Amber79 schreef:Heeft zij ook een beeldscherm met braille dan?
...
Denk je wel eens na voordat je iets typt/zegt?
Nee?
Dat dacht ik al.
Klopt, je hebt echt helemaal gelijk. Ik ben blij dat je het doorhebt! Goh, wat kan je hier toch een hoop over jezelf leren. Bedankt! Wat kn je nog meer voor iets nuttigs over mij vertellen?
Wow...dit is echt heel erg knap. Iemand die me irl niet eens kent en me nog nooit echt gesproken heeft die exact denkt te kunnen vertellen hoe ik in elkaar steek. Hulde! Bij deze ben je mijn FFF van de week!
Ik heb niet alleen het gewicht van een olifant,ook de huid van zo'n dier. anders had ik nu kunnen zeggen:
Denk je wel eens na voordat je iets typt/zegt?
Nee?
Dat dacht ik al.
Om maar gelijk de stevigere mensen onder ons olifant te gaan noemen is ook niet lief hoor! (ja, ik gebruik een knipoog, probeer hem eens op te vatten zoals ie bedoeld is!)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Amber79 schreef:
Ik heb niet alleen het gewicht van een olifant,ook de huid van zo'n dier.
het schijnt dat olifanten dan wel een dikke huid hebben, maar ook een heeeeeel gevoelige
overigens vind ik de reactie van frederique een beetje overtrokken.
Joy heeft tijdens het beschrijven van de situatie heel duidelijk het voorval bij zichzelf gehouden.
Amber79 schreef:
Ik heb niet alleen het gewicht van een olifant,ook de huid van zo'n dier.
het schijnt dat olifanten dan wel een dikke huid hebben, maar ook een heeeeeel gevoelige
overigens vind ik de reactie van frederique een beetje overtrokken.
Joy heeft tijdens het beschrijven van de situatie heel duidelijk het voorval bij zichzelf gehouden.
Nou die lijken er inderdaad wel erg op! Had ik toch naar de markt moeten gaan.
Leuk paars jurkje (of rokje/truitje kan het niet goed zien) heb je aan.
Groetjes,
Anja