De Knuppel in het Hoenderhok

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

@ simoneV

zou het kunnen dat je je wat betreft kleding en dergelijk gaat ontwikkelen naar meer vrouwelijk, gedetaileerdre en je op die manier groeit in je gevoel?
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

@Joy:

...en wat als dat niet gebeurt...?
...en wat zolang dat nog niet gebeurd is...?
...en wat als dat wel gebeurd, maar je gevoel "bounced terug"...?

't Komt allemaal voor...

Ik denk dan ook dat de vraag op zich niet zo raar is. Ik denk wel dat het antwoord niet zozeer afhangt van een formeel standpunt van LKGT&T, maar meer hoe de persoon die de telefoon oppakt dat standpunt uitdraagt.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

waarom je nu reageert op een open vraag van mij aan simone is me en raadsel :-?

enfin, ik wacht haar antwoord even af, ik stelde de vraag immers aan haar
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Omdat de vraag heel sterk retorisch (en sterk vanuit een genderdichotoom gedachtenwerldje komt, en daardoor ook niet helemaal eerlijk) was...

Groetjes,

Frederique
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

je tretk je conclusies maar, het was een gewone vraag , niet aan jou gesteld dus we wachten gewoon nog ff op het antwoord van denise :wink:
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Denise? :wink:

Groetjes,

Frederique
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

denise ja :wink:
Ingezz
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Ingezz »

slowchat? of onderonsje??
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

niks zinnigs te melden?
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Gewoon geforum dus! :lol: :lol:
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
simone_v
ff weer wat posten

Bericht door simone_v »

@ Joyy
@ simoneV

zou het kunnen dat je je wat betreft kleding en dergelijk gaat ontwikkelen naar meer vrouwelijk, gedetaileerdre en je op die manier groeit in je gevoel?
Aangezien ik al sinds mijn tienertijd niet echt van gedachten ben veranderd, en ik de vijftig nader, denk ik niet dat er nog iets zal veranderen. Als ongeveer dertienjarige wilde ik borsten van mezelf, als dat voor een jongen geaccepteerd zou kunnen worden. Dat kon toen niet, en zal nooit kunnen, dus dat heb ik maar uit mijn hoofd gezet. Vanaf mijn negentiende heb ik een snor, nu dus nog steeds, en ik heb geen verlangen om die kwijt te raken.

Ik zie mezelf als een man, zelfs als een dominante, ouderwetse man, en absoluut niet feministisch, met alleen een andere voorkeur voor kleding dan wat als gebruikelijk wordt beschouwd. Voor mezelf heb ik daar geen problemen mee, en ook nooit gehad. Voor mijn naaste omgeving wel, mijn vrouw wil er niets van weten, en die wil ook niet dat onze dochter (nu negen) er ooit iets van zal weten. Zij denkt dat dat realistisch is, ik niet. Maar nu nog veranderen? Meer vrouwelijk worden? Of juist minder? Nee, dat zit er niet in.

Ik voel me niet vrouwelijk, heb me nooit vrouwelijk gevoeld, en zal dat (hoogstwaarschijnlijk) ook nooit gaan doen. Als ik hoor of lees dat anderen dat wel doen, dan heb ik het idee dat die zichzelf nooit echt gekend hebben. Dat ze dus niet veranderen, maar er juist achter komen hoe ze altijd van binnen al zijn geweest. Ik geloof ook echt niet dat een travestiet ooit transseksueel kan worden. Of omgekeerd.

@ Irene

Ik denk dat de T&T zich echt wel op de hoogte houdt van dit forum. Laten we wel zijn, het is het grootste forum op dit gebied in onze taal, en dan denk ik inderdaad dat een organisatie als de T&T zich op de hoogte zal houden van wat er gaande is. Als dat niet zo is, hoe kunnen ze dan ooit aan hun eigen doelstelling beantwoorden?

@ Johnn

Ik heb altijd het idee gehad dat de banden tussen NVSH en LKG T&T sterker waren dan op de website van de T&T vermeldt staat. Blijkbaar vergis ik me daarin, en ik zal de NVSH niet meer noemen.

@ Frederique
Ik denk dan ook dat de vraag op zich niet zo raar is. Ik denk wel dat het antwoord niet zozeer afhangt van een formeel standpunt van LKGT&T, maar meer hoe de persoon die de telefoon oppakt dat standpunt uitdraagt.
Daar raak je precies de kern van wat ik bedoel. Ik vind echter dat zo'n toevalsfactor niet zou moeten kunnen voorkomen.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

[quote="simone_v@ Frederique
Daar raak je precies de kern van wat ik bedoel. Ik vind echter dat zo'n toevalsfactor niet zou moeten kunnen voorkomen.[/quote]

Helaas Simone, ook de gastdames van de TenT zijn nog steeds mensen. En ik heb zelf ook ondervonden dat er wel duidelijk verschil in zat, maar ook nog steeds zit.
Ik zelf ben op verschillende TenT avonden geweest. Hengelo Groningen Hoorn Nieuwegein Eindhoven. En dat verschilt per streek maar ook per gastdame.
Dat zal ook moeilijk zijn om daar echt eenheid in te krijgen.
Maar de eerste T staat voor Travestie. Dus dan moet jij ook welkom zijn, maar ga dan niet naar Hengelo!!! Daar zijn de meesten Transen, en dan zul jij geen prettige avond hebben. Ik ben zelf ook op een avond geweest waar ik waarschijnlijk een te korte rok aan had, en dat werd toen ook argwanend bekeken. Gelukkig voor mij was er in de neven ruimte iemand aan het voetballen kijken, en die kon mij wel aanvaarden met mijn kleding.
Dus echt het verschilt gewoon per persoon. zo kan ik je nog wel meer voorbeelden noemen.
Maar als jij zelf als vrouw gekleed wil gaan en met snor!!! nu gewoon doen het is jouw feestje. En op een TenT zal ik rustig met je gaan staan kletsen. Maar uit winkelen nee dat toch maar niet.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

TV-Bea schreef: Ik ben zelf ook op een avond geweest waar ik waarschijnlijk een te korte rok aan had, en dat werd toen ook argwanend bekeken.
Ik kreeg ook rare blikken toen ik in n broek binnen kwam. Dus een rok is zowiezo veiliger bij T&T. Een broek, wat de meeste voruwen tegenwoordig wel dragen, blijkbaar minder.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Nu een broek daar kijken ze bij de TenT van Groningen niet erg van op. Ik zeg meestal dat dames in een broek geen dames zijn. Maar toen ik zelf met een broek aankwam kreeg ik helemaal geen commentaar. Dat krijg ik hier nu wel natuurlijk.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

TV-Bea schreef:Ik zeg meestal dat dames in een broek geen dames zijn.
maar is dat ook iets dat je meent of niet?

Plaats reactie