Zo hoog zijn die drempels nu ook weer niet :-)

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

helaas zal het bij mij weer fiks ingekort moeten worden. :( om het niet onder de pruik uit te laten komen. Soms wou ik wel weer terug naar de tijd dat ik lang, krullend haar had tot ver op de schouders maar helaas is het boven te veel uitgedund :( Overigens is tuinieren met een pruik op soms niet handig ben ik gisteren achtergekomen. :( :) Na wat snoei en hakwerk takken opruimen en dan blijkt de pruik er achteraan te zweven en dan ook nog in een bepaalde houding sommigen voor ons noodzakelijke onderdelen verliezen deed mij uiteindelijk maar besluiten om weer verder te gaan in mijn mannenkloffie. :( :lol:
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ja, ik herken het (van die noodzakelijke onderdelen, een pruik heb ik gelukkig niet maar 't lijkt me net zo irritant :wink: ): da's erg vervelend.

Sterkte,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

JA helaas het tuinwerk, en vooral het snoeien is geen werk met en pruik op, ook andere vrouwelijke elementen zitten dan soms in de weg of ongemakkelijk. Bij het grotere snoeiwerk draag ik ook een overal en gehoorbescherming. ( kettingzaag)
Zodra dat klaar is en er gegraven moet worden en daarna geharkt en gezaaid wel dan kan de rok weer aan een lucht topje als de zon schijnt.
Maar als het zomers echt warm is, dan is een pruik en ook protheses een kwelling Het wordt door de warmte dan te glibberig op de huid.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Irene schreef:Ik laat het al een poosje groeien met het doel om er binnenkort een tweekantenkapsel van te laten maken.

Irene
Hallo Irene, wat bedoel je hiermee? en hoe ziet dat eruit?
Groetjes,
Anja
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

anjatheefee schreef:
Irene schreef:Ik laat het al een poosje groeien met het doel om er binnenkort een tweekantenkapsel van te laten maken.

Irene
Hallo Irene, wat bedoel je hiermee? en hoe ziet dat eruit?
Groetjes,
Anja
Ik denk dat dat gaat zoals het liedje::
Van voor naar achter van links naar rechts
Van voor naar achter van links naar rechts
Van voor naar achter van links naar rechts
Van voor naar achter van links naar rechts

Verder ga ik maar niet, krijg ik het verwijt dat ik toch stout ben.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

Ik laat het al een poosje groeien met het doel om er binnenkort een tweekantenkapsel van te laten maken.
Links een dameskapsel en rechts een herenkapsel? :)

Wel lastig, want dan moet je altijd zorgen dat mensen je van de juiste kant zien afhankelijk van hoe je je wil presenteren. :)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik bedoelde met tweekantenkapsel, dat ik er twee kanten mee op kan :-) zowel als man als als vrouw, bij voorkeur met zo weinig mogelijk werk.

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

gewoon lang dus :wink: Ik heb vrij lang haar met wat kortere stukjes. In n strakke staart vallen die niet op, maar kunnen wel fungeren als vrouwelijk losse plukjes .
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

lang haar , dat lijkt mij een 2 kantenkapsel
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

she's back! :lol:
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Lang haar is vanuit mijn situatie toch een beetje te simpel gedacht.

Irene
Kleine stapjes
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

Ben net terug van de kapsalon en het was een geweldige ervaring hoor. Ik heb tegen mijn kapster gezegd dat ik een dameskapsel wou maar dat ik op mijn werk e.d. nog niet uit de kast ben en het dus niet te veel op mag vallen of dat het op een minder opvallende manier te dragen moet zijn.

Ze werd meteen heel enthousiast en vroeg wat voor soort kapsels ik mooi vond, of ik al ervaring had met het stylen van haar, gaf allerlei tips en adviezen (niet alleen over haar), heel erg leuk.

En wat blijkt, ze heeft het hele proces van begin tot eind al een keer meegemaakt bij een andere transseksueel uit de buurt :)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

"ze heeft het hele proces al eerder mee gemaakt" Het is altijd leuk om te horen dat anderen echt niet zo gek staan te kijken van transseksualiteit dan wij soms denken. Mensen hebben er vaak al veel vaker/meer ervaring mee dan wij denken. Een vrouwelijke collega van me (ze is bijna 17!!) keek ook niet gek op: een van haar oudere vriendinnen (die nu 21 is), was ook geboren als man...
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik ben dan ook niet bang van de kapster, maar meer van het resultaat, en of ik daarmee wel voldoende passabel ben.

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Zolang kaal geschoren vrouwen ook als passabele vrouwen over straat kunnen, hoef je je geen zorgen te maken!
Plaats reactie