Irene
Moderator: Moderators
Wou je zeggen dat ik niet gewoon ben? Ik ben een hele gewone rode, bijna vegetarische, biertappende maar theedrinkende pot in n mannenlijf.....Hertog Jan schreef:Amber gewoon haha.....nee ff zonder dollen wel gevoel voor humor.
ZUCHT...Hertog Jan schreef: verder ah nee ik roddel liever over iemand anders als ze er zelf bij is
Met overschat bedoel ik dat er teveel de nadruk op wordt gelegd.wat bedoel je exact met overschat?
Het is toch niet gek dat sex belangrijk wordt gevonden?
Het is een oerdrift die iedereen nu eenmaal heeft ter behoud van de soort, zonder die drift geen nageslacht en zou het snel afgelopen zijn met de mensheid
Eens in het half jaar hormoonimplantaat kan ook. En dat een paar weken eerder of later is ook geen ramp. En is beter voor je lichaam dan bv pil of prikpil.Bea-tg schreef:Waar ik een probleem mee heb is het altijd met de medicijnen in de weer moeten. Ik weet dat je een prikpil kunt krijgen en dat om de 3 maand. Maar ik zou ook dat dan vergeten. Dus daar begin ik niet aan.
ik wilde zeggen dat niemand gewoon is....Amber79 schreef:Wou je zeggen dat ik niet gewoon ben? Ik ben een hele gewone rode, bijna vegetarische, biertappende maar theedrinkende pot in n mannenlijf.....Hertog Jan schreef:Amber gewoon haha.....nee ff zonder dollen wel gevoel voor humor.
ZUCHT...Hertog Jan schreef: verder ah nee ik roddel liever over iemand anders als ze er zelf bij is
Mannen....
Roddel is juist over iemand praten als degene er NIET bij is....maar ja...mannen begrijpen dat niet he!
Ja, jij snapt me dus.....dat ding is het wat stoort, niet de seks.....seks is leuk, gezond en al helemaal niet vies.....het hoort gewoon bij de mens.....Joyy schreef:euh, als je aversie hebt tegen dat wat tussen je benen hangt en ook nog eens het functioneren daarvan, dan vind ik het vrij logisch dat je niet echt van sex kan genieten en ervan af wilt, van je ding dan, niet van de sex
Een vriendin van mij (styliste/visagie/kapster) doet mijn haar altijd.joandelynn schreef:Heb zojuist na enig aarzelen een kapsalon gebeld om te vragen of ik mezelf een dameskapsel aan kan laten meten. Want het begint behoorlijk onbeheersbaar alle kanten op te groeien omdat ik het sinds augustus al uit laat groeien.
"Ja hoor, dat kan" was het onmiddelijke antwoord.