vraagje over de profielen
Moderator: Moderators
- Valeriecrane
- is nieuw hier
- Contacteer:
vraagje over de profielen
Hoi
Om te beginnen moet ik even zeggen dat ik niet wist waar ik dit juist kon plaatsen dus vergeef mij als ik onbeleefd ben geweest en een nieuw topic ben gestart (jullie mogen dit altijd verplaatsen naar de juiste plaats als het hier verkeerd staat)
Ik heb een vraagje over mijn profiel
Ik kan mijn profiel op de site nog bekijken, maar hij dient dringend bijgewerkt te worden, want blijkbaar ben ik al lange tijd niet meer op deze site geweest want er staat dat ik 27 jaar ben (intussen al 32, dus dat zegt genoeg). Nu kan ik echter niet meer vinden hoe ik op mijn profielpagina kan geraken, kunnen jullie mij helpen??
Mea culpa dat ik zolang deze site en forum uit het oog verloren ben, maar ik heb hem blijkbaar toch terug gevonden
Om te beginnen moet ik even zeggen dat ik niet wist waar ik dit juist kon plaatsen dus vergeef mij als ik onbeleefd ben geweest en een nieuw topic ben gestart (jullie mogen dit altijd verplaatsen naar de juiste plaats als het hier verkeerd staat)
Ik kan mijn profiel op de site nog bekijken, maar hij dient dringend bijgewerkt te worden, want blijkbaar ben ik al lange tijd niet meer op deze site geweest want er staat dat ik 27 jaar ben (intussen al 32, dus dat zegt genoeg). Nu kan ik echter niet meer vinden hoe ik op mijn profielpagina kan geraken, kunnen jullie mij helpen??
Mea culpa dat ik zolang deze site en forum uit het oog verloren ben, maar ik heb hem blijkbaar toch terug gevonden
Omdat, voor zover ik kan zien, die persoon zelf nogal vreemde uitspraken doet over anderen.Elsa schreef:Mijn vraag gaat over het profiel van een zekere Marianne. Hoe kan het toch dat dit profiel zoveel rare reacties oproept??
groetjes elsa
Als zij dan vervolgens gebombardeerd wordt met dezelfde "kritiek" is ze zielig.
Kwestie van wind zaaien, storm oogsten imho.
Re: vraagje over de profielen
http://www.travestie.org/html/forum/pro ... ditprofile ?Valeriecrane schreef:Hoi
~Hay-di
De reacties die ik tot nu toe van haar heb gekregen waren niet vreemd. Of t kan aan mij liggen hoor. Of zou t komen omdat ik dr gewoon als n medemens behandel die zijn/haar voor en nadelen heeft? Zoals ieder ander mens die heeft?Saartje schreef: Omdat, voor zover ik kan zien, die persoon zelf nogal vreemde uitspraken doet over anderen.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- Valeriecrane
- is nieuw hier
- Contacteer:
Bedankt Heidii,Heidii schreef:http://www.travestie.org/html/forum/pro ... ditprofile ?Valeriecrane schreef:Hoi
maar dat is het profiel van het forum dat heb ik intussen al gevonden, maar ik heb ook op de site een profiel en als ik daar aanduid wachtwoord vergeten stuurt hij een bericht naar mijn oude e-mailadres waar ik niet meer op kan.
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Weet je nog wel je profielnaam en het oude mailadres (ondanks dat je daar niet meer bij kunt)??Valeriecrane schreef:Hoi
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Je hebt gelijk.Amber79 schreef:De reacties die ik tot nu toe van haar heb gekregen waren niet vreemd. Of t kan aan mij liggen hoor. Of zou t komen omdat ik dr gewoon als n medemens behandel die zijn/haar voor en nadelen heeft? Zoals ieder ander mens die heeft?Saartje schreef: Omdat, voor zover ik kan zien, die persoon zelf nogal vreemde uitspraken doet over anderen.
Omdat jij geen rotreacties hebt gehad lieg ik, alweer...
Al die crap die het laatste jaar is gebeurt en gedelete is nooit voorgevallen.
Hoe verzin ik het toch iedere keer...
Wat er allemal is voorgevallen weet ik niet. Ik baseer mijn mening geheel op mijn eigen bevindingen en ervaringen. En tot nu toe heb ik geen enkel probleem met haar ondervonden.Saartje schreef: Je hebt gelijk.
Omdat jij geen rotreacties hebt gehad lieg ik, alweer...
Al die crap die het laatste jaar is gebeurt en gedelete is nooit voorgevallen.
Hoe verzin ik het toch iedere keer...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Mariane heeft altijd beweerd dat anderen onder haar naam commentaar hebben geplaatst op profielen. Ik weet ook al zeker dat ik weleens commentaar verwijderde die onder haar is geschreven waarvan ik dacht dat de schrijfstyle anders was dan wat zij hanteerde in haar eigen profiel.
Overigens kan Mariane zelf niet in het forum schrijven, omdat men haar voor haar (vermeende) overtredingen gebannd heeft. Ze kan dus haarzelf hier niet verdedigen tegen de aantijgingen.
Lisa
Overigens kan Mariane zelf niet in het forum schrijven, omdat men haar voor haar (vermeende) overtredingen gebannd heeft. Ze kan dus haarzelf hier niet verdedigen tegen de aantijgingen.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Doe ik het ff....Mariane is echt geen fake en geen griezel....ze bestaat echt en dat hoorde ik van un aantal truckers die haar kennen en diegenen zeggen, dat ze een erg lieve mens is en ik kan me nie indenken in mensen, die van die achterlijke reacties achter laten op haar profiel.....Lisa met een S schreef:Ze kan dus haarzelf hier niet verdedigen tegen de aantijgingen.
....ik heb het mij eens bekeken hoe sommige onder het profiel van Mariane tekeer gaan en kan alleen maar stellen, dat die reacties echt meer over de personen zeggen die zulke reacties achter laten, dan over Mariane zelf.
In truckerskringen wordt veel positiever en meelevender over haar gesproken!!!
Hier schuilen blijkbaar echt een paar idioten achter de anonimiteit van het internet en ik stel, dat deze mensen erg ontevreden met zichzelf zijn....
Just a little statement
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--