Transgenderzorg verder uitgekleed

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Leonie
ForumFan

Re: Get a life!

Bericht door Leonie »

Trina schreef:
Onzin, de wereld is 1, wat ben jij een egoistisch mens zeg!!!
Ben ik niet. maar op dat waarde oordeel ga ik verder niet in.

Trina schreef: hou mij erbuiten troel!

Ik niet ik rijd geen auto!!
Nee, maar je verbruikt vast wel stroom. En je neemt deel aan deze maatschappij. Dat je toevallig geen auto rijdt wil niet zeggen dat jij niet een beetje bijdraagd aan de vervuiling.

Trina schreef: - jawel hoor, moet je geen lectuur lezen van internet, maar echte medische literatuur uit de medische boekhandel!!

Ik heb het de heer Megens enkele maanden gelden zelf nog horen zeggen dat ze het niet weten, hij is een goed geinformeerd persoon zal ik maar.
Trina schreef: kan ie niet is inbeelding...
De praktijk bewijst het tegendeel.
Trina schreef: Jawel ecovoeding is duur en alleen dat is gezond
Ecovoeding? is dat net zo'n marketing term als groenstroom?
Met Frisdrank en vlees geef ik maar twee voorbeelden hoe je iets kunt besparen. Dat er niet voor iedereen om de twee dagen een doosje frambosen of aarbeien in zit dat snap ik. Maar gezond eten is voor iedereen betaalbaar! Maar dit is helemaal het discussie punt niet.

Trina schreef:- misvatting, mijn kinderen hebben iedere dag vlees nodig, als kinderen niet dagelijks vlees eten krijgen ze een leer en ontwikkelingsachterstand, dat is meervoudig wetenschappelijk bewezen. men krijgt groeistoornissen en sociale handicaps. ook dat is wetenschappelijk bewezen.

En toch is dat naar mijn mening niet waar. En dit is ook niet het discussie punt.

Moet de behandeling van T's vergoed worden? Ik vind niet dat alles zomaar vergoed moet worden. Of het nu een psychische stoornis is of een fysieke aandoening wat vergoed moet worden moet beslist worden door die mensen die er verstand van hebben!
Trina
ff weer wat posten

Jouw probleem.

Bericht door Trina »

mila schreef:Trinaaaaaaa! Ya kalba! Vertel ons toch wat meer over je superheteroman die zich door jou anaal laat verwennen terwijl je een voorbinddildo draagt! We zullen het echt niet verder vertellen aan allah hoor!

Mila
Kijk dat mensen zoals jij de behoefte hebben, vanuit je lage zelfbeeld, je te exhibitioneren aan de buitenwereld vind ik prima,

Maar sommige dingen deel ik alleen met mensen om wie ik geef!

:)
Je hebt dus een probleem. Ik weet mijn grenzen, jij niet.
De enige waarheid, is de waarheid die zichtbaar is... en van nature is geboren.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Ya Trinaaaaaaaa! Ya sharmutaaaaaa! Vertel ons toch over je superheteroman die jij anaal verwend met je dildo! Pas dan kan ik slapen!

Mila.
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

ik ben gewoon een vrouw die zich een man voelt
-geesteziek, onnatuurlijk, tegen de Wet

Trien
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Kijk dat mensen zoals jij de behoefte hebben, vanuit je lage zelfbeeld, je te exhibitioneren aan de buitenwereld vind ik prima>

moet je horen wie het zegt, ya sharmuta?? Wie begint hier over haar superheteroman die door jou verwend word met een voorbinddildo en wie begint hier over haar 2 goed gevulde gaten?

Spreek jij eigenlijk wel arabisch trouwens?

Mila.
Trina
ff weer wat posten

Bericht door Trina »

Leonie schreef:
Trina schreef:
Onzin, de wereld is 1, wat ben jij een egoistisch mens zeg!!!
Ben ik niet. maar op dat waarde oordeel ga ik verder niet in.

-- ben je wel anders zou je het niet zeggen...

Trina schreef: hou mij erbuiten troel!

Ik niet ik rijd geen auto!!
Nee, maar je verbruikt vast wel stroom. En je neemt deel aan deze maatschappij. Dat je toevallig geen auto rijdt wil niet zeggen dat jij niet een beetje bijdraagd aan de vervuiling.

-- mijn kaarsen gebruik ik op vererlei manieren, ik neem geen deel aan deze maatschappij, dat denk je maar, en jij weet niet hoe ik leef, dus concludeer ook niet dat ik bijdraag aan de vervuiling!
Trina schreef: - jawel hoor, moet je geen lectuur lezen van internet, maar echte medische literatuur uit de medische boekhandel!!

Ik heb het de heer Megens enkele maanden gelden zelf nog horen zeggen dat ze het niet weten, hij is een goed geinformeerd persoon zal ik maar.

-- De heer Megens is niet alwetend............... jouw lecturale deskundigen zeggen mij niets...
Trina schreef: kan ie niet is inbeelding...
De praktijk bewijst het tegendeel.

- De cijfers zijnt e vervormen en anders te interpreteren ...
Trina schreef: Jawel ecovoeding is duur en alleen dat is gezond
Ecovoeding? is dat net zo'n marketing term als groenstroom?

- Maakt niet uit ,je weet toch wat ik bedoel....

Met Frisdrank en vlees geef ik maar twee voorbeelden hoe je iets kunt besparen.

- Op je vreten moet je niet besparen, daarom lopen al die wijven rond als uitgemergelde skeletten in dit land, en krijg de vrouw die niet als een fotoshopbabe rond wil lopen de term dikzak opgedrukt terwilj ze prima op gewicht is.

Dat er niet voor iedereen om de twee dagen een doosje frambosen of aarbeien in zit dat snap ik.

- Mens je hebt geen idee van de armoede in ons land...

Maar gezond eten is voor iedereen betaalbaar!

- Dat is niet waar, waar leef jij? in een of andere schijnwereld? Moet je eens naar sociale achterstandswijken gaan in rotterdam, daar hebben de mensen niets. Heb je wel eens van voedselbanken gehoord? www.voedselbank.nl

Je leeft in een droomwereld!

Maar dit is helemaal het discussie punt niet.

- op dit moment dus wel

Trina schreef:- misvatting, mijn kinderen hebben iedere dag vlees nodig, als kinderen niet dagelijks vlees eten krijgen ze een leer en ontwikkelingsachterstand, dat is meervoudig wetenschappelijk bewezen. men krijgt groeistoornissen en sociale handicaps. ook dat is wetenschappelijk bewezen.

En toch is dat naar mijn mening niet waar. En dit is ook niet het discussie punt.

- Ik kom met feiten, jij met een mening, onzinnige opmerking dus van je. dIT IS WEL EEN DISCUSSIEPUNT WANT JIJ HEBT ER VAN GEMAAKT EN NU WIL JE WEGLOPEN VAN JE ONGELIJK!

Moet de behandeling van T's vergoed worden? Ik vind niet dat alles zomaar vergoed moet worden. Of het nu een psychische stoornis is of een fysieke aandoening wat vergoed moet worden moet beslist worden door die mensen die er verstand van hebben!

-- Je zet jezelf meer als een domme burger..... alsof je zelf geen mening kan vormen n.a.v. feiten en ervaringen,
je stelt jezelf veel te gewillig op richting anderen!

Dom!
Trina
ff weer wat posten

geestesziek so what?

Bericht door Trina »

Dorine schreef:
ik ben gewoon een vrouw die zich een man voelt
-geesteziek, onnatuurlijk, tegen de Wet

Trien
Dat klopt, maar ik heb het ook geaccepteerd. nu jij nog :) Anders zou je er niet zon probleem van maken :)
Trina
ff weer wat posten

je loopt achter.

Bericht door Trina »

mila schreef:<Kijk dat mensen zoals jij de behoefte hebben, vanuit je lage zelfbeeld, je te exhibitioneren aan de buitenwereld vind ik prima>

moet je horen wie het zegt, ya sharmuta?? Wie begint hier over haar superheteroman die door jou verwend word met een voorbinddildo en wie begint hier over haar 2 goed gevulde gaten?

Spreek jij eigenlijk wel arabisch trouwens?

Mila.
Je kunt moslima zijn zonder arabisch te praten hoor, tegenwoordig heb je de koran ook in het Nederlands. (al 40 jaar)... je loopt een beetje achter....
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

mensen zijn niet te vergelijken met planten, hoe durf je! De mens staat boven alles dat geschapen is!
ik ben een bloem, ik ben de zee, ik ben krachtig als een berg en de aarde gelijk, ik ben vrij

dat durf ik dus wel ! nanaa
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Chawwal Trina, ya sharmuta, ya kalba, kus emmek, jij spreekt helemaal geen arabisch.....niet het minste beetje.

Door de mand gevallen :-)
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Trina schreef: Er zitten wat contacten los bij je volgens mij!!!
Beter dan al die losse contacten die jij er op na houdt als ik het zo lees..!
voorbinddildo's, anale seks, sandwitchen, rijlaarzen, snorren, wat een beest ben jij!

got any pics to prove it?
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Je kunt moslima zijn zonder arabisch te praten hoor, tegenwoordig heb je de koran ook in het Nederlands. (al 40 jaar)... je loopt een beetje achter...>

En geloof ik dat? Ya kalba? Ya sharmuta?

Wat denk je zelf?

Anyway, thanks for the highly amusing mededelingen die je hebt gedaan hier, ik heb echt nog nooit, maar dan ook nooit gehoord van een moslima die openlijk schrijft dat ze haar 2 gaten goed laat vullen, en haar 'superheteroman' anaal verwend met een voorbinddildo, echt niet!

Godallahmachtig, wat heb ik zitten lachen om jou zeg, habibti!

Mila.
Trina
ff weer wat posten

Bericht door Trina »

mina schreef:
Trina schreef: Er zitten wat contacten los bij je volgens mij!!!
Beter dan al die losse contacten die jij er op na houdt als ik het zo lees..!
voorbinddildo's, anale seks, sandwitchen, rijlaarzen, snorren, wat een beest ben jij!

got any pics to prove it?
ja, scat doe ik ook wel eens aan mag dat ook niet?

Bekrompen burgertrut
Trina
ff weer wat posten

snorremans

Bericht door Trina »

mila schreef:<Je kunt moslima zijn zonder arabisch te praten hoor, tegenwoordig heb je de koran ook in het Nederlands. (al 40 jaar)... je loopt een beetje achter...>

En geloof ik dat? Ya kalba? Ya sharmuta?

Wat denk je zelf?

Anyway, thanks for the highly amusing mededelingen die je hebt gedaan hier, ik heb echt nog nooit, maar dan ook nooit gehoord van een moslima die openlijk schrijft dat ze haar 2 gaten goed laat vullen, en haar 'superheteroman' anaal verwend met een voorbinddildo, echt niet!

Godallahmachtig, wat heb ik zitten lachen om jou zeg, habibti!

Mila.
fijn zo !! :)
Trina
ff weer wat posten

rugnummer

Bericht door Trina »

Dorine schreef:
mensen zijn niet te vergelijken met planten, hoe durf je! De mens staat boven alles dat geschapen is!
ik ben een bloem, ik ben de zee, ik ben krachtig als een berg en de aarde gelijk, ik ben vrij

dat durf ik dus wel ! nanaa
Je bent helemaal niet vrij, geziewn het feit dat je belasting moet afdragen en met een id kaartje met een kampnummer rondloopt

.... denk maar eens na waarom iedereen zo'n pas moet hebben!
Plaats reactie