violet schreef:En? In de andere fora komen ook regelmatig dezelfde of op elkaar lijkende onderwerpen terug, dan ga je ook niet met je vingertje zitten wijzen van tssk tssk, dit hebben we al besproken, ga maar lezen... Bovendien zie ik nergens een regeltje staan dat als je geen kinderen hebt, je er niet over mag beginnen.
Je zei dat in de 2,5 pagina's van het partner forum, je de discussies erover wat magertjes vond. Dus heb ik gewezen op andere discussies, waarover je misschien iets meer inzicht zou kunnen krijgen in het problematiek. Ik heb nooit gezegd dat het verboden is om de discussie op nieuw te voeren. In eentje daarvan, had ik geschreven, dat een van de belangrijkste regels van het ouderschap is, dat je nooit een andere ouder moet
vertellen, hoe hij of zij hun kinderen
moet opvoeden. Als je dat had gelezen en begrepen, dan had je je stelling anders geformuleerd. Maar wanneer jij alweer met je vinger gaan wijzen, met "zo denkt Violet dat het
moet", over zo een onderwerp, dan krijg je van mij het antwoord "zorg eerst dat je zelf een huwelijk van 20+-jaar lang in stand weet te houden en 3 kinderen hebt opgevoed, voordat je mij durft te vertellen hoe ik het met mijn kinderen moet doen".
violet schreef:I rest my case.
Je n'ai jamais dit, que je suis en désaccord avec toi. Juste que je l'aurais dit différemment.
Lisa