Het plaatsen van een datingadvertentie en de resultaten

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
antoinette41
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: vr jul 30, 2004 2:25
Locatie: heemstede

Het plaatsen van een datingadvertentie en de resultaten

Bericht door antoinette41 »

Ik plaats niet zo vaak wat hier, ook door gebrek aan tijd, druk en druk.
Onlangs had ik voor de gein een datingadvertentie geplaatst,en niet een sexueel gerichte etc.., gewoon normaal.
Om eens te kijken wat er nu allemaal zo op reageert, de gevraagde leeftijd was 35-55jaar geen ellende en geen huwelijk, en verplichting daar naar toe.
150 mensen hebben er gereageerd in 3 weken.
Allemaal willen ze een ding en dat is nou niet het allerbelangrijkst.
Verder hebben ze allemaal wel een ding gemeen, ze zien ons echt als erbij, en dat is jammer.
Heeft iemand hier weleens zoiets gedaan en is er wat uit voort gekomen?
p.s. ik had al leuk iemand ontmoet die het goed voor elkaar heeft, dus zoekende was ik niet.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik lees die contactadvertenties zelden en het meeste is ook de moeite van het lezen niet waard, toch kan ik het niet laten af en toe weer eens te lezen. Jaren geleden heb ik zelfs een keer gereageerd op een nette advertentie.
Zelf heb ik vorig jaar een keer een oproep gedaan om te gaan winkelen, daar heb ik nul reactie op gekregen.
Ik denk dat het aantal reacties te maken heeft met de manier waarop de advertentie is opgesteld, dat zeg ik zonder de bovengenoemde advertentie te hebben gelezen overigens.

Irene
Kleine stapjes
pam
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: za dec 29, 2007 22:24
Locatie: Eindhoven

Bericht door pam »

Hallo Antoinette, in mijn ervaring is het soort reacties niet zo zeer afhankelijk van je gender geschiedenis, maar meer van het soort mannen dat op dating sites actief is. Ik ben redelijk actief geweest op dating sites, en kom dat soort reacties ook tegen als ik niets over mijn verleden vertel. Dat is overigens ook wat ik hoor van vriendinnen (biologische). Heb het ook geprobeerd met het noemen van mijn TS verleden, en dat geeft inderdaad daarnaast reacties van nieuwsgierige mannen... we zijn tenslotte ook bijzonder.
Mijn ervaring met dating sites is dat het een goede gelegenheid is om een one-night stand te vinden, maar dat het vinden van een levenspartner stukken moeizamer is.
antoinette41
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: vr jul 30, 2004 2:25
Locatie: heemstede

Bericht door antoinette41 »

Hi Pammelijntje

Ja, de meeste doen alles stiekem, je lacht je kapot wat ze allemaal te vertellen hebben het aantal reacties is bijna 300 op een kijkersaantal van 3200.
Een werd ik helemaal gek van, die wilde met alle geweld een ts, en uiteindelijk kwam het eruit, dat hij zelf ook met vrouwelijke gevoelens zat, ja dat zocht ik niet.
Maar het is best leuk om een keer zoiets te doen, als moeders de vrouw er niet is dan vinden ze ons geweldig, toch wel hyprocriet.
antoinette
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Plaats reactie