Roze Kerstfeest
Moderator: Moderators
Mijn ouders geloven niet in genderdysforie. Volgens hun kan het simpelweg niet. En ja, dat hangt samen met het religieuze denken.Joyy schreef: ik denk niet dat genderdysforie iets is waarin je kun geloven of niet
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
in het geval van verregaande genderdysforie (wat nu klinkt als een ongeneeslijke ziekte;) zijn er wel degelijk wetenschappelijke bewijzen
http://www.genid.be/?q=node/44
http://www.genid.be/?q=node/44
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Als je de paus gehoort had laatst in Rome ligt het bij hem net andersom.....homogroeperingen en transvereningen in Italië vrezen voor politieke klimaatverslechteringenIrene schreef:Ik geloof niet in god, wel in genderdysforie....
Bron: Spiegel-Online.de
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Dat zal nog wel un tijdje duren vrees ik.....Irene schreef:Zodra de paus openlijk gaat verkondigen dat ie niet meer in god gelooft, dan geef ik een feestje
Die ouwe zak bemoeit zich met dingen, waar die echt geen verstand van heeft en stichelt de mensen tegen mekaar op en zaait onvrede.....
Je zult haast nie kunnen geloven, dat hij daadwerkelijk in god gelooft....
laten ik het even bij geloof an sich houdenIrene schreef:Ik geloof niet in god, wel in genderdysforie, maakt me dat een beter mens? of een slechter mens?
je moet af en toe een stapje terug doen om overzicht te houden.
Irene
gelovigen die vinden dat hun geloof de enige juiste manier is om te leven,een ander daarvan overtuigen, brengen met de gevolgen daarvan schade aan anderen aan
de niet gelovigen, die vinden dat niet geloven de enige juiste manier is om te leven, een ander daarvan willen overtuigen,brengen met de gevolgen daarvan geen enkele schade aan anderen aan
dat is het grote verschil
niet die ouwe zak is het probleem, de miljoenen aanhangers is het probleemMara schreef:Dat zal nog wel un tijdje duren vrees ik.....Irene schreef:Zodra de paus openlijk gaat verkondigen dat ie niet meer in god gelooft, dan geef ik een feestje
Die ouwe zak bemoeit zich met dingen, waar die echt geen verstand van heeft en stichelt de mensen tegen mekaar op en zaait onvrede.....
Je zult haast nie kunnen geloven, dat hij daadwerkelijk in god gelooft....
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Hij zorgt er wel voor, dat die massas, die hem als gods vertegenwoordiger op aarde zien, homos en transjes discrimmineren en hun geweld aandoenJoyy schreef:.....niet die ouwe zak is het probleem, de miljoenen aanhangers is het probleem
Hoe kun je nou in deze tijden van ressessie en onzekere toekomst zulke dingen te verkondigen
Je weet toch hoe de anhangers daarop reageren.....hij maakt zich superschuldig voor un hoop ellende op deze aardkloot....
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Hmmm Joy.....ik vind de mens ansich het probleemJoyy schreef:kortom, niet het verkondigen van de onzin, maar het voor waar aannemen en het geloven in - door de mensen dus - is het probleem
Rare schepping....vind je niet