Ik zag laatst een man uit een urinoir komen, zijn mooie schoenen helemaal onder de spetters . Kon me even niet voorstellen dat ik dat ook ooit gedaan heb. Tja, het hoorde geloof ik zo ....
Oh, ik heb het altijd erg practisch gevonden, zo'n urinoir. Maar op een gegeven moment voelde ik me beter thuis op een normaal toilet. Sindsdien gebruik ik geen urinoir meer, ook niet op de schaarse momenten dat ik wel min-of-meer verplicht van een mannentoilet gebruik maak.
In mijn stamkroeg gaan bijna alle mannen naar het damestoilet. Wat houdt je tegen, Frederique?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Frederique_ schreef:
Ik ben drie keer met succes (en 2x daarzonder) uit een damestoilet gezet. Been there, done that - geen zin meer in die discussie.
Mag je hier vloeken?
Godver.
Dat spijt me echt voor je.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.