Zo hoog zijn die drempels nu ook weer niet :-)

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik ken verder niemand die zo gewoon is dan jij Amber ;-)

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Irene schreef:Ik ken verder niemand die zo gewoon is dan jij Amber ;-)

Irene
Doekje nodig? Je lekt een beetje :wink:
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Hertog Jan
dagelijks aanwezig
Berichten: 214
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 15:33
Locatie: <10 km onder utrecht

Bericht door Hertog Jan »

Amber gewoon haha.....nee ff zonder dollen wel gevoel voor humor.

verder ah nee ik roddel liever over iemand anders als ze er zelf bij is :wink:
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Gewone mensen bestaan niet
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

wat bedoel je exact met overschat?

Het is toch niet gek dat sex belangrijk wordt gevonden?

Het is een oerdrift die iedereen nu eenmaal heeft ter behoud van de soort, zonder die drift geen nageslacht en zou het snel afgelopen zijn met de mensheid

Als 2de is sex de meest primitieve vorm van ontspanning tussen mensen, heel natuurlijk en niets mis mee

Joy
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Hertog Jan schreef:Amber gewoon haha.....nee ff zonder dollen wel gevoel voor humor.
Wou je zeggen dat ik niet gewoon ben? Ik ben een hele gewone rode, bijna vegetarische, biertappende maar theedrinkende pot in n mannenlijf.....
Hertog Jan schreef: verder ah nee ik roddel liever over iemand anders als ze er zelf bij is :wink:
ZUCHT...

Mannen....

Roddel is juist over iemand praten als degene er NIET bij is....maar ja...mannen begrijpen dat niet he!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Joy vroeg:
wat bedoel je exact met overschat?

Het is toch niet gek dat sex belangrijk wordt gevonden?

Het is een oerdrift die iedereen nu eenmaal heeft ter behoud van de soort, zonder die drift geen nageslacht en zou het snel afgelopen zijn met de mensheid
Met overschat bedoel ik dat er teveel de nadruk op wordt gelegd.
Ik zeg ook niet dat seks volkomen onbelangrijk is, maar er zijn ook anderen dingen in het leven.

Als je een uur per week met seks bezig bent, hou je nog 167 uur over om andere dingen te doen.

Irene
Kleine stapjes
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Bea-tg schreef:Waar ik een probleem mee heb is het altijd met de medicijnen in de weer moeten. Ik weet dat je een prikpil kunt krijgen en dat om de 3 maand. Maar ik zou ook dat dan vergeten. Dus daar begin ik niet aan.
Eens in het half jaar hormoonimplantaat kan ook. En dat een paar weken eerder of later is ook geen ramp. En is beter voor je lichaam dan bv pil of prikpil.
Hertog Jan
dagelijks aanwezig
Berichten: 214
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 15:33
Locatie: <10 km onder utrecht

Bericht door Hertog Jan »

Amber79 schreef:
Hertog Jan schreef:Amber gewoon haha.....nee ff zonder dollen wel gevoel voor humor.
Wou je zeggen dat ik niet gewoon ben? Ik ben een hele gewone rode, bijna vegetarische, biertappende maar theedrinkende pot in n mannenlijf.....
Hertog Jan schreef: verder ah nee ik roddel liever over iemand anders als ze er zelf bij is :wink:
ZUCHT...

Mannen....

Roddel is juist over iemand praten als degene er NIET bij is....maar ja...mannen begrijpen dat niet he!
ik wilde zeggen dat niemand gewoon is....
en nee ik heb het niet op roddelen dat had ik ook al niet voordat ik 24/7 begon te leven :wink:
het enige wat ik nog wil zeggen....ga zo door qua muzieksmaak zelfs al valt die wel op.
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Wat is er met mn muzieksmaak dan? :lol:
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Joyy schreef:euh, als je aversie hebt tegen dat wat tussen je benen hangt en ook nog eens het functioneren daarvan, dan vind ik het vrij logisch dat je niet echt van sex kan genieten en ervan af wilt, van je ding dan, niet van de sex
Ja, jij snapt me dus.....dat ding is het wat stoort, niet de seks.....seks is leuk, gezond en al helemaal niet vies.....het hoort gewoon bij de mens..... :)

Tuurlijk is het un ramp met het foute setje geslachtsdelen.....alhoewel dit nie persee moet heten, dat seks nie ook mogelijk is.... :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Ik hou van knuffelen, strelen en zoenen. Maar de echte daad vind ik verre van fijn. Heeft er, imo, ook mee te maken dat dat ding er niet hoort...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

Tja, deze draad is flink offtopic geraakt zoals zovele hier, maar ik zie het toch een beetje als mijn persoonlijke drempel draadje dus ik ga hier lekker verder :-)

Heb zojuist na enig aarzelen een kapsalon gebeld om te vragen of ik mezelf een dameskapsel aan kan laten meten. Want het begint behoorlijk onbeheersbaar alle kanten op te groeien omdat ik het sinds augustus al uit laat groeien.

"Ja hoor, dat kan" was het onmiddelijke antwoord. Geen enkele verbazing, niets. De drempels zaten inderdaad weer in m'n hoofd.

Dinsdag 9:00 is het zover, ik laat jullie wel weten hoe 't afloopt :)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

joandelynn schreef:Heb zojuist na enig aarzelen een kapsalon gebeld om te vragen of ik mezelf een dameskapsel aan kan laten meten. Want het begint behoorlijk onbeheersbaar alle kanten op te groeien omdat ik het sinds augustus al uit laat groeien.

"Ja hoor, dat kan" was het onmiddelijke antwoord.
Een vriendin van mij (styliste/visagie/kapster) doet mijn haar altijd.
Die kijkt niet op of om van een T.
Volgens mij knipt ze tegenwoordig wel vaker mensen thuis..., in Amsterdam... ;)
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik laat het al een poosje groeien met het doel om er binnenkort een tweekantenkapsel van te laten maken.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie