Gaff?
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Het maximale wat ik vol kon houden was een halve dag. Uiteindelijk heb ik het opgegeven: de meeste mensen kijken toch niet naar die plek en zelfs als ze dat wel doen: ik heb nu eenmaal een piemel, kan/wil ik ook niet meer aan doen... En 't levert tot dusver nooit problemen op.
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Voor mijzelf is het toch wel een essentieel onderdeel van de beleving. Ik voel mij tucked in mannenkleren vrouwelijker dan niet tucked in een rokjeFrederique_ schreef:Het maximale wat ik vol kon houden was een halve dag. Uiteindelijk heb ik het opgegeven: de meeste mensen kijken toch niet naar die plek en zelfs als ze dat wel doen: ik heb nu eenmaal een piemel, kan/wil ik ook niet meer aan doen... En 't levert tot dusver nooit problemen op.
Groetjes,
Frederique
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Frederique schreef:
Irene
Ik zou me toch wel erg opgelaten voelen als het zichtbaar was, ik tuck dan ook altijd, of het nu nodig is of niet.de meeste mensen kijken toch niet naar die plek en zelfs als ze dat wel doen: ik heb nu eenmaal een piemel, kan/wil ik ook niet meer aan doen... En 't levert tot dusver nooit problemen op.
Irene
Kleine stapjes
Laatst de hele dag de stad in geweest, in een broek, lang shirt erover, alles vrij, no problem.Irene schreef:Frederique schreef:
Ik zou me toch wel erg opgelaten voelen als het zichtbaar was, ik tuck dan ook altijd, of het nu nodig is of niet.de meeste mensen kijken toch niet naar die plek en zelfs als ze dat wel doen: ik heb nu eenmaal een piemel, kan/wil ik ook niet meer aan doen... En 't levert tot dusver nooit problemen op.
Irene
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
In een rok?
ECHT NIIIIIIIIIEEEEEEET!!
![:oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
- ForumFan
Leuk zo'n oud onderwerp even weer door te lezen
Nu de duur van het tucken: Ik sta 's morgens op en na douchen en toiletgang gebruik ik eigenlijk al de gaff en draag het eigenlijk de gehele dag. Vooral omdat ik de laatste tijd ook vaak in een damesspijkerbroek naar mijn werk ga
Ik ben nogal slank en heb totaal geen buikje en ik weet nog dat ik mij vreselijk stoorde aan die bult die zichtbaar was in een rok of een broek. Sinds ik de gaff draag heb ik daar totaal geen last meer van. Af en toe zijn er nog wel situatie's waar het wel lastig is als ik het zo draag maar dat duurt maar een poosje.
Wel heb ik eens een opmerking van mijn collega's gekregen over de vraag of ik altijd herenstrings droeg. Schijnbaar is het soms duidelijk te zien en dan met name het bovenstukje. Het gedeelte wat om je heupen zit is soms wat opgerold en geeft een dikkere bandje dan ik graag wil.
Zit nu te bedenken of het misschien mogelijk is om dit gedeelte te vervangen is door siliconen bh bandjes?
Heb ze op dit moment niet in bezit. Weten jullie of die ook los te koop zijn? twee aan elkaar haken en dan het nylonstukje ertussen zou misschien te oplossing zijn.
Nu de duur van het tucken: Ik sta 's morgens op en na douchen en toiletgang gebruik ik eigenlijk al de gaff en draag het eigenlijk de gehele dag. Vooral omdat ik de laatste tijd ook vaak in een damesspijkerbroek naar mijn werk ga
Ik ben nogal slank en heb totaal geen buikje en ik weet nog dat ik mij vreselijk stoorde aan die bult die zichtbaar was in een rok of een broek. Sinds ik de gaff draag heb ik daar totaal geen last meer van. Af en toe zijn er nog wel situatie's waar het wel lastig is als ik het zo draag maar dat duurt maar een poosje.
Wel heb ik eens een opmerking van mijn collega's gekregen over de vraag of ik altijd herenstrings droeg. Schijnbaar is het soms duidelijk te zien en dan met name het bovenstukje. Het gedeelte wat om je heupen zit is soms wat opgerold en geeft een dikkere bandje dan ik graag wil.
Zit nu te bedenken of het misschien mogelijk is om dit gedeelte te vervangen is door siliconen bh bandjes?
Heb ze op dit moment niet in bezit. Weten jullie of die ook los te koop zijn? twee aan elkaar haken en dan het nylonstukje ertussen zou misschien te oplossing zijn.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Ja, 3 euro bij Hunkemöller. Of de bandjes stevig genoeg zijn weet ik niet.dhiamara schreef: Zit nu te bedenken of het misschien mogelijk is om dit gedeelte te vervangen is door siliconen bh bandjes?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
-
- daar ben ik weer
Hallo,
Ik heb mij inderdaad ook lang gestoord aan die bult maar heb er het volgende op gevonden en doe dit nu al vrij lang.
Ik gebruik de Pantyslip van Triumph: de Doreen + Cotton 01.
Dit is een pantyslip met sterke corrigerende werking en ik gebruik tegen het verschuiven inlegkruisjes van AllDays (extra long).
Aangezien ik dit al jaren doe zijn mijn nootjes op natuurlijke wijze kleiner geworden en blijven ze eigenlijk altijd in de buikholte hangen.
Verder draag ik steunkousen die ook een versterkt broekje hebben gewoon van de Hema en blijft mijn ding dus altijd tussen de benen.
Mijn silhouette is dus heel goed en heb ook geen last meer van kleine bultjes (van de nootjes) en ziet er geheel zeer vrouwelijk uit.
Met weinig middelen en zonder speciale broekjes zoals de Gaff kun je heel goed een zeer goed resultaat bereiken.
Groetjes
Wilma
Ik heb mij inderdaad ook lang gestoord aan die bult maar heb er het volgende op gevonden en doe dit nu al vrij lang.
Ik gebruik de Pantyslip van Triumph: de Doreen + Cotton 01.
Dit is een pantyslip met sterke corrigerende werking en ik gebruik tegen het verschuiven inlegkruisjes van AllDays (extra long).
Aangezien ik dit al jaren doe zijn mijn nootjes op natuurlijke wijze kleiner geworden en blijven ze eigenlijk altijd in de buikholte hangen.
Verder draag ik steunkousen die ook een versterkt broekje hebben gewoon van de Hema en blijft mijn ding dus altijd tussen de benen.
Mijn silhouette is dus heel goed en heb ook geen last meer van kleine bultjes (van de nootjes) en ziet er geheel zeer vrouwelijk uit.
Met weinig middelen en zonder speciale broekjes zoals de Gaff kun je heel goed een zeer goed resultaat bereiken.
Groetjes
Wilma
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Een vrij nuchter benadering.Frederique_ schreef:Het maximale wat ik vol kon houden was een halve dag. Uiteindelijk heb ik het opgegeven: de meeste mensen kijken toch niet naar die plek en zelfs als ze dat wel doen: ik heb nu eenmaal een piemel, kan/wil ik ook niet meer aan doen... En 't levert tot dusver nooit problemen op.
Groetjes,
Frederique
Ik heb vandaag de tuck geprobeerd, met een katoenen dames taile slip van Anni Rolfi ( Trekpleister) met een panty eroverheen, en het gaat goed. Niet super strak, maar wel tucked. Zou op den duur misschien iets uit gaan hangen, maar ik moet vast voor die tijd even een pl*sje doen. Ben niet fors gebouwd, dus is er weinig om weg te werken.
Ik heb er wel last van, van een bobbeltje, wanneer ik een strak vallend rok / jurk an heb. Dan is de clean lijn van de vlakke strak vallende materiaal verstoord door typisch iets wat niet daar zou moeten zijn. Net als een minieme deukje in een prachtig gepoetste auto. De auto is er niet minder om, maar het zicht valt op de onderbreking in de verder strakke lijn.
Met rokken / jurken die niet zo soepel strak vallen / gespannen zijn is er dan vanzelf geen probleem. Ze mogen wel het hele zaakje eraf kappen.
![:o](./images/smilies/icon_eek.gif)
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
- anjatheefee
- ForumFan
Met dat tape heb ik echt mijn twijfesl, tenminste wanneer je toch even moet, (plassen). Ik reis wel eens met de trein, en moet soms een paar keer achter elkaar.
en dan lijkt dat tapen mij helemaal niets. het probleem lijkt mij dat je nooit van te voren weet of en wanneer je toch even moet.
Of je moet dan wel een heel berekenbaar stoelgang hebben.
Is de tape trouwens goed water bestendig? Ivm een bad pak / bikini in het water?
Ach,
eraf met dat ding,
Als we toch willen dat het weg gewerkt wordt, dan permanent.
Graag.
![:(](./images/smilies/icon_frown.gif)
![:-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Of je moet dan wel een heel berekenbaar stoelgang hebben.
Is de tape trouwens goed water bestendig? Ivm een bad pak / bikini in het water?
![:roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ach,
![:evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![:o](./images/smilies/icon_eek.gif)
![:roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
adultdiaper opent niet....
Trouwens tape is natuurlijk uitstekend wanneer je een niet corrigerend slip / stevige slip aan wilt en toch het spul weg gewerkt. Dan is de tape de enige praktische en zekere oplossing.
Moet opeens denken aan een aflevering van Naked Gun, daar was een komische stuk over een man die zich had getransformeerd tot vrouw om van vervolging te ontkomen, op zijn .... na. Daar was men achter gekomen...
Kennen jullie dat ook?
Trouwens tape is natuurlijk uitstekend wanneer je een niet corrigerend slip / stevige slip aan wilt en toch het spul weg gewerkt. Dan is de tape de enige praktische en zekere oplossing.
Moet opeens denken aan een aflevering van Naked Gun, daar was een komische stuk over een man die zich had getransformeerd tot vrouw om van vervolging te ontkomen, op zijn .... na. Daar was men achter gekomen...