Vaginale dilatatieset

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Vaginale dilatatieset

Bericht door ik ben hier niet meer »

Tot nog toe heb ik altijd met vibrators de vagina 'onderhouden'. Vanwege te veel spanning ben ik in opdracht van dr. Karim bezig met bekkenbodemspieroefeningen. Mijn fysiotherapeute had recent een nieuw product van een leverancier gezien, een dilatatieset. Ik heb wel eens gekeken naar zo'n set op internet, maar vond ze altijd erg duur. Deze set is te koop voor € 39,50. Alleen niet rechtstreeks bij het bedrijf, maar oa via fysiotherapeuten.
http://www.pelvitec.nl/ Op deze site is het te vinden, seksuologie en dan producten. Ik weet niet of anderen ervaringen hebben met zo'n set, of dat er ook nog andere tegen zo'n prijs in Nederland te koop zijn, ik vind het in ieder geval zeer betaalbaar.
Chan
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Chan »

ik neem aan dat je het al lang gekocht hebt, maar wat ze op die site met een plaatje als het door jou gewenste produkt laten zien, dat zijn toch gewoon 4 in grootte verschillende dildo's eigenlijk, zou je dan dus ook zelf in de sexshop om de hoek kunnen kopen, of zie ik het nou te simpel. Overigens voor mij als pré-op TSje in hormoonfase nog niet aan de orde, maar ben me natuurlijk al wel een tijdje goed aan het informeren over dit soort onderwerpen, opdat ik tzt beslagen ten ijs kom...
ben oersaai, dus nix te vertellen
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Je koopt in de seksshop niet 4 verschillende vibrators die in deze grootte verschillen, en het handige is dat er een handvat aan zit. En ze zitten verpakt in een harde koker die iets langer is dan een brillenkoker en iets dikker, maar wel iets in de orde van grote ligt. En 4 vibrators kopen is ook niet goedkoop.... En van het vibreren kreeg ik snel genoeg, en is ook totaal niet nodig.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Tja...probeer dat maar....4 in doorsnede verschillende vibs in de seksshop te krijgen....nie eenvoudig nee....

....nou, ik ben binnenkort bij Dr Chet en laat hem mun poesje eens bekijken en misschien kan die nog eens wat voor mij betekenen.....ik ben namelijk niet de diepste en opreken kan ik de boel ook nie fatsoenlijk.....mvr Krege heeft namelijk bij mij voor het eerst met een andere methode gewerkt waarbij je nie zo heel wijd van word....alles diliteren heeft het nie wijder gemaakt zo dat het nie zo meevalt als ik met mannen vrij....het gaat net....maar dan ook net....en een echt grootgeschapen man was er nog nie bij :roll:

Zal me wel het daar in Thailand te verkrijgende setje kopen....

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Veel succes alvast in Thailand ! Dieper zou kunnen bij mij, breder niet omdat de ruimte tussen het schaambeen niet groter is bij mij, maximale breedte is gebruikt.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nannette schreef:Veel succes alvast in Thailand ! Dieper zou kunnen bij mij, breder niet omdat de ruimte tussen het schaambeen niet groter is bij mij, maximale breedte is gebruikt.
Joar thx Nanette....maar het is nog 60 keer slapen tot het zo ver is....jammer eigenlijk....nu met de rust vanwegen de wereldwijde ressessie had ik nu al kunnen gaan.....tis toch nu weinig te doen op werk...... :roll:
betteke
dagelijks aanwezig

Bericht door betteke »

Mara schreef:Tja...probeer dat maar....4 in doorsnede verschillende vibs in de seksshop te krijgen....nie eenvoudig nee....

....nou, ik ben binnenkort bij Dr Chet en laat hem mun poesje eens bekijken en misschien kan die nog eens wat voor mij betekenen.....ik ben namelijk niet de diepste en opreken kan ik de boel ook nie fatsoenlijk.....mvr Krege heeft namelijk bij mij voor het eerst met een andere methode gewerkt waarbij je nie zo heel wijd van word....alles diliteren heeft het nie wijder gemaakt zo dat het nie zo meevalt als ik met mannen vrij....het gaat net....maar dan ook net....en een echt grootgeschapen man was er nog nie bij :roll:

Zal me wel het daar in Thailand te verkrijgende setje kopen....

groetjes

Mara
Goh Mara, jij bent ook echt en pechvogel he!?
Hopelijk gaat vanaf nu alles voorspoedig met jou.
Heb eigenlijk nooit stil gestaan bij die diepte, en ook nooit problemen ermee gehad.Sinds ik er meer op let lijkt het meer problemen op te leveren :-? maar ik denk dat het wat meer tussen mijn oren zit :wink:
Oefening baart echt kunst , en "the real one"voelt gelukkig prettiger aan als zo'n kille dillator! :roll:

Ik ben wel heel benieuwd of ze in Thailand nog iets aan die diepte kunnen doen......ik heb het gelukkig niet nodig, maar ik denk dat het voor anderen zeker perspectieven zou kunnen geven!Wat is trouwens de gemiddelde diepte van een neo-vagina(wat een *** woord trouwens)!
liefs,
Betteke
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Hey Betteke, zooooo ondiep ben ik dan nu ook weer niet hoor.....maar de 11-12 cm vind ik toch un klein beetje weinig en ik vind eerder de wijde un probleem.....ik krijg het echt nie verder opgerekt dan kleine 3 cm....ergens is het alsof er een staalkabel inzit die het hele boel in wijde bepeerkt.....tjaaaa.....

.....tjaa en dan wil ik het eea nog laten doen om het optisch beter te laten uitzien......bij Krege was meer de funktionaliteit belangrijk....niet dat het erg eruitziet, maar toen bij tweede ingreep scheurde me de mons-pubis-naad weer un stuk open en dat maakt, dat de buitenste schaamlippen nu ietsje uit mekaar staan....dus, das geen groot ingreep en zal nie veel kosten....

....gezien ik toch un heel lieve thaise/belgische werkcollega heb, die trouwens net naast me staat met zijn truck, wil ik later wel de oponthoud en un kleine vakantie bij hem thuis verbinden en nu al Dr Chet naar de possebilitys vragen.....

....maar nu eerst de FFS....en daar verheug ik me echt al op.....ook is het nu ff heel moeilijk Thailand in te komen.....het vliegveld is ff dicht volgens mijn collega, want hij wou nu ook naar huis maar blijft nog maar ff in Europa en wacht af hoe de verdere politische ontwikkelingen daar zijn.....

....komt wel allemaal goed....ik ben wel optimistisch hoor!

groetjes

Mara
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nannette schreef:Veel succes alvast in Thailand ! Dieper zou kunnen bij mij, breder niet omdat de ruimte tussen het schaambeen niet groter is bij mij, maximale breedte is gebruikt.
Dat komt allemaal goed Nanette en nee, bij mij kan het nog in breedte, maar ergens beperkt het bekkenbodemspiertje de wijde.....en nie zomaar.....echt zoals ik zei, net als met een stalen kabel.......ergens is Schluss.....verder gaat niet en dat vind ik best jammer en het doet echt zeer als ik het forceer.....

groetjes Mara
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Hoi Mara
Mara schreef:Dat komt allemaal goed Nanette en nee, bij mij kan het nog in breedte, maar ergens beperkt het bekkenbodemspiertje de wijde.....en nie zomaar.....echt zoals ik zei, net als met een stalen kabel.......ergens is Schluss.....verder gaat niet en dat vind ik best jammer en het doet echt zeer als ik het forceer.....

groetjes Mara
Weleens gedacht aan bekkenbodemspier oefeningen ? Ik ben daar nu in opdracht van dr. Karim mee bezig, omdat bij mij het ook te strak was. Je moet er wat tijd aan besteden, maar het helpt wel bij mij. De oefeningen worden door een fysiotherapeut(e) aangeleerd en gecontroleerd.

groetjes, Nannette
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nannette schreef:Weleens gedacht aan bekkenbodemspier oefeningen ?
Ja Nannette, maar zoals ik zei....op gegeven moment is schluss en rekt de boel nie verder....un vriendin die ook bij Krege was....dus na mij en bij wie ze dus ook met dat nieuwe techniekske aan werken was is nu bij Dr Schaff in München geweest en is nu qua wijde en diepte optimaal....

....ik denk, dat ik mss ook eens op consult moet gaan in München en uns kijken of ik dat dan vergoed krijg....heb ook nog een te ver naar voren staande plasopening en rond de plasbuis nog zwellichaam over wat bij de seks opzwelt...dat moet ook nog verholpen en daar lijkt Dr Schaff heel goed in te zijn....maar we zullen nu eerst zien wat Dr Chet zegt....

groetjes

Mara
Plaats reactie