Ik wist niet dat het zich op zoveel plekken heeft afgespeeldVicky_ schreef:In het Bruin Cafe in Oosterwolde FRL zullen ze transseksuelen in elk geval niet snel vergeten![]()

Moderator: Moderators
Ik heb al eens gezegd: plaatsvervangende schaamte is een emotie die ik niet echt ken, maar als ik eraan zou beginnen, dan kwamen jij en Mila er eerder voor in aanmerking. Iemand moedwillig publiekelijk bekladden, roddel en achterklap voor waar aannemen en verder de wereld in helpen, niet de moed hebben om toe te geven dat je je eens van een minder mooie kant hebt laten zien: allemaal veel erger dan in een dronken bui uit je dak gaan. En dat heb ik niet gezien, dus ik weet niet of het gebeurd is, maar jullie vuilspuiterij heb ik wel gezien.patricia28 schreef:Waarom?Janiek2 schreef:Tijd voor een slotje op deze draad?
Zeggen dat je je schaamt voor sommige transen en dan zelf dit soort schaamteloze dingen hebben uitgespookt in het verleden (en misschien nog wel, wie weet). Das wel erg krom he of vindt je van niet?
Bewijzen graag, Mila. Waar heb ik aan wie mijn borsten laten zien? Als je dan toch bezig bent, vertel eens hoe gemeen ik tegen arme Patricia doe? Iemand met zo'n ziekelijke voorkeur om quotes van mij op te graven verdient toch speciale aandacht, vind je niet?Lala Ferrari schreef: het is nog niet eens verzonnen ook.
m.a.w. jij bent zelf geen haar beterjohnn schreef:Dit alles staat dus compleet los van het feit wat je in je laatste regel (boven je foto) aanhaalt........dat is appels met peren vergelijken......of beter gezegd, ondanks bovenstaande gaan wij niet akkoord met het uitschelden van mensen, dus ook in dit geval niet.
Overigens doe jij dit zelf ook........dus wie zouden we moeten 'aanpakken' ............of krijgen we het spelletje (wat ook al genoemd is) "maar zij begon....."
Die topic waar dat in voor kwam die stond als ik me niet vergis op de 1e bladzijde in het subforum transseksualiteit. En aangezien ik hier een paar maand niet heb kunnen lezen, blader ik dat door. Ja en dan kom ik ziekelijke quotes van jou tegen ja. En ja, ik heb het recht om te reageren op die ziekelijk quotes van jou.Morbide schreef:Iemand met zo'n ziekelijke voorkeur om quotes van mij op te graven verdient toch speciale aandacht, vind je niet?
Waarschuwing 2 lijkt me dit. Quoten uit een besloten forum.patricia28 schreef:Die topic waar dat in voor kwam die stond als ik me niet vergis op de 1e bladzijde in het subforum transseksualiteit. En aangezien ik hier een paar maand niet heb kunnen lezen, blader ik dat door. Ja en dan kom ik ziekelijke quotes van jou tegen ja. En ja, ik heb het recht om te reageren op die ziekelijk quotes van jou.Morbide schreef:Iemand met zo'n ziekelijke voorkeur om quotes van mij op te graven verdient toch speciale aandacht, vind je niet?