidelijk bij mezelf,sta ik hier samen met de schrijver alleen in, of is dat bij jullie ook zo?

Groetjes Florence.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Nee. Maar het komt best veel voor en met een duur woord heet het autogynefilie. Als je de tongen los wilt maken, dan is dat gecombineerd met J. Michael Bailey een goed onderwerp. ;) Google maar eens wat rond. Mik is trouwens geen professional. Hij heeft gewoon her en der wat bij elkaar geharkt en doet daar nogal gewichtig over. (En ja, da's mijn waardeoordeel.)
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

En voor je op Bailey's "onderzoek" reageert, lees even dit artikel op Het Continuum.
Je kunt beter Vennix lezen. Gendertranspositie is het sleutelwoord.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Ajira
dagelijks aanwezig
Berichten: 236
Lid geworden op: di jan 01, 2008 12:39
Locatie: 's-Hertogenbosch

Bericht door Ajira »

uh.. nou eigenlijk... bij transgenderisme is het meer dat de T* haar penis niet wil gebruiken, door medicijnen minder Testosteron heeft en dat daarom de sex minder belangrijk is. Heeft echt geen ruk met zelfverheerlijking te maken. Of dat bij travestie ook zo is, weet ik niet.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Het begint al. ^^
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Me rest de vraag, hoe veel transgenders of transgenderactivisten(wat zijn dat eigenlijk :roll: ) hebben eigenlijk een funtionerende seksuele relatie :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik heb ooit een keer - uit betrouwbare bron - over een transprostituee gehoord die haar penis de dag voor de srs nog verhuurde. Maarreh, poll?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Morbide schreef:Ik heb ooit een keer - uit betrouwbare bron - over een transprostituee gehoord die haar penis de dag voor de srs nog verhuurde. Maarreh, poll?
Nou, ik vind da nie zo erg Morb, ik liet in alle openheid nog lekker un blowjob toe van un exvriendin van me vlak voor mun srs......ik zei wel stop, want opeens waren ze in die discotheek Shithammer van Numb aan het spelen en daarop dansen leek me wel meer iets :D
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik hing er ook geen oordeel aan op. Ik bedoelde er enkel mee te zeggen dat het moeilijk is af te meten aan gebruik van genitaliën of iemand trans is of niet. Ik leer nog iedere dag en zie mensen steeds meer redenen aandragen waarom hun gender hen niet past. Je zou bijna gaan denken dat niks me meer verbaast. Da's dan weer niet zo. =P Ik zat er ook heel anders in, als je wou dat het niks meer werd dan moest je proberen om me een blowjob te geven.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Morbide schreef:Ik hing er ook geen oordeel aan op.
Maar ikke wel....en met name, dat er zoveel dingen zijn waar ik helemaal in op kan gaan.....ken jij bij toeval het bovengenoemde stuk van dit industrial-orcest.....????

Gaaf man....beter dan 10 orgasmen achter mekaar 8)
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Mara schreef:ken jij bij toeval het bovengenoemde stuk van dit industrial-orcest.....????

Gaaf man....beter dan 10 orgasmen achter mekaar 8)
Wauw.... :D Klinkt behoorlijk vermoeiend! :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Babette schreef:Wauw.... :D Klinkt behoorlijk vermoeiend! :D
Seks is eerder voor mannen vermoeiend :lol:

Maarja, bij dit stuk komen ongekende krachten los 8)
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Mara schreef:Seks is eerder voor mannen vermoeiend :lol:

Maarja, bij dit stuk komen ongekende krachten los 8)
nou, ik ken ook dames die na een orgasmetje of wat bekaf en totaal van de planeet zijn.... :wink:

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik weet niet zo goed wat normaal is, heb geen vergelijkingsmateriaal uit de eerste hand. Of seks het bindmiddel is van een normale relatie weet ik ook niet. Zeker in het begin van de relatie, maar hoe dit op termijn uitwerkt weet ik niet. Uitspraken van derden zijn vaak onbetrouwbaar, omdat de meeste mensen op dit gebied 'gewenste' antwoorden geven.

Irene
Kleine stapjes
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Ik weet niet of seks hèt bindmiddel in een goede relatie is; persoonlijk vind ik communicatie het belangrijkste. Een fijne seksuele relatie is wel een geweldig toetje; de kers op de taart, zeg maar... :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Plaats reactie