I'm sooo not amused. Argh!!

Algemeen

Moderator: Moderators

Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

Hoi Pinkslipper,

wat een naar verhaal. Maar zoals anderen ook al zeggen: je weet nooit wat voor goeds eruit voortkomt. Je ziet maar weer hoeveel steun je ontvangt van ons allemaal hier. En iedereen drukt je op het hart dat reacties van "gewone" schapen in de regel eerder mee dan tegen vallen. Dat is tenminste ook mijn ervaring. Zonder jezelf als zielig voor te stellen kun je veel steun en zelfs bewondering van je omgeving krijgen. Ik hoop dat jij dat ook zult mogen beleven.

Groetjes van Jeanet
pinkslipper
ForumFan

Bericht door pinkslipper »

Kathleen schreef: Amuseer je maar en koop een pracht van een jurk. Je bent het waard. :D :D :D
Dank Kathleen. Zo is dat. Jij, ik, iedereen is het waard. Niet alleen maar die Loreal meiden.
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
pinkslipper
ForumFan

Bericht door pinkslipper »

Jeanet schreef:Hoi Pinkslipper,

wat een naar verhaal. Maar zoals anderen ook al zeggen: je weet nooit wat voor goeds eruit voortkomt. Je ziet maar weer hoeveel steun je ontvangt van ons allemaal hier. En iedereen drukt je op het hart dat reacties van "gewone" schapen in de regel eerder mee dan tegen vallen. Dat is tenminste ook mijn ervaring. Zonder jezelf als zielig voor te stellen kun je veel steun en zelfs bewondering van je omgeving krijgen. Ik hoop dat jij dat ook zult mogen beleven.

Groetjes van Jeanet
Hoi Jeanet. Ook jij bedankt voor je reactie. Ik krijg een flinke duw in mijn rug van blijdschap. Mijn geval van afgelopen zondag hoeft inderdaad niet negatief uit te pakken.

Deze post wil afsluiten met een quote van Loesje
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Plaats reactie