marga schreef:Mijn blote benen? geen gezicht natuurlijk. En hoe zit het met schoenen.....
Een mooie panty of kousen misschien en toch een paar laarzen of pumps? wie heeft ervaringen of tips.
Ik heb vrij grote voeten (mt 48 ), heb een paar nette zwarte gelakte herenschoenen die ik in mijn ambiguere vorm draag. Eergister ben ik met een lange zwarte rok (met daaronder zowel een panty als een legging, het was heerlijk warm!) voor het eerst in bus, metro en trein gestapt. Mensen kijken wel (de meeste bekeken me van top tot teen en dan terug), maar zijn na een paar sekonden uitgekeken. Een meisje giechelde hysterisch en werd door haar vriendinnen tot kalmte gemaand en verder was er geen enkel probleem.
Het belangrijkste is dat je je rust kunt bewaren, wat er ook gebeurt. En verder is het belangrijk dat je je aandacht bij jezelf/je omgeving houdt en niet continue kijkt hoe een ander op je reageert. Oftewel: hoe normaler jij op je omgeving reageert hoe beter men je accepteert. En dat dit in het begin niet 100% lukt is normaal
Groetjes,
Frederique
N.B: en dat "man"... tja, ik voel me zowel man als vrouw. Van beide wat. Verder heb ik geen zin in nog een keer deze zinlose discussie: 1x is voor mij genoeg.