Janiek2 schreef:Lala Ferrari schreef:[ Z.Amerikaanse TS hoeren wel, en ook buiten hun werk.
Maar ook daar worden verwarrende termen gebruikt voor allerlei; in Brazilië noemen travesti's zich travesti's, alleen zijn die wel aan de hormonen, hebben ze wel borstimplantaten, siliconenheupen enz en leven ze als 'travesti'.
Hier in het Westen word geloof ik iets heel anders verstaan onder 'travestie'.
En daarbij verdienen die shemales zo ongeveer ministerssalarissen aan hun shemale zijn, dus geen wonder dat ze aan die term hechten, niet dan?
Daarbij is een shemale 'af' en niet (meer) in transitie.
Ik krijg sterk de indruk dat het hele plaatje wat je schildert staat en valt bij de Latino macho-cultuur, waarin je waarschijnlijk zelfs als homo al gauw een "vrouw" bent, d.w.z. passief. En dat daar voor passieve homo's, travestieten en transen niet veel ruimte om te leven is, buiten de seks-trade.
Ik heb me er nooit in verdiept, maar mijn eerste indruk is dat het niet iets is om te idealiseren.
Dat klopt helemaal, behalve dan dat passieve wat van travesti's en shemales verwacht word in de Latino Macho Cultuur.
Die travesti's en shemales aldaar en alhier worden sexueel zo gewaardeerd omdat ze hun piemel nog hebben en houden, en raad eens waar al die homohatende Latino Macho's en overige heren een dergelijke piemel graag zouden willen hebben?
In die zin is idd het hele shemale gebeuren een constructie om de latente homo en niet zo latente bi neigingen 'in evenwicht' te houden.
Macho ligt met zijn kont omhoog voor een shemale, maar die ziet hij als 'vrouw', dus is hij 'geen homo' of bi.
Tjah. En ik gun die shemalehoeren daar en hier hun zeer goede verdiensten recht van uit mijn hart.
Het kan niet anders dan dat het iets negatiefs met je gaat doen, omgekeerd sexueel 'functioneren' in de omgekeerde wereld vol diep over hun latente homo en bisexualiteit in ontkenning verkerende mannen.
Al die heren in ontkenning komen op die manier aan hun trekken, en het ware bestaan van die shemales word gewoon botweg ontkend.
In die zin heb je wel gelijk; tslovers zien shemales als een entiteit.
Maar niet alleen de shemale's spelen een rol, ook de macho's spelen een rol. Als macho man maarrrrrrrrrrrrr met shemales passief met de kont omhoog.
Milala.