De Knuppel in het Hoenderhok

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

sjah, de grootsts critici zitten in de doelgroep zelf, rok, broek, wat maakt het uit zou je zeggen, blijkbaar maakt het wel wat uit , maar dara moet je je geen moer van aantrekken, letterlijk ;)

@simone, waarom zou een travestiet, als hij/zij dat ooit al was, niet kunnen uitgroeien/ontwikkelen tot trans?

tenslotte is iedere trans ooit in den beginnen travestiet geweest, als je er en vrijere opvatting op nahoud wat travestie betekent , imo kleden in kleren van het andere geslacht
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Joyy schreef: @simone, waarom zou een travestiet, als hij/zij dat ooit al was, niet kunnen uitgroeien/ontwikkelen tot trans?

tenslotte is iedere trans ooit in den beginnen travestiet geweest, als je er en vrijere opvatting op nahoud wat travestie betekent , imo kleden in kleren van het andere geslacht
Sterker nog, ik denk dat er maar weinig transen zijn die nooit twijfel hebben gehad dat ze geen tv zijn. Wat wellicht ook komt door angst voor reacties, het proces, etc etc
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Amber79 schreef:
TV-Bea schreef:Ik zeg meestal dat dames in een broek geen dames zijn.
maar is dat ook iets dat je meent of niet?
Ja dat meen ik ook, een vrouw in een rok vindt ik mooier en vrouwelijker dan in een broek, hoe mooi die broek ook is. En in een rok of dat mini is of een lange rok dat staat veel vrouwelijker.

Ook weet ik dat een broek soms wel handiger is. dat merk ik zelf wel als ik aan het werk ben in de tuin of zo.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

En dat terwijl de meeste voruwen tegenwoordig n broek aan hebben. Een broek kan, vind ik, net zo vrouwelijk zijn als een rok. Soms zelfs nog vrouwelijker. Maar dat heeft meer te maken met echt minirokjes waarbij je al bijna naar binnen kijkt...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Naarmate ik verder ging ben ik steeds vaker een broek gaan dragen.
Als travestiet komt vrouwelijkheid vooral uit de kleding en het is dan ook niet zo gek, dat er voor de meer typische dameskleding wordt gekozen.

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Ghehehe. Ik zal je het adres besparen, maar er zijn filmpjes op youtube te zien....draagt wel n rok, maar of t echt vrouwelijk te noemen is met meganagels en wimpers, dikke make up en naaldhakken van n cm of 12 waar amper op gelopen kan worden? Ik vind van niet.

Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

doe toch maar ff een joeptoeplinkje, ben wel nieuwsgierig ;)

irene heeft gelijk wat betreft kleding, als het dieper zit dan het simpelweg omkleden voor de kick wordt de extra vrouwelijke kleding om de kick aan te zetten ,zoals hoge hakken en veel te korte rokjes, minder belangrijk
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Joyy schreef:doe toch maar ff een joeptoeplinkje, ben wel nieuwsgierig ;)
Ik pak jouw quote maar, voor mensen denken dat ik er iets mee te maken heb. Nogmaals, dit is dus op verzoek van Joyy, al had ik nog zo gewaarschuwd!

http://www.youtube.com/watch?v=HvYsYrOZi54

Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

dankje

ik zie iig iemand die zich erg kwetsbaar heeft opgesteld door dit filmpje op internet te zetten

oops, en nog 20 filmpjes, dan vind ik dan weer heel gedurft
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Ruim 20 filmpjes. En om nou te zeggen dat het echt vrouwelijk,elegant en mooi is...

Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

dat laat ik in het midden

als zij het gevoel heeft van wel dan lijkt me daar niets mis mee

hier wat andere voorbeelden:

http://www.youtube.com/watch?v=EmGrZajv ... re=related
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ieder zhaar ding,

Ik heb niks tegen dragqueens, voel me er alleen niet verwant mee, dat heb ik ook met mannen in rokken, ze mogen van mij, maar ik voel geen verwantschap. Bij sommige travestieten heb ik dat ook, mij stoort het niet.

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Als we t dan toch over youtube hebben. Is dit n mooi voorbeeld voor de T?

http://www.youtube.com/watch?v=EzmVoLJZg_0

En ik maar denken dat de term CD enkel door mensen gebruikt werd die er juist geen sexuele coinnectie mee wilden leggen...

Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

wel gaaf om te zien dat er velen zijn om door ene ringetje te halen en waar je een voorbeeld aan kan nemen

de link die ik poste schaar ik niet onder dragsm maar onder respectvolle vrouwen :wink:
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Joy schreef:
de link die ik poste schaar ik niet onder dragsm maar onder respectvolle vrouwen
Dat heb ik ook niet beweerd en het kan me niet zoveel schelen waar jij wat onder schaart, maar ik voel nog steeds geen verwantschap en vind nog steeds dat ieder moet doen waar zhij zhaar goed bij voelt, zolang ze daar anderen niet mee schaden.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie