negatief in de media....

Algemeen

Moderator: Moderators

johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Hoi Evelieneke,

Heb je helemaal gelijk in.
Maar neemt niet weg dat het kleine beetje wat ik eraan kan doen om dat 'verkeerde' beeld recht te zetten niet zal nalaten :wink:
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
esther-marye
dagelijks aanwezig
Contacteer:

negatief

Bericht door esther-marye »

Het probleem van de media is, Dat ze altijd om sensatie zoeken. Dit zijn meestal helaas de negatieve dingen. En die dingen blijven de meeste mensen bij, als er dan iets positiefs wordt uit gezonden, dan zijn de meeste mensen dat zeer snel vergeten. Ik er vaar het zelf ook met vrienden en kennissen. Als ik ze er op wijs dat er een bepaald programma komt over TS, dan kunnen ze me meestal de volgende alleen maar de negatieve dingen zeggen. Terwijl dit niet de bedoeling is van zón programma. En inderdaad Jerry Springer maakt er helemaal een bende van. Daar wil ik niet eens naar kijken. Laten we hopen dat in de toekomst het beter zal gaan.
Groetjes

Afbeelding
Meikemeid
dagelijks aanwezig

Bericht door Meikemeid »

Het valt me wel op dat ze het er echt om doen soms.

Nu was de wereldberoemde Kelly in Nederland weer bij Jensen en hij heeft haar belachelijk gemaakt... toch ? Ik denk het niet. Kel is zoals we allemaal weten een aparte meid en je mag haa rof je mag haar niet. Hoe dom/raar/idioot/gek/arrogant ze sosm ook kan doen, ik vidn haar nog te gek. Ze heeft gewoon echt censuur aan alles. En daarin heeft ze ook weer wat gelijk.

Laatst hoorde ik Rob van Someren (leuke dj) op radio Veronica over Kel praten en over hoe ze een Black & Decker in haar hebben gezet. Je kan je hier kwaad om maken, maar dat blijf je zoiezo houden en ik spot er zelf ook wel eens mee. Er moet nog wel humor blijven denk ik dan, al is het mijn humor soms niet. Allemaal vinden we het woord ombouwen totaal niet toepasselijk, maar het is nu eenmaal zo ingeburgerd, dat krijg je er voorlopig niet uit, ook niet in de media. En vooral bij de media + de term ombouwen kan tot negatieve gedachtenspinsels leiden, terwijl het SOMS helemaal niet zo bedoeld word.
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ik vind het plaatje de discussie niet waard eigenlijk. Ik zie een man in een badpak die gefilmd wordt. Zegt mijns inziens helemaal niets over TS TV of TG positief noch negatief.
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Hij heeft eigelijk wel iets sierlijks, zou zo een ballet-danser kunnen zijn..

Elsa
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ja precies Elsa dat had ik ook in mijn hoofd. Hij ziet er goed verzorgd uit heeft een goed lijf volgens mij en zich tenminste goed onthaard. Beter dan menig dame met okselhaar op de profielensectie :wink:
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Joanne schreef:Ik vind het plaatje de discussie niet waard eigenlijk. Ik zie een man in een badpak die gefilmd wordt. Zegt mijns inziens helemaal niets over TS TV of TG positief noch negatief.
Volkomen mee eens. Ooit droegen mannen badpakken :)
liefs, Josette
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Elsa schreef:Hij heeft eigelijk wel iets sierlijks, zou zo een ballet-danser kunnen zijn..

Elsa
My god, vergelijken ze mij ook altijd mee...

anouk
x
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Anouk, dat mag je gerust als een compliment opvatten. :D :D
liefs, Josette
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

~*anouk*~ schreef:
Elsa schreef:Hij heeft eigelijk wel iets sierlijks, zou zo een ballet-danser kunnen zijn..

Elsa
My god, vergelijken ze mij ook altijd mee...

Is toch een compliment dan?? :wink: Elsa
adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

Hi,

heb de film ook gezien en vond hem erg goed gemaakt zeker qua sfeer en verhaal, heb nog nooit gehoord van een volwassen kind die zijn vader volgt gedurende in een korte tijd en vastlegd en ervaart hoe hij zijn travestie (voor hem vrouw zijn) beleefd.

Gescheiden van zijn eerste vrouw die er niet mee om kon gaan, daarna opnieuw getrouwd met een vrouw die er wel mee om kan gaan, ze gaan samen als 2 vriendinnen regelmatig uit.

Hij legt er bij een van kinderen de nadruk op dat het hele proces van omkleden tot eventuele TS gevoelens een kwestie van tijd is (in zijn gevoels situatie) en vergelijkt dit door tegen deze zoon te zeggen dat nu hij 26 is toch niet meer zo denkt als toen hij 15 was, m.a.w. een mens is zich voortdurend aan het ontwikkelen, je blijft niet hangen op een leeftijd.

Vond typerend (is het algemene beeld) dat de zoon het toch niet kon bevatten waarom zijn vader vrouwen kleren aantrok en dat hij altijd hem als een verklede man zou zien, en moet zeggen dat hij als vrouw redelijk passabel is.

Zijn 2de vrouw zei ook dat ze haast zeker hem zou verlaten als TS een feit zou worden, travestie was o.k. maar de man wilde ze niet kwijt.

Vind het knap dat je je zo durft telaten filmen, door de film is hij o.a. in zijn land Noorwegen erg bekend geworden, waarbij de eind konklusie is dat anderen maar moeten aannemen dat zijn "vrouwelijke " gevoelens echt zijn terwijl hiervoor (voor hun) geen enkel bewijs kan worden gegeven, en dat hij alleen maar kan zeggen ik voel mij vrouwelijk en geef o.a. door middel van kleding en gedrag dit aan.

Hij beseft ook dan anderen, die niet zulke gevoelens hebben, nooit die inleving zullen ervaren om het ...echt... te kunnen begrijpen, het zit uiteindelijk alleen in jezelf.

Heb de film op band staan en als iemand hem nu echt wil hebben kan hem op DVD branden, alleen zou dit even een maandje kunnen duren daar ik de komende periode geen tijd heb.

groetjes, Adriana
Plaats reactie