Vraagtekens..

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Lief dinnetjes schreef:
Aan de andere kant om de klanten (de 'echte' mannen die 75 Euro moeten betalen) ter wille te zijn, kunnen jullie eventueel met blauwe en roze lintjes werken.
Uiteindelijk kan het handig zijn dat een T-lover meteen ziet dat het om iemand gaat met of zonder een mannelijk geslachtsdeel aanwezig.
Als ik de bijdrages van Mila vroeger zo heb gelezen dan kan het wel voor een T-lover van belang zijn om te weten of er nog iets aanhangt.
Ik mag toch hopen dat je dit als grap bedoeld he.

Irene
Kleine stapjes
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

blauwe en roze lintjes

ik vind um erg grappig in deze context
wat ik nog mis zijn groene blauwe en paarse voor mensen die niet tussen roze en blauw willen kiezen :wink:

(tot zover de verlichte note in de discussie;)
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Irene schreef:Lief dinnetjes schreef:
Aan de andere kant om de klanten (de 'echte' mannen die 75 Euro moeten betalen) ter wille te zijn, kunnen jullie eventueel met blauwe en roze lintjes werken.
Uiteindelijk kan het handig zijn dat een T-lover meteen ziet dat het om iemand gaat met of zonder een mannelijk geslachtsdeel aanwezig.
Als ik de bijdrages van Mila vroeger zo heb gelezen dan kan het wel voor een T-lover van belang zijn om te weten of er nog iets aanhangt.
Ik ben bang van niet...

Jezus Melina!
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Irene schreef :

Joy heeft het al opgevangen ....dat noemen ze sarcasme.
Het doortrekken van het prijsbeleid op de dansvloer zeg maar. :wink:
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

ik denk dat er maar 1 oplossing is, bij de deur de broek of rok ff omlaag om te bepalen wie wat moet betalen

lijkt me het meest fair
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Tja, dan vind ik ook dat iemand met borsten minder moet betalen dan iemand zonder borsten, dat compenseert dat ding daaronder een beetje...
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

en wat had je in gedachten voor manier om te bepalen wie borsten heeft en wie niet? :wink:
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Dress code was toch dressed?

Irene
Kleine stapjes
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

als ik zo fotos bekijk van diverse feesten fun for 2 enzo,is dat een heel breed begrip :wink:
lief dinnetje
Eredivisie

Joyy schreef :

blauwe en roze lintjes

ik vind um erg grappig in deze context
wat ik nog mis zijn groene blauwe en paarse voor mensen die niet tussen roze en blauw willen kiezen

Oeps, inderdaad bedankt Joyy ik was weer even de transgenders, inbetweenies, Two-spirits enzo vergeten.
lief dinnetje
Eredivisie

Cloe schreef :

Tja, dan vind ik ook dat iemand met borsten minder moet betalen dan iemand zonder borsten, dat compenseert dat ding daaronder een beetje...

Iedereen heeft toch borsten ? Enkel de maat zal wat verschillen , maar ok.
Je kan ook met 3 lintjes werken hier.
Natuurlijk, siliconen of plakborsten (of elk andere externe te bevestigen oplossing)
Maakt het voor de TS Lover toch overzichtelijk, dan weet deze meteen wat te verwachten......

Denken jullie dat het ook handig is om aan te geven dat het om iemand met pruik, haarstuk of eigen haar gaat ?
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Joyy schreef:en wat had je in gedachten voor manier om te bepalen wie borsten heeft en wie niet? :wink:
Meetlint? Stel een maat vast en je bent klaar.
Iedereen heeft toch borsten ? Enkel de maat zal wat verschillen , maar ok.
Als er niets uitsteekt heet het een borst geloof ik, niet borsten. Ik zou anders niet weten waar de uitdrukking 'die vrouw heeft geen borsten' vandaan moet komen, behalve dan uit CSI.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Moobs = 40 euri, boobs 20. =P
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
chica
dagelijks aanwezig

Bericht door chica »

Tis TE erg...
En ik zat eerst zelfs nog te denken of dit niet iets voor mn partner en mij was..
Een parenclub maakt de zaak al lekker laagdrempelig. En op een avond waarop je je als vrouw toch serieus genomen zou moeten worden...
"hallo mevrouw, mannentarief graag"

Heb t draadje (nee, niet alles) meegelezen.
Thanks, k blijf lekker thuis..
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Waarom wordt er zo moeilijk gedaan...?? Ik heb un ideetje....waarom brengt nie iedereen z'n laatste loonstrookje mee en betaald bvb een a twee keer de uurloon als entree, werkelozen betalen procentueel naar hoogte van de uitkering.....ik vind het alleen maar gerecht en het gezeur is over..... :wink:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie