Moet het travestie.org-feest doorgaan met dit prijsbeleid?
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Moet het travestie.org-feest doorgaan met dit prijsbeleid?
Gezien de threads rond het prijsbeleid: als we weten wat we nu weten, moet het travestie.org-feest dan doorgaan met de huidige prijzen?
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- Forumdiva
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Hoi,
Het prijsbeleid wordt volgens mij vastgesteld door Mystique, niet door T.org. Dat is vervelend, want ik vind het bijvoorbeeld ook niet correct dat een T die haar vriend meebrengt niet beschouwd wordt als een stel, maar als een alleengaande T en een alleengaande man.
Helaas is er weinig aan te doen. Het Europese Hof heeft, als ik het me goed herinner, een aantal jaren geleden een uitspraak gedaan waarin werd gesteld dat disco's verschillende entreeprijzen mogen hanteren voor mannen en vrouwen, en dat zal dus ook voor parenclubs gelden. Als ik het me verkeerd herinner lees ik het graag. (Heb nu effe geen tijd om het op te zoeken.)
groetjes,
Monica
Het prijsbeleid wordt volgens mij vastgesteld door Mystique, niet door T.org. Dat is vervelend, want ik vind het bijvoorbeeld ook niet correct dat een T die haar vriend meebrengt niet beschouwd wordt als een stel, maar als een alleengaande T en een alleengaande man.
Helaas is er weinig aan te doen. Het Europese Hof heeft, als ik het me goed herinner, een aantal jaren geleden een uitspraak gedaan waarin werd gesteld dat disco's verschillende entreeprijzen mogen hanteren voor mannen en vrouwen, en dat zal dus ook voor parenclubs gelden. Als ik het me verkeerd herinner lees ik het graag. (Heb nu effe geen tijd om het op te zoeken.)
groetjes,
Monica
Ik ben mezelf.
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Anders. Het antwoord nee (en eigenlijk deze poll) vind ik onzinnig, het feest gaat toch wel door (veel plezier nogmaals) en je moet hetero's ook niet over het wel of niet aanvaardbaar vinden van voornamelijk homodiscriminatie laten stemmen. Wat de organisatie betreft blijft de aankondiging op deze site zoals ie is, wat mij betreft niet. Dat wat wel of niet een koppel is kan écht niet. Plak een mea culpa aan de uitnodiging, maak er een exclusief hetero festijn van, wat dan ook maar doe niet alsof dit alleen op het forum bestaat.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- mireille
- Eredivisie
Gewoon door laten gaan, kom nou....
En met al die ophef mag je hopen dat ze volgend jaar nog zin in hebben... of krijgen we dan een poll over het uitblijven van een feest ?
Wat een gedoe zeg....
En met al die ophef mag je hopen dat ze volgend jaar nog zin in hebben... of krijgen we dan een poll over het uitblijven van een feest ?
Wat een gedoe zeg....
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik heb op anders gestemd, omdat in mijn optiek het prijsbeleid niet de issue is, maar de de omschrijving van koppels, wie dat bepaald doet er niet zo veel toe, maar je mag van een partner toch minimaal verwachten dat die zich aan de wet houdt, onafhankelijk of diegene het financiële risico draagt of niet. Iedereen mag kortingen geven op allerlei gronden, bijvoorbeeld iedereen met een rode auto 5% korting, met blauwe ogen 10% korting, maak er maar iets van, maar de opmerking een koppel is een man en een vrouw kan gewoon echt niet.
Desalnietemin hoop ik dat het voor een ieder een succes wordt.
veel plezier,
Irene
Desalnietemin hoop ik dat het voor een ieder een succes wordt.
veel plezier,
Irene
Kleine stapjes
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ongelofelijk.
Als er een draadje over op slot gaat omdat alles inmiddels wel is gezegd gaan we op 3 andere plaatsen verder. Creeren we zelfs een poll, mede om er bij van dienst te zijn dat zo min mogelijk mensen het feest zullen bezoeken. Ik neem aan dat ik jullie niet tegenkom daar, maar anders zou ik er toch ook echt geen zin meer in hebben. Bedankt namens de mensen die nu niet meer (durven) komen.
NB: Betalen jullie abonnementsgeld voor org? Volgens mij is het liefdewerk oud papier, en mogen we al blij zijn als er mensen zijn die iets willen doen, en nog iets voor elkaar krijgen ook.
Claudia Zomer
Als er een draadje over op slot gaat omdat alles inmiddels wel is gezegd gaan we op 3 andere plaatsen verder. Creeren we zelfs een poll, mede om er bij van dienst te zijn dat zo min mogelijk mensen het feest zullen bezoeken. Ik neem aan dat ik jullie niet tegenkom daar, maar anders zou ik er toch ook echt geen zin meer in hebben. Bedankt namens de mensen die nu niet meer (durven) komen.
NB: Betalen jullie abonnementsgeld voor org? Volgens mij is het liefdewerk oud papier, en mogen we al blij zijn als er mensen zijn die iets willen doen, en nog iets voor elkaar krijgen ook.
Claudia Zomer
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
-
- ForumFan
Bedankt Claudia voor je antwoord. Eigenlijk zeg je precies zoals ik er over denk. Gewoon een feest organiseren en dan dit muggezifterij over het prijsbeleid. De organisatie heeft zijn best gedaan om één en ander recht te zetten. Gebonden aan de voorwaarden van de ander zijn ze met hun in zee gegaan om ons de gelegenheid te geven om een jaarlijks feest te hebben.
Alles is uitgelegd in de andere treads en toch wordt er door gegaan en nu weer met deze poll. Vechten op de barricades is wel goed maar om dan ook alles maar te vernietigen om je eigen mening te behouden vind ik niet juist.
Soms mag je wat geven en soms kan je wat nemen.
Het poldermodel heeft ons landje groot gemaakt. Ik denk dat dit ook in onze wereldje groot kan maken. Immers in mijn ogen getuigt dit van respect voor alle meningen
Alles is uitgelegd in de andere treads en toch wordt er door gegaan en nu weer met deze poll. Vechten op de barricades is wel goed maar om dan ook alles maar te vernietigen om je eigen mening te behouden vind ik niet juist.
Soms mag je wat geven en soms kan je wat nemen.
Het poldermodel heeft ons landje groot gemaakt. Ik denk dat dit ook in onze wereldje groot kan maken. Immers in mijn ogen getuigt dit van respect voor alle meningen
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Nog maar een keertje voor alle duidelijkheid: dit gaat echt niet om een persoonlijke mening, maar om een principe over gelijkwaardigheid, menswaardigheid en menselijkheid. Is dat zo moeilijk om te begrijpen? Een ieder heeft daar haar eigen verantwoordelijkheid in om haar geheel eigen afweging te maken, vrijheid, blijheid! Maar dat houdt, mijns inziens, niet in, dat je maar meningen moet muilkorven omdat die jouw argument of feestje toevallig niet welgevallig zijn...dhiamara schreef:Vechten op de barricades is wel goed maar om dan ook alles maar te vernietigen om je eigen mening te behouden vind ik niet juist.
Vernietigen doe je door te discrimineren...
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Het gaat er m.i. ook niet om dat een mening niet gehoord of gezegd zou mogen worden, maar wel dat het niet eindeloos herhaald zou hoeven worden, want dan gaat het er alleen nog om schuldigen aan te wijzen en je eigen gelijk te halen. Mensen steken hun nek uit, maken daarbij fouten, of vergeten bepaalde dingen te bedenken, en daar komt een reactie op. Prima. Johnn heeft namens travestie.org meer dan genoeg gereageerd waaruit blijkt dat ook hij niet helemaal tevreden is over hoe het is gelopen. Voor nu niets meer aan te doen, maar er zal ongetwijfeld voor een volgende keer van geleerd zijn. Wat heeft het dan nog voor zin er tot in alle eeuwigheid over door te gaan, en alles opnieuw te gaan zeggen wat al gezegd is? Dan is het inderdaad niet meer je mening geven, maar zoals dhiamara opmerkt een kwestie van "vernietigen"
Claudia Zomer
Claudia Zomer
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Diepe zucht! Het gaat er ook helemaal niet om om schuldigen aan te wijzen. Als andere mensen discriminatie op hun conto willen nemen of daar niet zo zwaar aan tillen, moeten ze dat vooral doen. Dat is uitsluitend hun verantwoordelijkheid. Als jij die verantwoordelijkheid neemt, moet jij daar mee leven, niet ik.
Maar maak anderen die dat niet wensen te doen niet uit voor zeurpieten of feestvreugdeverstoorders (leuk scrabblewoord trouwens). Voor sommige mensen, en daar ben ik er een van, is elke vorm van discriminatie volstrekt onwenselijk en wat mij betreft kan dat niet vaak genoeg benoemd worden.
Je hoeft overigens niet bang te zijn dat je m'n partner en mij daar tegen komt. Wij wensen ons niet te schikken naar een dicriminatoir toelatingsbeleid.
Tot slot vind ik de opmerking over abonnementsgeld echt een zwaktebod! Misschien voelt het voor je "gelijkwaardiger" als we allemaal lidmaatschapsgeld betalen? Van mij mag het! Onmiddellijk doen! Dan kun je namelijk je toegangsbeleid afstemmen op leden en niet-leden (marginaal prijsverschil), en ben je van het hele gesodemieter af!
Maar maak anderen die dat niet wensen te doen niet uit voor zeurpieten of feestvreugdeverstoorders (leuk scrabblewoord trouwens). Voor sommige mensen, en daar ben ik er een van, is elke vorm van discriminatie volstrekt onwenselijk en wat mij betreft kan dat niet vaak genoeg benoemd worden.
Je hoeft overigens niet bang te zijn dat je m'n partner en mij daar tegen komt. Wij wensen ons niet te schikken naar een dicriminatoir toelatingsbeleid.
Tot slot vind ik de opmerking over abonnementsgeld echt een zwaktebod! Misschien voelt het voor je "gelijkwaardiger" als we allemaal lidmaatschapsgeld betalen? Van mij mag het! Onmiddellijk doen! Dan kun je namelijk je toegangsbeleid afstemmen op leden en niet-leden (marginaal prijsverschil), en ben je van het hele gesodemieter af!
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Van mij uit: ik was op basis van de threads erg benieuwd hoe de getalsverhoudingen nu zaten tussen zowieso-feesten-ondanks-prijsbeleid; toe-dan-maar-voor-deze-ene-keer en over-my-dead-body. Mij verbaast de uitslag: ik had verwacht dat "toe-dan-maar-voor-deze-ene-keer" meer aanhangers zou krijgen.
De discussie zelf is ook wat mij betreft lang genoeg gevoerd.
En voor minimaal de 4e keer: ik wens iedereen die wel naar het feest gaat een knal-feest toe.
Groetjes,
Frederique
De discussie zelf is ook wat mij betreft lang genoeg gevoerd.
En voor minimaal de 4e keer: ik wens iedereen die wel naar het feest gaat een knal-feest toe.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Dat weet ik niet zeker. Als je kijkt op de site van Mystique, zie je dat alle prijzen hetzelfde zijn als op hun avonden. Alleen de T's betalen nu 40 euro i.p.v. de 35 die Mystique vraagt. Waar dat vandaan komt weet ik niet.Monica Dreamgirl schreef: Het prijsbeleid wordt volgens mij vastgesteld door Mystique, niet door T.org.
Ik ga. Simpelweg omdat 40 euro voor een feest niet duur is. Als je 6 whisky's drinkt en lekker eet, heb je t er al uit. En die 6 whisky's kunnen er al in anderhalf uur in zitten
Over het hele gebeuren rondom wel of geen discriminatie ga ik me niet bemoeien. Snap eerlijk gezegd ook niet echt waarom sommigen blijven hameren, zeiken en zeuren over discriminatie terwijl ze zelf niet eens komen. Als je 1 keer je mening er over geeft is dat goed, maar continu niks anders doen dan kritiek spuien tegenover de organistoren vanwege de regels, gaat erg ver. Als je t zo veel beter denkt te weten, daag ik je uit om volgend jaar het kerstfeest te organiseren en dan zonder dat er ook maar 1 fout of reden tot kritiek in zit!
Als zelfs de natuur fouten maakt door ons niet in het juiste lijf te stoppen, waarom zou n mens dan geen fout kunnen maken?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!