Ik krijg mijn pumps ook nog lastig aan...johnn schreef:Ik zit hier al weer een tijdje tenenkrommend mee te lezen.

Moderator: Moderators
En dat zeg jij, iemand die d'r lichaam en d'r 'ding' verkoopt voor geldPrescilla schreef:pff inderdaad tenenkrommend hoe die andere mensen de grond in probeerd te trappen..Nou ik had haar allang een ban gegeven ook al zal het niet goed wezen zo een hoord hier niet thuis..Die is echt rijp voor een opvangcentrum voor frusties..En heeft zeker een groote beurt nodig anders weet ik niet of het wel ooit goed komt met haar..![]()
Prescilla,Prescilla schreef:pff inderdaad tenenkrommend hoe die andere mensen de grond in probeerd te trappen..Nou ik had haar allang een ban gegeven ook al zal het niet goed wezen zo een hoord hier niet thuis..Die is echt rijp voor een opvangcentrum voor frusties..En heeft zeker een groote beurt nodig anders weet ik niet of het wel ooit goed komt met haar..![]()
Gelet op:lightningbolt schreef:En dat zeg jij, iemand die d'r lichaam en d'r 'ding' verkoopt voor geldPrescilla schreef:pff inderdaad tenenkrommend hoe die andere mensen de grond in probeerd te trappen..Nou ik had haar allang een ban gegeven ook al zal het niet goed wezen zo een hoord hier niet thuis..Die is echt rijp voor een opvangcentrum voor frusties..En heeft zeker een groote beurt nodig anders weet ik niet of het wel ooit goed komt met haar..![]()
Sorry, maar bij zulk soort transen hoor ik idd niet thuis nee
Dus oordeel jij helemaal maar niet over een ander
Bij deze dus.johnn schreef:Ik zit hier al weer een tijdje tenenkrommend mee te lezen.
Heb het ook bewust even laten gaan, gelet op de vorige discussie.
Ik zat nu al wel in het admindeel om (weer) een ban uit te delen.
Ik heb dit (nog) niet gedaan, maar vanaf NU nog 1 verkeerd woord van "Lightningbolt" en ze heeft hem.
Het zal wel weer niet goed zijn dan.....maar dat risico neem in dan maar (weer)
Ik ga aan gedrag wel merken waar de keuzes liggen
Ik oordeel ook niet over een ander dat doe jij wel..Ik geef gewoon mijn mening en wie zegt dat ik mijn ding gebruik bij sex dat maak jij ervan..Ik heb sex inderdaad en laat me ervoor betalen is dat dan zo erg..Daarbij ik bepaak zelf wat ik met me lichaam doe of ik die nu verkoop of verhuur of wat dan ook daar heeft een ander niets over te zeggen..En denk nou niet dat ik met vieze geile oude mannetjes naar bed ga want zo laag ben ik dus ook niet..Ik zorg er echt wel voor dat ik die persoon eerst zie op de webcam als het me niet aanstaat dan is het jammer voor die persoon maar die komt er bij mij dan echt niet in..lightningbolt schreef:En dat zeg jij, iemand die d'r lichaam en d'r 'ding' verkoopt voor geldPrescilla schreef:pff inderdaad tenenkrommend hoe die andere mensen de grond in probeerd te trappen..Nou ik had haar allang een ban gegeven ook al zal het niet goed wezen zo een hoord hier niet thuis..Die is echt rijp voor een opvangcentrum voor frusties..En heeft zeker een groote beurt nodig anders weet ik niet of het wel ooit goed komt met haar..![]()
Sorry, maar bij zulk soort transen hoor ik idd niet thuis nee
Dus oordeel jij helemaal maar niet over een ander
Ik reageer alleen op het feit met de dingen die ik lees john..In jullie ogen misschien niet goed van mij en daarom zal ik wel een waarschuwing krijgen maar ik ben dus van mening en ik sta dus ook achter mijn mening dat dit persoon niet thuishoord op een forum als dit want ze zoekt elke keer weer ruzie op..lees mijn laatste bericht die ik heb geschreven op haar reactie naar mij toe hoop dat je het dan begrijpt ik val geen mensen aan op wat ze doen dat doet zij dus wel..johnn schreef:Prescilla,Prescilla schreef:pff inderdaad tenenkrommend hoe die andere mensen de grond in probeerd te trappen..Nou ik had haar allang een ban gegeven ook al zal het niet goed wezen zo een hoord hier niet thuis..Die is echt rijp voor een opvangcentrum voor frusties..En heeft zeker een groote beurt nodig anders weet ik niet of het wel ooit goed komt met haar..![]()
Ook voor jou geldt:
Geen persoonlijke aanvallen.
Met iemand oneens zijn mag, de manier waarop je dat kenbaar maakt dient niet op de persoon maar op de inhoud gebaseerd te zijn.
Bij deze voor jou ook een waarschuwing.
Dat is op zich heel waardevol, als mensen dat in het perspectief kunnen zien waarin het hoort. Het is jouw unieke ervaring en daar kan iedereen hier haar voordeel mee doen, in de zin van "goh, dat wil ik ook" of "hmm, dat is niks voor mij", maar wat iemand er mee opschiet om daar negatieve waarde=oordelen aan te koppelenex-hetero travestiet schreef:Ik geef feedback over hoe ik post-op mijn leven nu ervaar.
Dat je reageert is niet onbegrijpelijk.Prescilla schreef: Ik reageer alleen op het feit met de dingen die ik lees john..In jullie ogen misschien niet goed van mij en daarom zal ik wel een waarschuwing krijgen maar ik ben dus van mening en ik sta dus ook achter mijn mening dat dit persoon niet thuishoord op een forum als dit want ze zoekt elke keer weer ruzie op..lees mijn laatste bericht die ik heb geschreven op haar reactie naar mij toe hoop dat je het dan begrijpt ik val geen mensen aan op wat ze doen dat doet zij dus wel..